Za romantičare :)

30 Mar

Evo jednog filma koji razvedrava kišne dane. Preporučujem svim blogerkama, a mogli bi i blogeri malko da se razneže🙂

 

21 реаговања to “Za romantičare :)”

  1. Exxx март 31, 2011 у 7:41 am #

    Imam ovaj film na hard disku ali nikako da ga pogledam

  2. ivan март 31, 2011 у 2:09 pm #

    ja sam u fazi gledanja bajki trenutno triologiju the cronicle of narnia :)))) hehhehee

    • malabreskva април 2, 2011 у 5:43 am #

      Ivane, i ja obožavam bajke, razumem te🙂🙂 Ovo je preporuka za gledanje sa nekom movom cicom… Ako zatreba🙂

  3. stevo март 31, 2011 у 5:17 pm #

    Breskvice draga, ja se raznežim čim se setim onog pečenog praseta i dve gajbe piva… na njih mi ostala sva raspoloživa uspomena😀😉

    • malabreskva април 2, 2011 у 5:41 am #

      Ha,ha, Stevo, možda bi mogao da pogledaš i neki ovakav filmić, uz pivce – podrazumeva se🙂🙂

  4. crnaperla април 1, 2011 у 11:06 am #

    Triler je obecavajuci, gledam ga pod odma`🙂

  5. milininsvet април 3, 2011 у 11:14 am #

    Breskvice gledala sam ovaj film,on je u grupi mojih omiljenih,bas tih za kisne dane ili sumorne noci…

    • malabreskva април 5, 2011 у 4:43 pm #

      Mila, drago mi je da ti se sviđa, predloži i ti nešto za gledanje🙂

  6. Branko Baćović април 4, 2011 у 8:26 am #

    E coooool… ja bi ga gledao!!!!!!!🙂 I nemoj da mi kažete šta je bilo na kraju!

  7. zelenavrata април 4, 2011 у 11:17 pm #

    Odo` da ga skidam, d`izvines i da sutra gledam😀

    • malabreskva април 5, 2011 у 4:46 pm #

      Zelena, javi utiske🙂

      • zelenavrata април 5, 2011 у 9:06 pm #

        Pogledala danas, hvala na preporuci, obozavam ovakve filmice! Odusevljena sam prirodom u filmu, a prica je ok, volim takve!
        Ako znas za jos neki takav, javi, odmaram dusu i mozak i oci sa ovakvim filmovima!

        • malabreskva април 6, 2011 у 7:32 pm #

          Drago mi je da ti se svideo, imam dosta sličnih filmova al sad mi stao mozak🙂 Javiću kad se prisetim🙂

        • ivan април 6, 2011 у 7:45 pm #

          zelenko, breskvice, imate sajtove za online gledanje filmova koliko primetih tamo imate brdo takvih filmova – za romanticare😉

  8. shunjalica април 6, 2011 у 8:01 pm #

    gledam pod obavezno!🙂

Оставите одговор

