Idealna kombinacija

10 Mar

Šapati neki daleki

Razliju se po meni

Kao krem karamela

u zlato me oboje…

U čokoladnom srcu

oči se otvore tvoje

I opet na trenutak

Ukusi nam se spoje…

28 реаговања to “Idealna kombinacija”

  1. sarah март 10, 2011 у 7:55 pm #

    Ah, karamela i cokolada😀

    „Šapati neki daleki

    Razliju se po meni…“
    divno …

  2. cakulanje март 10, 2011 у 8:44 pm #

    karamelično🙂🙂🙂

    ..Sari se dopadaju ‘šapati’, a meni ‘ukusi’🙂
    Zadnji stih je za mene integralan.

  3. shunjalica март 10, 2011 у 9:24 pm #

    ubi me načisto!! iz momenta mi pao šećer!! .D

  4. Exxx март 11, 2011 у 6:42 am #

    Hmmm čokolada hmmm karamela hmmm ljubav…

    tebe počelo da „hvata“ proleće:mrgreen:

  5. dedodoflim март 11, 2011 у 1:28 pm #

    Upsss, draga moja! Ukusi se uglavnom razlikuju😉

  6. Stepski Galeb март 11, 2011 у 8:34 pm #

    Vid’ male, Sunce li ti poljubimmmmm… Malo – malo, pa potrefi…😛

    Sjajno, Breskvice, bez zezanja.

    • malabreskva март 13, 2011 у 4:37 pm #

      Hej, pa to je moj dragi Gost🙂
      Dobro mi svratio, ptičice🙂
      Potrefi me s vremena na vreme. Nekako s proleća🙂🙂

  7. dudaelixir март 11, 2011 у 10:04 pm #

    Vrlo dobri ukusi i dobro je dok se spajaju. Odlična kombinacija.
    Najviše volim onu veliku „Milku“ sa karamel kremom! Njami, njami!😉

  8. veshtichanstvena март 12, 2011 у 11:25 am #

    Divno si ovo rekla….
    Koincidencija ili ti i ja imamo iste stvari na umu, bar sto se slicica tice, videces moj novi post, a do tada te ljubim i masem )))))

    • malabreskva март 13, 2011 у 4:40 pm #

      Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeecoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!
      Ja sam te prizvala!!!!! Pre neki dan sam čitala tvoje tekstove i baš kažem Sari kako fališ!!!!!
      Dobro nam se vratila draga, baš se radujem, skačem sa stolice od sreće🙂 !!!

  9. Branko Baćović март 13, 2011 у 8:15 pm #

    …kao sve ono što je tvoje
    kao radost što me plavi
    kao večnost što me slavi
    čekaću te moja…

  10. crnaperla март 14, 2011 у 3:36 pm #

    Pocelo je proleceee🙂 Odusevljena sam kombinacijom ukusa tvojih reci a.. Milka sa karamelom-moj favorit medju cokoladama.Nisam cicija, ali mi stvarno tesko pada da je delim..mmmmm… Pozdrav Breskvice🙂

  11. zelenavrata март 14, 2011 у 5:29 pm #

    Znas sta…odoh do prodavnice!😀

Оставите одговор

