„Odlutam ponekad…“

3 Mar

Reče mi danas jedan čovek: „Ti mala previše razmišljaš. Život je kao bunar i što dublje u njega gledaš, veći nazireš mrak…“ Iznenadih se tim njegovim zapažanjem. Zašto delujem kao da tonem u mrak?

Da, umem ja da se „izolujem“, ali nije to zbog neke duboke filozofije. Ponekad me zaveje sneg, odlepršam u ko zna koju dimenziju. Ljudi misle da sam tužna, rasejana, dok u meni nečujno nešto pupi i raste… Možda mi korenje menja svoj oblik… Ili niče novi san. Psst, ne zovite nas zavejane, kada nas pahulje odnesu… Ko zna ko će se vratiti.

37 реаговања to “„Odlutam ponekad…“”

  1. afroditta март 3, 2011 у 7:57 pm #

    Breskvice,znas kako ja to zovem ?
    Malo na teren,malo na tribine !😉😆
    Ovo si divno napisala.🙂

  2. stevo март 3, 2011 у 8:18 pm #

    He, he, Breskvice! Dobro smišljeno!

    • malabreskva март 5, 2011 у 12:48 pm #

      Stevo, da budem iskrena, nisam baš nešto smišljala, ja to ovde ispraznim glavu kad mi se prepuni🙂😉🙂

  3. ib март 3, 2011 у 8:37 pm #

    izgubljeni u prevodu
    mada licno volim kad ste zamisljene😉

  4. TamoiOvde март 3, 2011 у 8:52 pm #

    „Ti mala“,baš lepo pišeš.

  5. nedodjija март 3, 2011 у 9:21 pm #

    sto rece jedan od mojih sinova: „ja sam veci deo svog zivota proveo u masti… u stvarnost svratim samo kad moram!“🙂

  6. savetapetkovic март 4, 2011 у 7:42 am #

    sviđa mi se kako si zavejana i verujem da ćeš se kad odlepršaš, vratiti nasmejana i orna za još lepše priče koje će nas povesti za tren u neki lepši svet

    • malabreskva март 5, 2011 у 12:51 pm #

      Saveta, mašta može svašta, ali plašljiva je to životinja. Zato je ja puštam, nekad iskoči, nekad se sakriva🙂

  7. dudaelixir март 4, 2011 у 11:56 am #

    Pusti ti njega. Nema on pojma kako razmišljaju lavice. Imam jednu u kući, koju teško mogu da razumem, ali se trudi.
    Odlutam i ja, a onaj koji ti je rekao da je život bunar i da je sve veći mrak što dublje gledaš u njega, treba da skoči u taj bunar, jer, očigledno, nije za ovaj svet. Verovatno sam gruba, ali, tako mislim!
    Ti samo odlutaj i vrati se, jer, tako je najlepše! Znam po sebi!🙂

    • malabreskva март 5, 2011 у 12:54 pm #

      Dudo, to je stariji čovek, valjda namučen u životu, pa misli da je sve crno. Onaj ko zaboravi kako se sanja, ne treba da tumači snove. Pozdrav za ćerku Lavicu🙂

  8. Nena март 4, 2011 у 8:42 pm #

    Bravo za Dudu kakav crni bunar i mrak. Život je lepota i blagodet.
    Odaću vam jednu tajnu, i ja sam lavica i potpunosti razumem o čemu govoriš🙂

    • malabreskva март 5, 2011 у 12:56 pm #

      Neno, ne znam da li je to zbog horoskopa, ali drago mi je da ima još lavica ovde🙂 Pozdrav!

  9. Alex март 4, 2011 у 8:43 pm #

    Ja te razumem🙂 … i ja sam lav u horoskopu… pazi da se ne sudarimo negde dok zamišljeni lutamo po drugim dimenzijama😀

    • malabreskva март 5, 2011 у 12:57 pm #

      Alex, poštujem i ljude realiste koji su uvek čvrsto na nogama, ali mnogo volim sanjare😉 Srešćemo se negde tamo, pa idemo na sladoled😉

  10. milininsvet март 4, 2011 у 10:01 pm #

    Uzivaj Breskvice,dok nice novi san,dobro je to…To je moje omiljeno sredstvo da pronadjem neke nove ideje ili sebe,zavejanu…Nisam lav ali sam riba i uvek plivam…:-)

    • malabreskva март 5, 2011 у 12:59 pm #

      Mila, ti si naša zlatna ribica, uvek nam ulepšaš dan. Drago mi je da postoje takvi kreativci. Radujem se tvojim postovima.

  11. Stepski Galeb март 5, 2011 у 9:03 am #

    Je li čova stvarno to rekao? A ja sam mislio da se takvi sreću samo u pričama, u nekim Hičkokovim filmovima…

    Fin tekst, nekako nježan… Ne znam…

    • malabreskva март 5, 2011 у 1:02 pm #

      Stvarno mi je rekao. Da ne objašnjavam puno, ne znam ko sve ovo čita. Mogu da ga opravdam jedino time da je u životu imao mnogo posla sa lošim ljudima. Onda postaneš mračan. A čovek kad je nezadovoljan u sebi, sve oko sebe vidi crno. I misli da su svi drugi koji ne vide crno u zabludi…
      Ja sam uvek bila fina😉

  12. dollybel март 5, 2011 у 2:41 pm #

    vratimo se uvijek, drugačiji a svoji
    i zato
    uživaj

  13. Exxx март 6, 2011 у 1:24 am #

    Lepo je to kad imaš tu svoju dimenziju.

  14. Branko Baćović март 8, 2011 у 8:17 pm #

    Ako se vrati bolji čovek onda je vredelo da su ga odnele pahulje.

  15. cakulanje март 8, 2011 у 8:22 pm #

    Vratiće se opet Mala Breskva, koja je eto, ‘plutajući uzvodno i nizvodno, posetila svoju ‘drugu stranu brda’😀

  16. sarah март 9, 2011 у 12:41 pm #

    Ponekad nas jednostavno pogresno razumu😉
    prelepo napisano😀

    • malabreskva март 10, 2011 у 7:26 pm #

      Hvala Sarah, ako ti to kažeš – ja dižem odmah nos.
      Znaš, danas sam baš zaključila kako mi mnogo nedostaje naša Veštica… Čitala sam je jutros i baš bih volela da se vrati…

      • sarah март 10, 2011 у 7:56 pm #

        Veruj mi i meni…. bas je dugo nema i nadam se da ce se vratiti …😀
        a nema ni Crneperle :..
        Nosic gore i samo napred😉

        • malabreskva март 11, 2011 у 7:41 pm #

          Da, Perlica, Sanjar, Mačkomali… nestali su… Ali vratio se Exxx, možda i njih prizovemo🙂

      • Alex март 10, 2011 у 9:07 pm #

        I meni devojke… Perlica, Veca, Marouk, Baklavica… nešto ih nema😦
        Ali eto nam nazad Exxxa i Arčija, pa valjda će se i ove pomenute vratiti🙂

        • malabreskva март 11, 2011 у 7:42 pm #

          Arči se vratio? Drago mi je. On je samo bio punoo zaljubljen, radujem se novostima!

Оставите одговор

