Zimska nirvana i kolačići :)

14 Dec

Totalno sam se ulenjila. Kao da sam upala u zimski „polusan“. Sada, kada je pao i sneg, možemo na miru i da dremkamo.

Jedina frka ovih dana  mi je šta ujutru obući na posao. Trudim se da ne preteram u želji da toplim bojama proteram hladnoću… Usput da vam kažem da čitam neke knjige koje prizivaju mirise leta…  Malo me pomerila knjiga  „Slikar pločnika“. Takvu erupciju romantike u ovim oskudnim vremenima nisam očekivala! Iako nije najveštije napisana, može da razneži sasvim kako treba. Ko voli, neka se uveri sam!

Da li i vi odbrojavate dane do dolaska Deda Mraza?!!! Da li ste pripremili želje? Ja ga spremno čekam!

32 реаговања to “Zimska nirvana i kolačići :)”

  1. tangolina децембар 14, 2010 у 10:07 pm #

    Jao Breskvice, kakvo pitanje! Pa naravno da odbrojavam! hehehe ma lepo me pitao Deda Mraz da li da mi pošalje poklon autobusom, i ja kažem nemoj volim ja da ti sednem u krilo i tako…:D😀 sad ne da odbrojavam nego sam jaaaaakooo nestrpljiva😀

    • malabreskva децембар 18, 2010 у 9:25 am #

      Ha,ha, u krilo bi ti, a ???😉🙂
      Ostavi mesta i za meneee🙂

  2. tangolina децембар 14, 2010 у 10:07 pm #

    a kolačići, gde su? sve si pojela? sama????

  3. Sanjar u prolazu децембар 14, 2010 у 11:08 pm #

    želja ima puna torba,al sam je negde zagubio😆

  4. zelenavrata децембар 14, 2010 у 11:39 pm #

    Plavusa jos nije ukapirala da Deda Mrazov stize, majke mi🙄

  5. Alex децембар 15, 2010 у 6:57 am #

    Deda Mraz je meni javio da ce jos ove godine biti „tesko“ za neko veliko slavlje… ali zato obecava da ce sledeca biti na „nivou“… Sta mu to znaci – zivi bili, pa videli🙂

    • malabreskva децембар 18, 2010 у 9:28 am #

      Eh, Alex, TAJ Deda Mraz o kome ti pričaš zbog povrede na radu uzeo bolovanje. Mi se nadamo da će ga zamenitit neki bolji😉

  6. Peščana децембар 15, 2010 у 11:04 am #

    Imam samo jednu želju….svi prijatelji na jednom mestu🙂
    Dakle, žurkaaaaa!..i ne zaboravi da poneseš kolačiće😉

  7. savetapetkovic децембар 15, 2010 у 12:51 pm #

    Imam želju ali deda Mraz ne može da je ostvari, jer moj sin iako je želeo da dođe, mora da ide u Indiju.

    Nego, gledam one kolačiće, primamljivi su pa ako se još u šolji puši čokolada sa šlagom, zadovoljstvo je potpuno.

    • malabreskva децембар 18, 2010 у 9:30 am #

      😦 Saveta, baš mi je žao. Evo uzmi dva, tri, kolačića, biće i za Deda Mraza.

  8. Stepski Galeb децембар 15, 2010 у 8:30 pm #

    Ja želim zlatno naliv-pero, sa mastilom smaragdno-zelene boje. I Citroen C6. I najmanje 1.000.000€. I Nju. I…. Ne, ne, dosta je. E, da, želim SVE, umalo zaboravih da kažem!:mrgreen:

    • malabreskva децембар 18, 2010 у 9:32 am #

      Baš skroman mladić, Deda Mraz će to očas posla da obavi. Samo ne znam kako će NJU da zavede… Ima on neku foru, sigurno😉

      • Stepski Galeb децембар 18, 2010 у 12:41 pm #

        Nije moje da se bakćem sa tehnikalijama, ima ko o tome misli – patuljci-robovi.:mrgreen:

        • malabreskva децембар 18, 2010 у 8:25 pm #

          ( gledam zadivljeno i samo trepćem ) …

        • Stepski Galeb децембар 19, 2010 у 1:01 am #

          He he he, baš sam zao, a?😈
          Ali ne, stvarno, plaća li on njima što? Jer, ja sam čuo da oni odrade sav posao – i otvaraju pisma, i sortiraju želje, i gledaju ko je bio dobar tokom godine a ko ne, i prave poklone – a onda on sjedne u one njegove fensi sanke sa irvasima (ko je rekao „PETA“?) i samo podijeli poklone. Eto to mu je čitav posao, za svu godinu. U stvari, nije, snimi i par onih reklama za Koka Kolu…

          • malabreskva децембар 19, 2010 у 10:25 pm #

            Stepski, nemoj da te čuje Deda Mraz! On se samo šalio Deekooo, dobar je on dečak i sluša mamu i tatu … (sad moram da se šlihtam i za tebe !)

  9. stevo децембар 16, 2010 у 9:29 am #

    🙂

  10. veshtichanstvena децембар 16, 2010 у 10:06 am #

    Deda – Mraz je moj omiljeni lik iz sveta snova,a i videla sam ga mnogo puta, majke mi )))))))))
    Divni su ti kolačići Breskvice ))))))))))))))))

  11. some old piano децембар 16, 2010 у 9:04 pm #

    Trudim se da za*ebem zimu na milion načina.A pogotovu onaj deo kada se uvlači u kosti.Mada to i nema veze samo sa zimom.A taj bradati….ništa mu više ne verujem.Čekaću da se popne do četvrtog sprata,da mu promrznu debeli prsti,da mu se brada upetlja u kablovsku i zarđali oluk…
    Ustvari htedoh reći da mu ne verujem više..od prošle godine

    • malabreskva децембар 18, 2010 у 9:34 am #

      Eh, Piano, nemoj tako. Mora da se tvoj pravi Deda Mraz negde zagubio, pa su neki lažnjaci zauzeli pozicije… Biće i dobrih zima, a dotle, imamo lepe kolačiće… Za maštanje😉

  12. shunjalica децембар 18, 2010 у 3:43 pm #

    Znaš li kako se beli medved krije u snegu?
    Pokrije šapom oči.🙂

    Eto ti jedna tajna, a želju ne mogu da ti kažem, neće se ispuniti onda.🙂

  13. dudaelixir децембар 18, 2010 у 10:55 pm #

    Ju, ja kasnim, no, nadam se ne i sa željama. Mami me ona tvoja topla kafica sa šlagom a o kaksićima da i ne pričam.
    Pravo da ti kažem, u ovim godinama poželim samo da sam zdrava i da su mi svi moji zdravi, a za ostalo, kako bude. Da je bolje, bilo bi dobro, no, samo da nije NIKAKO gore. Znam da nisi Deda mraz, ali, eto, znaš mene blebetušu, morala sam da ti kažem!🙂

    • malabreskva децембар 19, 2010 у 10:22 pm #

      Dudo, nema lepše želje od te da su svi zdravi, posle ćemo lako da navalimo na slatkiše🙂
      Deda Mraz se pritajio pa sluša i hvata beleške😉

  14. sarah децембар 22, 2010 у 7:52 am #

    Meni rekose da ove godine ne vozi na sankama, da nije dovoljno placen i da se necka…
    a zelju koju ja imam, neverujem da moze da stane u njegov dzak… 😉
    mnogo je teska :mrgreen:
    Kafica je mmmmmmmm
    ljubac😀

    • malabreskva децембар 24, 2010 у 7:10 pm #

      Ne sumnjaj u Deku, on voli da iznenadi😉 Dok mu veruješ …

Оставите одговор

