Karnevali

23 Feb

Čitam danas vest o Karnevalu u Veneciji i baš bih volela da vidim to šarenilo.  Već sam zamislila sve te tajanstvene maske obasjane svetlošću fenjera.  Zamislite samo : čokoladna zabava na trgu Svetog Marka!!!  Neki bi rekli da je to obična parada „pijanstva i kiča“, ali volela bih da to jednom doživim. Eh, da smo u nekoj „normalnoj zemlji“…

Jednom sam se našla u Herceg Novom u vreme međunarodnog karnevala. Šarenilo, perje i boje, boje, boje…  Italijani su imali najbolju povorku (ne samo zato što su nam dobacivali „bela sinjorina“🙂 ) . Italijani baš znaju da uživaju!

Razmišljam kakve bi maske stavili blogeri kada bi  krenuli na zabavu i kakav bi to provod bio. Moja bi maska verovatno bila slična ovoj…

25 реаговања to “Karnevali”

  1. stevo фебруар 23, 2011 у 5:24 pm #

    Dobar izbor, Breskvice🙂 Javi mi se kada se odlučiš da kreneš za Italiju, na karneval, ću da ti napravim masku! Lepi pozdravi!

    • malabreskva фебруар 24, 2011 у 7:46 pm #

      Stevo, zaboravih da ti praviš maske!!! Dobra ideja da mi napraviš neku🙂 Mada se ne sećam da sam videla kod tebe neku baš „ženskastu“ kakvu bih ja htela🙂

  2. ib фебруар 23, 2011 у 6:31 pm #

    rodjen sam u gradu ( member of the International Association of the Carnival Cities FECC) u kome se svake godine u ovo doba odrzava karneval.
    zao mi je sto nema barem kod nas takvih manifestacija.

    A masku koju bih nosio bila bi nesto poputove – nekako i prilici muskarcima, dok vama zenama je veci izbor tih maski🙂
    i svidja mi se tvoja maska, a kako covek da te poljubi kad bi ‘teo? Mor’o bi ti skinuti masku zar ne?

  3. dudaelixir фебруар 24, 2011 у 7:38 pm #

    Steva ima odličnu ideju. Mogao bi sam da nam predloži maske, pojedinačno!
    Ivanova maska je super, ali je prepoznatljiv lik iza, a ona štranga oko vrata, uf, nije zgodno u onoj gužvi…
    Ja baš i nisam za karnevale i frku. Bila sam u Veneciji i glavni suveniri su im raznorazne maske, naravno, paprenih cena, pa ko voli, nek izvoli! Uostalom, tamo „šišaju“ na sve strane!😉

    • malabreskva фебруар 24, 2011 у 7:48 pm #

      Ma neka šišaju Dudo, jednom se živi🙂🙂 Samo kad imaju šta🙂

  4. Alex фебруар 24, 2011 у 9:27 pm #

    Sa maskenbalima sam se susretao samo u knjigama, naročito M.J.Zagorke, Grička Vještica… inaće to je bila zabava država katoličke Evrope, dok Istok nije to upražnjavao… kao i maškare i karnevali… a vidiš, Breskvice, ima neke lepote i u tom skrivanju iza maski🙂

  5. dollybel фебруар 24, 2011 у 10:41 pm #

    uh, ja bih se baš potrudila da nađem neku lijepu masku🙂

  6. shunjalica фебруар 25, 2011 у 12:04 pm #

    nešto ovakvo..

    ..ili nešto ovakvo.🙂

  7. milininsvet фебруар 25, 2011 у 9:54 pm #

    Breskvice veselo je kod tebe,ja sam ti vec otkrila kakvu masku nosim…a za karneval sam uvek…🙂

  8. Branko Baćović фебруар 27, 2011 у 6:46 pm #

    Pa mislim da mi na Balkanu skoro nikada ni ne skidamo maske. Bili smo jedni, pa drugi, pa levi, pa desni, pa donji pa gornji itd… A gde smo mi? Malo sam ga zatupio, ali se slažem da malo svežine,plesa i igre uvek dobro dođe!

    • malabreskva март 1, 2011 у 5:06 pm #

      Maske su uvek tu, bilo gde da se nađeš. Ipak, ja sam ovde mislila na one šarene maske, koje razbijaju dosadu🙂

  9. Milica Maricic јун 8, 2011 у 12:27 pm #

    Naravno, samo maskice veselice!🙂

    http://maskeikostimi.com

Оставите одговор

