Blog nagrada

12 Nov

Igra kreće!

Jeste malo bleskasto, al simpatično je – priznajte!

Zahvaljujem se dragoj Tangolini i već mućkam u glavi kome bih mogla da prosledim ovu nagradu! Nije fer ako to mora da bude pet blog – drugara, jer ne mogu da sračunam😦

Prvo pravilo je da odgovorim na pitanja:
Evo pitanja:

1. Zašto si stvorila blog?

2. Koju vrstu blogova čitaš?

3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?

4. A odjeće?

5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?

6. Koju boju najviše voliš?

7. Tvoj parfem?

8. Koji film najviše voliš?

9. Koje države želiš posjetiti i zašto?

Odgovori (uh, ovo mi dođe kao leksikon ) :

1. Imala sam višak vremena i inspiracije… Sada sam istrošila pola korpice, pa brzo vadim šta mi dođe pod ruku. Blog je pravo blago, ako znaš da ga trošiš🙂

2. Najdraži su mi oni iz kategorije – život.

3. Nemam. Sve što mi dođe pod ruku moja je marka.

4. Ima ih, ali neću da reklamiram😉 Recimo da od odeće najviše volim haljine🙂

5.  Maskara

6. Sve!

Npr. boja lavande kada sam setna… Ili  višnje kada sam energična… Boja breskve kada sam krhka… Zlata – kada sam rakošna ili bela kada sam u oblacima😉

7. Zavisi od situacije. Ne volim slatke i mnogo jake

8. Uz koje se plače ili smeje 🙂

Npr. Titanik, Zaljubljeni Šeksipir, Lajanje na zvezde…

9. Rusiju. Eh, zašto – da vidim bajkovite dvorce i da kupim babušku🙂

Pošto ja treba da prosledim nagradu, ovoga puta neka to budu:

1. Veštičanstvena

2. Šunjalica

3. Zelena

4. Duda

5. Crnaperlica

6. Momci neka se ne ljute – oni se ne šminkaju pa pitanja nemaju simsla😉





16 реаговања to “Blog nagrada”

  1. veshtichanstvena новембар 13, 2010 у 8:12 am #

    )))))))))))))))))))
    Baš slatka nagrada,a ja volim slatko )))))))))
    Hvala Breskvice, rekoh li ti već koliko volim breskve ?)))))
    A tek da se igram 🙂

  2. otkaceni stvor новембар 13, 2010 у 8:55 am #

    Htela je reci da se muskarci ne sminkaju😀, a grdno je pogresila😉
    Muskarci su uspeli da se izbore za punu ravnopravnost, i pravo da se sminkaju….jest’ da posle izgledaju kao travestiti, ali boze moj, necemo se hvatati za sitnice😀

    Salim se, mada mislim, da je tvorac ove nagrade i osmislitelj pitanja, jasno degradirao muskarce, nemogucnoscu da odgovore na neka pitanja, a samim tim i da budu nagradjeni.
    Zivele zene :-* ❤

    • malabreskva новембар 14, 2010 у 8:01 pm #

      Mislila sam da se moji blog -drugari ne šminkaju, pa glupo bi bilo da ih pitam šta koriste…
      A ne kažem da se niko ne šminka, pa glumci su stalno našminkani, a tek klovnovi… E, cirkus…

  3. shunjalica новембар 14, 2010 у 10:17 am #

    Eee, hvala, Mala B!!🙂
    Imam osećaj da će nam se liste značajno preklopiti, al moja dodela će morati malo da pričeka, dok tebi želim sve bajkovite dvorce i babuške, babuške, babuškeee..🙂

  4. Charolija новембар 14, 2010 у 3:19 pm #

    Simpatična nagrada, ali mi je igrica koja je prati zanimljivija.🙂

    • malabreskva новембар 14, 2010 у 8:03 pm #

      Čarolijo, i meni je bila simpatična. Videćemo da li će se nastaviti.

  5. stevo новембар 15, 2010 у 7:42 am #

    🙂🙂 dobra zabava!

  6. dudaelixir новембар 18, 2010 у 8:40 pm #

    Breskvice, hvala ti na nagradi, pokupiću je, mada sam već odgovorila na sva pitanja, jer sam prvo dobila nagradu od Zorice! Cmokić!

  7. zelenavrata новембар 19, 2010 у 1:45 pm #

    Evo i tebi ovde odgovorcica za spomenar, mrzi me da linkujem😀

    1. Zašto si stvorio/la blog?
    -Zato da bi me pitali.

    2. Koju vrstu blogova čitaš?
    -Sve koji nisu strucni.

    3. Imaš li omiljenu marku dekorativne kozmetike?
    -Sta je to?

    4. A odeće?

    -Ne nosim odecu.

    5. Koji proizvod dekorativne kozmetike ti je najbitniji?

    -Dekoracije su dekorativne, bitne.

    6. Koju boju najviše voliš?

    -Svasta, kakvo pitanje?!

    7. Tvoj parfem?

    -Patrika Zingzfilda
    8. Koji film najviše voliš?

    -Dobro da bolje ne moze biti.

    9. Koje države želiš posetiti i zašto?

    -P.M. Tamo mi bese najlepIje.

    • malabreskva новембар 19, 2010 у 8:20 pm #

      Ha,ha, kao i uvek u svom fazonu!!!
      Mislim da ti je ipak najlepšije bilo na drugom mestu, ali si zaboravila🙂

  8. SanjaKokica новембар 22, 2010 у 10:00 am #

    Breskvice, meni baš bilo simpa da uvalim Stevi nagradu, znala sam da će ronzuljati🙂 Dopada mi se tvoj izbor države…

Оставите одговор

