Pred prolećni pozdrav :)

1 Mar

Ove lepotica ušetala je juče u moju sobu i ulepšale mi prozor. Ima li ikoga ko ne voli jagorčevinu? Želeći da i vaši „prozori“ na trenutak procvetaju, šaljem vam divni pred prolećni pozdrav.

30 реаговања to “Pred prolećni pozdrav :)”

  1. sarah март 1, 2011 у 7:05 pm #

    Divan cvetic, jedva cekam da moje procvetaju u basti😀

  2. shunjalica март 1, 2011 у 7:16 pm #

    like!! like!!😀
    i diše i mirše!🙂

  3. savetapetkovic март 1, 2011 у 9:03 pm #

    stvarno divno. ako januara meseca sledeće godine budemo žive i zdrave , poslaću ti zumbule ili lale.
    naime, svake godine gajim u sobi to cveće, jedino ove godine nisam iz određenih razloga. ne mogu da opišem osećaj kad na stočiću ispod prozora cvetaju žute lale ili plavi zumbul a napolju veje sneg ili je – 8.

    • malabreskva март 2, 2011 у 8:30 pm #

      Lale u saksiji?? Divno!! Nisam znala da one mogu da cvetaju u saksiji! Zumbule sam imala u saksiji prošle godine🙂 Jedva čekam da vidim te žute lale, pošalji sliku.

  4. stevo март 1, 2011 у 9:23 pm #

    Hvala na lepom pozdravu, i odoh ja da uberem cveće za onaj mart koji nam se približava🙂

  5. dollybel март 1, 2011 у 9:43 pm #

    mnogo volim cvijeće i uvijek mu se radujem
    pretproljećni pozdrav uzvraćam🙂

    • malabreskva март 2, 2011 у 8:31 pm #

      Hvala Doli, pridruži se pozdravima, pa da vidimo neku saksijicu u tvom prozoru🙂

  6. Alex март 2, 2011 у 10:44 am #

    Kod mene u dvorištu su se pojavile samo visibake.
    Čekam da malo ojuži pa da krenu primulice, a za njima onda i sve ostalo, zumbuli, lale…🙂

    • malabreskva март 2, 2011 у 8:32 pm #

      Primulice? Ne znam kako izgledaju! Ovih dana svuda viđam jagorčevine, prelepe su, a ima ih svih boja. Moje su roze, kao snovi🙂

      • Alex март 2, 2011 у 9:19 pm #

        Mislim da je Afroditta odgovorila…
        Slikaću kad stignu u moje dvorište🙂

  7. Exxx март 2, 2011 у 1:59 pm #

    Kod nas sneg do kolena a ti o proleću ?

    Da li mi živimo u istoj državi ?😕

    • malabreskva март 2, 2011 у 8:34 pm #

      Ne znam da li živimo, kod mene je proleće🙂
      Exxx, opusti se malo i zažmuri. Sve oko nas je ružno, tužno, zavejano, ali kad nađeš u sebi iskru života, možeš da primetiš mnogo lepote. Probaj😉

  8. Exxx март 2, 2011 у 2:05 pm #

    i jeste da nije decembar i da nije proleće ali može jedna pesmica:

    a može i ova:

    ja malo prolupo

  9. Stepski Galeb март 2, 2011 у 4:45 pm #

    Baksuze…😛😛😛😛

  10. afroditta март 2, 2011 у 8:21 pm #

    Primule su divne !🙂

    • malabreskva март 2, 2011 у 8:37 pm #

      To je naziv za jagorčevinu? Ha, sad znam !!!🙂🙂 Afrodito, čekam tvoje slike🙂

  11. milininsvet март 3, 2011 у 11:56 am #

    Moje primule su jos jadnice pod snegom,spavaju,js da ne mirisu ali izmame osmeh🙂

  12. ib март 3, 2011 у 1:37 pm #

    usetala kazes…😉

  13. Charolija март 3, 2011 у 1:45 pm #

    Hvala ti na ovome, ali kada sad pogledam kroz prozor, sve mi se čini da pored ovakve mećave neće skoro proleće.😦

Оставите одговор

