Sajam knjiga

27 Oct

Gužva, šarenilo i miris knjiga… Dok ulazim u halu, grozničavo isčekujući, unapred sam opijena šarenim naslovima. Tražim po džepovima spisak koji sam danima pravila vrebajući internet knjižare, ali zaboravljam šta sam htela čim naidjem na prve štandove. I posle sa kesama, telefonom, novčanikom, manitlom i ko zna čim u rukama ne znam ni gde sam ja, a ne gde mi je spisak…

Vratila sam se ruku otegnutih do poda od vučenja kesa i kesica, ali sa osmehom trijumfa na licu! Opet nisam pronašla ni kupila gotovo ništa od onoga što sam planirala, ali sam naletela na mnogo zanimljivih knjižica koje su me obradovale. Moraću da nabavim novu policu za knjige.

Ovoga puta kupila sam više klasičnih knjiga koje nisam imala, a bile su zaista povoljnih cena. Našla sam Selimovićev roman „Tišine“, zbirku pesama Vaska Pope i Tagorea, Pasternakov „Doktor Živago“, opet nešto od Vladete Jerotića, „Dnevnik druge zime“, neke knjige koje sam planirala da poklonim… itd.  Biće štiva za čitanje, pa  i za skladištenje. Opet sam istresla novčanik do poslednje pare, čak sam i za kusur uzela neke knjižice od 100 dinara🙂.  Na samom izlazu naišla sam na Bodlerovo „Cveće zla“ u crnom povezu, koje sam ranije tražila da kupim, ali nažalost… drugi put.

Čini mi se da je ove godine bilo znatno više štandova, nego što to inače biva, jer nisam uspela sve da obiđem. A gužva je nenormalna, iako sam otišla baš kasno, oko šest popodne.

Biće ovo duga, ušuškana zima, a ja je spremno očekujem!

32 реаговања to “Sajam knjiga”

  1. veshtichanstvena октобар 27, 2010 у 7:50 pm #

    Draga Breskvice,,,,baš lepo što si nam prenela delić atmosfere sa sajma knjiga,a Zima, pa još ušuškana je slika Edena…)))))))))))
    Uživaj )))))))))))))

    • malabreskva октобар 28, 2010 у 8:38 pm #

      Hvala ti Veco, tebi raj i ne treba kada ga uvek imaš u rukavu🙂
      Danas sam počela sa čitanjem i oduševljena sam prvom knjigom🙂

  2. savetapetkovic октобар 27, 2010 у 7:59 pm #

    drago mi je što si bila i ne saosećam zbog praznog novčanika i ja bih tako uradila da mogu da idem

    gužva koju pominješ pokazuje da se nisu svi zatelebali u razne grand paarde i farme..

    • malabreskva октобар 28, 2010 у 8:39 pm #

      Saveta, ja živim za taj dan, bukvalno svake godine ga isčekujem kao da je Đoletov koncert🙂
      Gužva je stvarno bila iznenađujuća, mi ipak volimo knjige🙂

  3. stevo октобар 28, 2010 у 8:26 am #

    Onaj koji voli knjige mora da je dobar čovek🙂 Ja već godinama tražim jednu odredjenu knjigu, koja treba da ima odredjenu debljinu, jer klima mi se krevet; teško je naći takvu knjigu koja taman stane pod onaj kraći nogar na krevetu😉

    • malabreskva октобар 28, 2010 у 8:40 pm #

      He,he pa blogeri sigurno vole knjige, nešto se moralo čitati pre bloga🙂
      Ja sam priznajem „knjiški moljac“, što po meni nije loše🙂

  4. Archibald57 октобар 28, 2010 у 10:06 am #

    Blago tebi, baš ti zavidim onako odistinski i duboko, pa čak sam i zlobno ljubomoran🙂
    Šta da radim kad mi je taj Beograd ponekad daleko kao druga galaksija…
    Čitaj i za mene, pa ćeš mi prepričati, važi?

    • malabreskva октобар 28, 2010 у 8:43 pm #

      He,he, Arči, nije sve u Beogradu, ima nečeg i u Šapcu😉🙂
      A prepričaću ti sve što ti već nisi čitao, mada je malo toga🙂
      Lako je nama dok imamo biblioteke, zar ne ?

      • Archibald57 октобар 29, 2010 у 8:10 am #

        To je jedino što me teši, što u svojoj biblioteci još uvek mogu naći nešto što nisam čitao. Ali voooolim da kupim novu knjigu.

        • malabreskva октобар 29, 2010 у 6:08 pm #

          Samo napred Arči, a možeš i da poručiš preko interneta. Ja sam sve Đoletove knjige poručivala da ne bih išla u Novi Sad🙂

  5. zelenavrata октобар 28, 2010 у 11:51 am #

    Necu da te volim, eto😛

  6. shunjalica октобар 28, 2010 у 1:43 pm #

    svidja mi se tvoja zimnica🙂

    • malabreskva октобар 28, 2010 у 8:44 pm #

      Ako ti padne šećer, svrati po neku teglicu sa moje police, slobodno🙂😉

  7. Exxx октобар 29, 2010 у 10:32 am #

    Pametno utrošen novac i vreme😉 Blago tebi !

    • malabreskva октобар 29, 2010 у 6:08 pm #

      Exxx, nije još kasno da prošetaš do Beograda. Mada će za vikend sigurno biti gužve.

  8. electrasdreams октобар 29, 2010 у 3:41 pm #

    Praznik, bre! Za sva cula.
    Svaki put posle sajma knjiga strepim da me ceka prosjacenje, hihi.

  9. milininsvet октобар 29, 2010 у 4:51 pm #

    Bravo Breskvice,dobro si pazarila,ako neka si.Kad uspem da kupim knjigu, to je za mene velika radost,pa mogu zamisliti tebe sa tim silnim knjigama.

    • malabreskva октобар 29, 2010 у 6:10 pm #

      Mila, znam da svi blogeri vole knjige, to nam je predodređeno🙂
      Zato se i radujem da podelim sa vama ovu euforiju🙂

  10. tangolina октобар 29, 2010 у 6:41 pm #

    Kupovina preko interneta učinila je da do sajma obično popazarim sve što imam na spisku, e sad, ono čega srce ostaje željno jeste ta atmosfera i gužva, i saznanje da ima toliko ljudi koji vole knjige (što neko reče: više od granda): Hvala ti što si deo atmosfere prenela na nas🙂

    @šunjalice, ti si carica: zimnica?🙂 svaka čast!

  11. Sanjar u prolazu октобар 29, 2010 у 8:26 pm #

    ti si bre ko hrčak😆 a inače stiže ledeno doba i dobro je da si se snabdela🙂

  12. sarah октобар 30, 2010 у 10:15 am #

    Moracu jednom da svratim, jeste da mi nije usput 😉 ali snacicu se vec nekako😀
    Drago mi je da si kupila knjige i da ces ih sa uzivanjem citati.
    Cesto kupujem knjige, ali su one na nemackom a uzelela sam se bas nase reci…😀
    Upravo radim na projektovanju komoda za sve moje knjige, kako bi bile sve zajedno na jednom mestu…😆 gde god bi ja da postavim moju biblioteku, nekom u kuci smeta😆
    poz i izivaj

    • malabreskva новембар 1, 2010 у 8:19 pm #

      Sarah i ja bih da uglavim negde još neku policu, ali više ne znam gde da je uglavim😉
      Važno je da su knjige tu… pa biće ušuškavanja🙂 Pozz

  13. Zli podstanar октобар 30, 2010 у 4:04 pm #

    Tužan je sajam knjiga kad na njemu nema nove Vidojkovićeve knjige. Možda ćemo sljedeće godine biti bolje sreće.

    • malabreskva новембар 1, 2010 у 8:20 pm #

      Nisam čitala, a nisam ni primetila. Jeste bilo malo nepregledno, a prvi put nisu delili ni raspored štandova, pa nisi mogao da se snađeš nikako.

  14. dollybel октобар 31, 2010 у 7:51 pm #

    daleko mi, predaleko trenutno BGD
    samo ti po malo zavidim
    obeznanim se kad ugledam knjige
    pogubim🙂

    • malabreskva новембар 1, 2010 у 8:21 pm #

      Doli, biće još prilike za šoping. Ja juče u tržnom centru opet svratila u knjižaru… nepopravljiva sam. A sniženja na sve strane, ko će da odoli.🙂

  15. ib новембар 4, 2010 у 8:39 pm #

    aj mi pozajmi neku knjigu tokom zime😉

Оставите одговор

