Breskvica kiti blog jelku

20 Dec


 

STEVA

 

 

 

 

 

 

 

rainbowica

 

 

SARA

 

 

 

 

 

Duda

Zelena

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Šunjalica

Dolli

 

 

 

Perlica

 

Stepski galeb

Sanjar


IB

Als

VESTICA

Mila                                                                                 ARČI

piano                   

 

 

 

 

 

 

 

 

Afrodita

otkačeni

 

 

Oni ukrasi koji su mi se negde zagubili biće uskoro pronađeni….

24 реаговања to “Breskvica kiti blog jelku”

  1. some old piano децембар 20, 2010 у 9:22 pm #

    Ja nikada neću biti kreativan kao ti.Hvala na zvezdi🙂

  2. Stepski Galeb децембар 21, 2010 у 1:10 am #

    Ooooooooo, ti spodobo što na čoveka ličiš! – rečenica je koji kažu svi koji vide ovu lutkicu kojom si personifikovala mene.😆

    Mnogo sam, bre, ružan! Simpatičan, ali ružan. A u stvarnosti je potpuno obrnuto…:mrgreen:

    • malabreskva децембар 21, 2010 у 4:31 pm #

      Ma nije istina, baš je sladak – pravi medenjak😉
      Neko bi možda rekao da je zagoreo, ili nedopečen, al nek crknu dušmani – ja mislim da bi ga svako rado pojeo🙂🙂

    • Stepski Galeb децембар 21, 2010 у 10:56 pm #

      Ha ha ha ha ha, i zagoreo i nedopečen, definitivno…😆 Ali, svakoga dana u svakom pogledu…

  3. Alex децембар 21, 2010 у 10:03 am #

    Vesele novogodišnje i božične čarolije su započele… bravo Breskvice na trudu… i na izboru🙂

    • malabreskva децембар 21, 2010 у 4:29 pm #

      Alex, mrzelo me da kitim pravu jelku, al ovu na blogu morala sam🙂

  4. stevo децембар 21, 2010 у 12:30 pm #

    :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

  5. zelenavrata децембар 21, 2010 у 6:43 pm #

    E svidjam se sebi ali za Stevu sam se nasmejala i jos se smejem😆😆

  6. Sanjar u prolazu децембар 21, 2010 у 9:28 pm #

    dva dan tražim srce gde ga zagubih😆:mrgreen: a ti ga okačila na jelku🙂 čime nas sve nećeš iznanaditi breskvice, ideja je fantastična🙂

  7. dollybel децембар 22, 2010 у 6:10 am #

    hvala Breskvice🙂

  8. sarah децембар 22, 2010 у 7:48 am #

    Breskvice
    ovo je predivno! Fantasticno😀
    Pronasla nas u sanduku sa ukrasima i izlozila, ulepsala jelku😆
    Hvala sto sam u obliku laneta 😆
    Predivno…

    • malabreskva децембар 24, 2010 у 7:09 pm #

      Saro, da li je Lana presudna za oblik… ne znam… ali Bambi definitivno ima neke veze sa mojom slikom o tebi😉

  9. shunjalica децембар 22, 2010 у 12:00 pm #

    Mala B,
    pretvori me u pravog veseljaka – hvala.🙂

    • malabreskva децембар 24, 2010 у 7:11 pm #

      Šunjo, možda sam malo preterala u veselju, al eto, tako sam te zamislila😉

  10. Archibald57 јануар 3, 2011 у 8:42 am #

    Ja u poslednje vreme baš kaskam za tim vremenom i ne stižem da budem svuda gde bih želeo, pa me evo tek sada da kažem kako si divnu ideju imala da nama okitiš tvoju blog jelkicu. Moj Arčibald – slika i prilika… baš…

  11. Negoslava новембар 18, 2012 у 11:18 pm #

    ‚Uh, podseti me, hvala – idesrecnanovagodina

Оставите одговор

