Devojka sa bisernom minđušom

1 Nov

Iako sam film odgledala pre nekoliko dana, još uvek mi se vrte te čudesne slike…  Nisam očekivala da je film toliko dobar, jer je knjiga po kojoj je snimljen fantastična, a često se desi da film upropasti doživljaj knjige… Međutim, bilo je pravo zadovoljstvo odgledati ga. Najbolje kod istorijskih filmova je to „uživljavanje“ u epohu, a meni je bilo fascinantno osetiti „delić“ života holandskih slikara… Ipak,  ona prava „magija“  je u tom trenutku koji je bar delimično prenesen –  kada dvoje ljudi tako različitih „uloga“ shvate da isto osećaju boje… dok gledaju oblake… Vrh…

A scena kada joj slikar stavlja minđuše… puca od jačine..

Kako bih tek volela da se pojavi i film po još boljoj Trejsinoj knjizi „Devičanski plavo“… Mogu da zamislim te scene…

 

28 реаговања to “Devojka sa bisernom minđušom”

  1. Stepski Galeb новембар 1, 2010 у 10:34 pm #

    Jaaaaaa ne znaaaam… Ko je ova žena?
    A ovo sa devičanski plavim… Pf… Jaaaaaaaaaa ne znaaaam… Koja je to boja?

    Nisam čit’o, ni gledav’o… Ali ako je VRH!…😛 „Kurir“ utiče na tebe, Breskvice…:mrgreen:

    • malabreskva новембар 2, 2010 у 8:08 pm #

      Ha,ha, pročitaj, potraži, mada ne znam da li će se i tebi svideti. Nije baš na nivou Andrića… ali ima dobrih „boja“🙂
      A što se tiče „vrha“ i ostalog… ti znaš gde ja živim pa ne moj da te čudi tako nešto🙂
      Izbacila sam ono „znači“, što znači da nisam loša🙂🙂🙂

    • malabreskva новембар 2, 2010 у 8:08 pm #

      I da ponovim- nikad nisam imala veze sa Kurirom😛

  2. cakulanje новембар 2, 2010 у 12:56 am #

    Videti boje i stvoriti slike od njih, a posebno moći ih videti, ne može svako. Čim te je roman dirnuo, a sada i fim, to očigledno možeš i ti.:)
    I film i roman – dva doživljaja; svaki za sebe – oba autentična.

    • malabreskva новембар 2, 2010 у 8:10 pm #

      Dobrodošao/la na moj blog, ovde su boje promenljive, ali važno je da ih ima😉

  3. stevo новембар 2, 2010 у 9:56 am #

    Ne valja slušati ostatak sveta! Tvoj izbor, tvoje remek delo. Smatram da si dobro odabrala. Lepi pozdravi!

    • malabreskva новембар 2, 2010 у 8:11 pm #

      Stevo, morala sam da preporučim, pa ko želi nek pogleda. Hvala na podršci u izboru. Mašem!

  4. Sanjar u prolazu новембар 2, 2010 у 9:39 pm #

    značiii, sestro, brate, ćale si keve mi😆😆
    moram pogledati🙂

  5. sarah новембар 2, 2010 у 10:03 pm #

    gledala sam film davno, stvrano je jako lep, knjigu sam kupila i nikako da krenem sa citanjem…. Scarlett je odglumila velicanstveno…
    saljem pozdrave

    • malabreskva новембар 5, 2010 у 12:33 am #

      Saro, obavezno pročitaj, ja sam prvo čitala knjigu, tako da sam prvo doživela u glavi🙂

  6. veshtichanstvena новембар 3, 2010 у 8:35 am #

    Čitala sam Devičanski plavo i mnogo mi se dopada….Sva je puna magije i čudnih vibracija)))
    Volela bih film, i pitam se koja bi glumica likom i senzibilitetom ponela gl ulogu ?))))Šta ti misliš Breskvice?))))

    • malabreskva новембар 5, 2010 у 12:33 am #

      Teško pitanje Veco, ja volim Džuliju Roberts, ali ne znam kako bi se ona snašla u tome…

  7. dudaelixir новембар 3, 2010 у 4:23 pm #

    Ja sam prvo pročitala knjigu koja me je oduševila, pa posle godinu – dve je krenuo i film. Jako sam zadovoljna izborom glumaca. Skarlet je super faca i vrlo slična likom, devojci sa naslovne strane! Naravno, film je odličan!🙂

  8. ib новембар 4, 2010 у 8:42 pm #

    mnogo bolja verzija filma je devojka sa dijamantskom mindzusom – kazu skuplja je😉

    • malabreskva новембар 5, 2010 у 12:35 am #

      E, sad… Pogledaj pa da vidimo šta ćeš reći🙂

      • ib новембар 5, 2010 у 12:45 pm #

        imam negde na dvd-u taj film
        knjigu sam secam se poklonio jednoj devojci za rodjendan.
        a devojka sa dijamantskom mindzusom je ekstra film. Nema titlova, nema neki bog zna sta scenario, a mnogo akcije😀 heheheheh

        • malabreskva новембар 5, 2010 у 9:33 pm #

          Ma šta mi reče? Devojka koja voli dijamante… Mogu da zamislim kakve akcije… Ha,ha, baš ti i nije nedostajao blog.

  9. zelenavrata новембар 5, 2010 у 2:02 am #

    Delim misljenje, posle procitane knjige, prijatno sam bila iznenadjena filmom, odlino je urajden.
    Preporucujem, istim redosledom Parfem, Patrika Zingzfilda i Citaca Bernarda Slinka.

    • malabreskva новембар 5, 2010 у 9:20 pm #

      Ja sam film dugo skladištila, jer sam očekivala da će pokvariti utisak knjige… A kada sam videla da je ok, morala sam da preporučim. Mada, sigurno ima i onih kojima se neće svideti…

  10. Exxx новембар 5, 2010 у 6:19 am #

    Gledao sam film odavno tako da sam zaboravio da li mi se sviđa ili ne ali ipak hvala na postu jer ću baš sad da ga downloadujem da bih ga pogledao ponovo😉

  11. Charolija новембар 10, 2010 у 1:36 pm #

    E baš mi jedan takav film treba. Hvala na preporuci.🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Johannes Vermeer, alegorija bisera « - децембар 21, 2010

    […] se Maloj Breskvi  (malabreskva)  jer me je svojim postom Devojka sa bisernom minđušom  (devojka-sa-bisernom-mindusom)  vratila i knjizi i filmu – da ponovo doživim sve isto, a opet […]

Оставите одговор

