Buđenje

14 Mar

Kapi sunca
kao zlatne ribice
praćkaju mi se u oku
U ritmu njihovog plesa
svetlost u meni igra.
I duboko u grudima
osećam
nešto  klija
kao da se ponovo rađa
srce…

 

16 реаговања to “Buđenje”

  1. zelenavrata март 14, 2011 у 5:29 pm #

    Prolece se kod tebe bas oseca!:)

  2. Alex март 14, 2011 у 7:29 pm #

    Ne zezaj Breskvice… kako se ponovo rađa srce… pa ti imaš lavovsko srce, to je nezamenjivo😉🙂

    • malabreskva март 16, 2011 у 9:52 pm #

      E, moj Alex, umre tako meni srce povremeno… Napukne pa iscuri… Ili se utiša da se čini mrtvo…A onda iskoči tako neko buđenje… I eto… eto ti pesma🙂

  3. Exxx март 15, 2011 у 7:21 pm #

    Kažem ja. Breskvica se zaljubila😛 Šalu na stranu lepa pesma. Volim takvu vrstu izražavanja, spajanja nespojivog, kapi sunca…

    Kada sam po treći put pročitao pesmu i ponovo pogledao naslov pade mi na pamet jedan komentar, nego, možda bi se naljutila kada bih ga napisao …

  4. dudaelixir март 15, 2011 у 9:16 pm #

    Slatka pesmica Breskvice, 5* od mene! Naročito mi se dopada izraz „praćakaju“. Zamišljam sunce u tvojim očima i taj predivan osećaj radjanja novog srca!;)

  5. stevo март 15, 2011 у 9:32 pm #

    Ahaaa! Vidim ja o čemu se tu radi! Treskavac, bre! Zaljubiška se u… proleće valjda😉

    • malabreskva март 16, 2011 у 9:49 pm #

      He,he, Stevo, ne moraš biti zaljubiška da bi bio opaljen (prolećem valjda?)🙂

  6. shunjalica март 17, 2011 у 9:52 pm #

    diivnoo!
    proleće radja u nama sunce koje nas greje iznutra!😀

Оставите одговор

