A venci smokava i mali zlatni praporci se pokače…

8 Jan

„Na bogojavljensku noć
pobožne pesmice, sveće i kresnice
i uvek metu odvec onih glupih groždjica u česnice
al’ to je tako i amin…“


Uvek sam nekako tužna kada su ovakvi praznici… Tad se setim da više nema mojih baka i deka, njihovih česnica i bacanja oraha po sobi… Ostao je samo  stari recept za česnicu koju sad mama pravi i uvek joj ispadne nekako suva… A tata mi sve više liči na dedu, čak  je i oćelavio baš kao on…
“ A moje vreme tinja kao stari trupac bukovi…“

SREĆAN BOŽIĆ  DRAGI BLOGERI !!! Nadam se da ste ga srećno proveli sa najbližima.



16 реаговања to “A venci smokava i mali zlatni praporci se pokače…”

  1. Alex јануар 8, 2011 у 10:46 am #

    Breskvice, sretan Bozic ti zelim pozdravom Hristos se rodi…
    …ja slavim onaj drugi Bozic, ali se skupa sa mojim komsijama radujem i na danasnji dan. Moja deca su korindjala za Badnje Vece, i to je jedan jako lep obicaj koji se ponovo vraca🙂
    A zivot ide svojim tokom, zato uz tu setu treba da postoji i radost, i hvala Bogu na tome🙂

    • malabreskva јануар 9, 2011 у 7:19 pm #

      Da, Alex znam šta je korindjanje, baš simpatičan običaj. Moj tata ima slike iz svoje mladosti kada je to bilo baš popularno🙂 Drago mi je da ste se lepo proveli za praznike, osmeh je tu🙂

  2. dollybel јануар 8, 2011 у 12:20 pm #

    na Bogojavljensku noć uvijek slušam ovu pjesmu, pa trčim u ponoć, otvaram prozore, gledam u nebo🙂

    vaistinu se rodi
    srećan ti Božić

    sve ih čuvamo u sjećanjima
    i tu su
    u srcima našim

  3. some old piano јануар 8, 2011 у 12:56 pm #

    Breskvice srećan i tebi Božić.Sećanja su uvek dobra stvar.
    Meni lično prijaju.I kada nisi sa svojim najbližima na neki način jesi.I to je ok.

  4. stevo јануар 8, 2011 у 3:36 pm #

    Srećni praznici, Breskvice🙂

  5. shunjalica јануар 8, 2011 у 9:03 pm #

    Mala B,
    hvala i tebi sve najbolje i još bolje, i bolje, i bolje…😀

  6. dudaelixir јануар 9, 2011 у 6:08 pm #

    Pošto je danas drugi dan Božića, važi se još čestitanje!
    Vaistinu se rodi! Srećno i berićetno!🙂

  7. sarah јануар 9, 2011 у 9:46 pm #

    Hvala
    i tebi sve najbolje

  8. Katarina јануар 11, 2011 у 11:01 am #

    Sretan Božić, Mala Breskvo🙂 S malim zakašnjenjem, doduše, ali lijepe želje se trebaju slati i primati uvijek, bez obzira na datum. A kud ćeš ljepše zvučne kulise od neke Đoliškove pjesme….

    • malabreskva јануар 12, 2011 у 6:42 pm #

      Hvala ti puno Katarina, i ja tebi želim sve najbolje. Pa da i dalje uživamo uz Đolišku😉

Оставите одговор

