Mali NIKOLAS

25 Jan

Nedavno sam pogledala odličan francuski film, koji vam od srca preporučujem. Pošto nisam u školi učila francuski, retko sam gledala takve filmove, pa mi ne bi palo na pamet da ga potražim da mi ga jedan prijatelj nije preporučio. Radi se o doživljajima grupe simpatičnih dečaka. Pored divnog humora, jako su mi se dopali enterijeri i stil kuće malog Nikolasa. Film je dovoljno smešan da razbije zimsku monotoniju, pa pogledajte i javite da li vam se sviđa.

6 реаговања to “Mali NIKOLAS”

  1. shunjalica јануар 25, 2011 у 5:58 pm #

    Mala B,
    hvala na preporuci, da znaš da ću ga pogledati.🙂

  2. savetapetkovic јануар 25, 2011 у 8:59 pm #

    Tvoj post me naveo da pogledam bioskopski repertoar, otvorim Politiku i iznenadim se. Nekada je taj repertoar zauzimao skoro pola stranice a sada jedva da ga nađeš. Naravno, sada ima samo 11 sala u kojima se prikazuju filmovi od kojih 2-3 ne rade svaki dan. nekada je skoro svaki kraj grada imao bioskopsku salu.
    Neko će reći da se može nabaviti DVD film pa gledati kod kuće, udobno zavaljeni . Neki filmovi tako gledani ništa ne gube.
    S druge strane , različito, bar ja, doživljavam neki film na bioskopskom platnu i na TV ekranu, pomenuću samo Cigani lete u nebo. Taj raskoš boja ciganskih nošnji i lepe prirode, prelepi konji u trku pa i sama muzika, nije isto.

    • malabreskva јануар 28, 2011 у 8:01 pm #

      Da, slažem se da je drugačiji doživljaj u bioskopu… Ali i bioskopi su postali prevaziđeni od kada možeš sve da vidiš kod kuće… Mada mnogi imaju ekrane kao u bioskopima🙂

  3. dollybel јануар 26, 2011 у 8:39 pm #

    hvala na preporuci, potražiću ga, pa javljam

Оставите одговор

