San…

5 Nov

Ponekad te sanjam tako stvarno
Da pred svitanje svud po sobi svetlucaju zaboravljene šnalice i
brošići…
Ali buđenje me uvek sačeka na kvarno…
Kao dokoni pandur na pustom drumu…
Kojim kad-tad moraš naići…

A ti, mila…
Samo baneš u snove s nekog puta dalekog…
I tad se zbunim…Tad se potpuno sludim…
Jer…
Na javi sam te ljubio strepeći da ne probudim nekog…
A u snovima te ljubim strepeći da sebe ne probudim…

Đorđe BALAŠEVIĆ



23 реаговања to “San…”

  1. malabreskva новембар 5, 2010 у 10:29 pm #

    Evo i glavnog krivca što sam ja pisala o senci🙂

  2. tangolina новембар 5, 2010 у 10:42 pm #

    Pa nemam reči za ove stihove :)Svai put nađem nešto što mislim da je neprevaziđeno…

  3. shunjalica новембар 6, 2010 у 8:28 am #

    Mala B,
    i Đole nam je zajednička đinđuva u kojoj se prepoznajemo.🙂

  4. ib новембар 6, 2010 у 9:46 am #

    interesantna senka na zidu od ovo dvoje😀
    nedostajao mi je blog mnogo

  5. savetapetkovic новембар 6, 2010 у 10:54 am #

    ah, i uvek nedostižni i neponovljivi Đole,
    njegovi stihovi prijaju ovog sunčanog dana bez vetra

  6. milininsvet новембар 6, 2010 у 5:24 pm #

    Đoletovi stihovi me uvek ponesu,negde tamo, gde je sve lepo….I izmame osmeh…

    • malabreskva новембар 7, 2010 у 8:27 pm #

      Mila, kad se setim tvoje bašte… ima li igde lepšeg mesta…

  7. dudaelixir новембар 7, 2010 у 6:57 am #

    Djole, Djole!😕

  8. Sanjar u prolazu новембар 7, 2010 у 11:51 pm #

    „Na javi sam te ljubio strepeći da ne probudim nekog…
    A u snovima te ljubim strepeći da sebe ne probudim…“

    eeeeeh……

  9. Deda новембар 8, 2010 у 9:24 am #

    Volim stihove Djoletove, prosto uzivam u njima. Neke druge stvari i izgovorene reci mi bas i ne prijaju, ali sta je tu je.
    Ipak vise volim da uzivam kao i sada dok sam citao post nego da se nerviram. Eto, ja u zavijenoj formi reko umesto Dude,lol…😛
    Hvala tebi za ove predivne stihove!!!

    • malabreskva новембар 8, 2010 у 4:56 pm #

      Đoleta ili voleš ili ne voleš🙂
      Šteta je što ga stalno pljuju zbog nekih izjava, a zanemaruju njegov talenat i sve dobro što je uradio.
      Niko ne može biti bezgrešan, niti savršen, pa ne očekujmo ni od njega.
      A meni je on ipak savršen🙂

  10. veshtichanstvena новембар 8, 2010 у 8:43 pm #

    Nisu stihovi tvoji, ali ti ih toliko osećaš, da jesu i tvoji ))))

  11. crnaperla новембар 9, 2010 у 12:38 am #

    Uživala, Balašević 4ever..🙂
    A, što sad lozinku da kuckam za senku?

    • malabreskva новембар 9, 2010 у 7:49 pm #

      Perlice, naravno 4ever.
      A za senku, nisi ništa propustila – veruj mi.
      Tako neke ličnije postove stavljam pod „privatno“ da mi ne bi čitali svakakvi manijaci u prolazu🙂
      Ako te i dalje zanima mogu ti poslati lozinku😉

      • crnaperla новембар 10, 2010 у 12:59 am #

        Ja već pročitala draga,ali kad sam htela da komentarišem-cvrc…katanac..

Оставите одговор

