Dolazi!

27 Dec

Uvek imam laganu tremu kad pomislim na Deda Mraza. Kad sam bila mala tata me je odveo na predstavu, a tamo je paketiće delio jedan mladi Deda Mraz, koji je uprkos bradi bio jako, jako lep. A ja sam, zamislite, morala da mu sedim u krilu!

Uprkos sveopštoj grozničavoj jurnjavi , uvek spremim neku posebnu novogodišnju želju. Uvijem je u šareni celofan očekivanja i poslednjih dana ove godine slušam kako mi šuška u džepu.  Možda će se ovoga puta ispuniti…

Ma nema veze, pa neka se ispuni i nekom drugom. Kako ono kaže Đole…(nek se mršti ko hoće, moram da ga pomenem🙂 ).

„…i mada svaki put uredno nesto pozelim, zelje mi se bas i ne ispunjavaju.Negde je zapelo…Mozda se ispunjavaju nekom drugom?Ne bi bilo prvi put..Nema veze, ne ljutim se.Dobre su to zelje, steta bi bilo da samo tako propadnu…“ (Đole B.)

25 реаговања to “Dolazi!”

  1. milininsvet децембар 27, 2010 у 7:27 pm #

    Samo ti pozeli zelje Breskvice jako…ja ti zelim da ti sve zelje ostvare,a Djole je zna se…

    • malabreskva децембар 27, 2010 у 9:31 pm #

      He,he, Mila, naravno da je Đole uvek tu. SAmo želim… i tebi sve najbolje Mila🙂

  2. stevo децембар 27, 2010 у 7:38 pm #

    Draga moja, kakva bi to želja bila a da Djole ne bude upleten🙂 Evo, ja ću poželeti nešto i za tebe, ako se ne ostvari barem ćeš znati ko je kriv😉 Lepi (beli) pozdravi!

  3. shunjalica децембар 27, 2010 у 7:52 pm #

    evo, ja ću da želim jako, jako, jako,
    i ako se ispune tebi neću se ljutiti ni ić.🙂

  4. skoljka децембар 27, 2010 у 8:21 pm #

    Ipak ti čvrsto zaželi želju. Kad nešto dovoljno jako i dovoljno dugo želiš, želja ti se kad-tad ostvaruje! Provereno!🙂

    • malabreskva децембар 27, 2010 у 9:33 pm #

      Školjkice, drago mi je da si opet tu. Pa, ima i onih želja što nas neće, ali to nisu bile prave. Ipak sam pripremila jednu lepu. Videćemo. A i tebi i svima ostalima poželeću nešto lepo… kad dođe vreme.

  5. zelenavrata децембар 28, 2010 у 1:04 pm #

    Deda Mraz je lazovac, znam ja😀
    Mozda tebe nece da laze, pa se pridruzujem tvojim zeljama🙂

  6. Alex децембар 28, 2010 у 4:54 pm #

    Breskvice, pisao sam prosle godine da se moja mama prerusavala u Deda Mraza i tako me uvek iznenadila. To je bilo pre sveopste globalizacije…😉
    Mnogo ispunjenih zelja ti zelim i da nam dogodine u ovo vreme „podneses raport“ sta se ispunilo a sta ne. :))

    • malabreskva децембар 31, 2010 у 4:03 pm #

      Hvala ti Als, a vraćam ti pregrštom lepih želja, tebi i tvojoj porodici.

  7. Sanjar u prolazu децембар 28, 2010 у 9:50 pm #

    ja sam ljut na deda mraza i insistiram da gospodja Mraz deli poklone tj ispunjava zelje🙂

    • Stepski Galeb децембар 30, 2010 у 10:27 pm #

      Babamrazoje*ac… hahahahahahahaha
      Izvinjavam se, nisam mogao odljeti.

    • malabreskva децембар 31, 2010 у 4:04 pm #

      Sanjaru, naravno da može, za tebe ćemo poručiti Mrazicu za četiri osobe🙂

  8. Peščana децембар 29, 2010 у 10:31 am #

    Ti poželi da ja poželim želju za tebe…možda zbunimo Deda Mraza, pa ti se želja ispuni!😉

  9. Stepski Galeb децембар 30, 2010 у 10:29 pm #

    E, i dopada mi se ova boja.

  10. Stepski Galeb јануар 6, 2011 у 6:14 pm #

    Ja ipak nisam dobio mačku u džaku, već par prelijepih visokokvalitetnih (100% pamuka, 100% cottona i 100% baumwollea) sivih čarapa. I prijetnju da se ove godine mnogo ne zajebavam (njegove riječi, ja samo prenosim) na njegov račun ili će dovesti neke prijatelje da me biju.🙄

    A ti? Šta si ti, kao dobra curica, dobila?

    • malabreskva јануар 8, 2011 у 8:57 am #

      Ha,ha, dobro si prošao kad se zezaš sa takvim likom kakav je Deka Mraz🙂
      Neću da ti kažem šta sam dobila😛

  11. Stepski Galeb јануар 8, 2011 у 11:57 am #

    E, pa, ne moraš…

    DEDA MRAZE, BRESKVICA NIJE DOBRA!!!!! :p :p :p :p

Оставите одговор

