Majušni osmeh…

12 Oct

Šiša Mujo na Baščaršiji mušteriju, a Haso proviri, pa pita:
„Jel’ gazda Mujo, kad bi me mog’o ošišat’?“
„Za dva sahata, neb’ moglo prije.“
„Hajd’ uzdravlje!“
I nema Hase dva dana, a onda opet ista priča…
„Za sahat i po dođi“ veli mu Mujo…
Opet ga nema koji dan, pa kad dođe ponovo će:
„Kad bi moglo?“
„Za sahat“.
Ode Haso, a Mujo zovne šegrta:
„Kemo, sine, deder vid’ kud ide ova budala, kad se ni jednom ne vrati na šišanje“.
Ode Kemo i vrati se, a sve se smijulji…
„Đe ode, Alaha ti, ona budala?“
„Kod gazdarice, gazda…“

*********************

Tinejdžerska poređenja:

Smorio se ko Džej na Egzitu.

Udara se ko opštinski pečat.

Smorio se ko Spajdermen u Vojvodini.

Natekao ko pčelar pripravnik.

Smorio se ko Ciga u solarijumu.

***************************

Pričaju dvije komšinice:
“ Draga moja, što je to sa vama? Da li ste jako bolesni?“
“ Ja? Bolesna?! Zdrava sam k’o dren! A zašto me to pitate?“
“ Pa,  vidim da vam već tri dana za redom svako jutro dolazi doktor.“
“ Oprostite, molim vas, kad je vama svako jutro dolazio onaj pukovnik, meni nije bilo ni na kraj pameti da pomislim kako je možda počeo rat.

**********************

„PRVO NEMAŠ S KIM, ZATIM NEMAŠ GDE, ONDA NEMAŠ KAD I NA KRAJU NEMAŠ ČIME!“

******************

Koja je razlika između lepote i recesije? Lepota je prolazna🙂



34 реаговања to “Majušni osmeh…”

  1. malabreskva октобар 12, 2010 у 8:01 pm #

    Po ideji drage Perlice, malo ćemo da zviznemo ovaj oktobar…

  2. Stepski Galeb октобар 12, 2010 у 8:14 pm #

    Peca Zemunac na Keju i, naravno, upeca zlatnu ribicu.
    -Pusti me, molim te, ispuniću ti tri želje – reče mu ribica.
    -‘Oću novi Audi Q7.
    -Nema problema… Hoćeš li na kredit ili na lizing?
    -A o’š ti na ulje ili na mast?🙂

    • malabreskva октобар 15, 2010 у 6:37 pm #

      🙂 Ne diraj mi Zemunce ja sam rođena u Zemunu🙂

      • Stepski Galeb октобар 15, 2010 у 8:41 pm #

        Znam i šta si rekla kad si se rodila: „Znači, kmeeeeee!!!“
        Hahahahahahahahahahahahahaha
        Ko kec na desetku… 8)

  3. dudaelixir октобар 12, 2010 у 8:15 pm #

    😉😉🙂

  4. nedodjija октобар 12, 2010 у 8:30 pm #

    sedne Mujo na svoj novi motor i pocne da vozi po unutrasnjem dvoristu mdedju zgradama. u neko doba pocne da se dere iz petnih zila: ko ima `vaki kavasaki, ko ima `vaki kavasaki !?
    posle pola sata se javi Haso sa prozora na 7. spratu: ja imam taki kavasaki, pa sta?
    veli Mujo: bolan Haso, dje se ovo gasi !?

  5. savetapetkovic октобар 12, 2010 у 8:50 pm #

    hvala za smeh, baš je potreban ovih dana a samo kada naučim ove dždže bodže sa prenošenjem tekstova, javiću se i ja, imam više dobrih, a ti samo nastavi sa ovim.

  6. zelenavrata октобар 12, 2010 у 9:03 pm #

    Fora, moze se primeniti na bilo koje groblje, a kod nas je:
    Smorio se kao napolitanka na Orlovaci:mrgreen:
    Mis`iiim crnjak jebote😀

  7. Archibald57 октобар 13, 2010 у 7:05 am #

    Zelena me podseti na najcrnji crnjak koji sam ikad čuo, i ne mogu odoleti, a da ga ne ispričam.
    U jednoj bolnici na zaraznom odeljenju sretnu se devojka koja boluje od SIDE i momak gubavac i reše da se kresnu. Obave oni to, a onda će devojka momku:
    – Šta ćeš sad, dobio si SIDU?
    – Nema veze, ionako je ostao unutra, – bezbrižno će momak.

    • Stepski Galeb октобар 15, 2010 у 8:44 pm #

      Hahahahaa, ovaj je ostao bez dodatnih komentara… A da je najcrnji – jeste brate. Meni su crnjaci omiljeni, ali ovo je…. Crnjak+. Posebna kategorija🙂 Možda bi bilo dobro da se suzdržiš od pričanja ovog vica na nekoj sjedeljci.😉

  8. Charolija октобар 13, 2010 у 10:28 am #

    😀 Smoreni Spajdermen.😆

  9. milininsvet октобар 13, 2010 у 4:45 pm #

    🙂 :-):-)U pravi cas smeh,mada se ja vec smejem danima svojoj muci

  10. Stepski Galeb октобар 13, 2010 у 5:11 pm #

    Hahahahahahahahahahahahahahahahaha, ovaj o zlatnoj ribici i Zemuncu je najbolji! Hahahahahahahahahahahahhaha

  11. nedodjija октобар 13, 2010 у 6:06 pm #

    kako zemunac cestita sestri sto je diplomirala:
    brate sestro, cale si! keve mi…

  12. shunjalica октобар 13, 2010 у 7:54 pm #

    Odvezao Mujo zgodnu curu daleko izvan grada u prirodu. Taman se počeli skidati i maziti kad će ona njemu:
    – Znaš, ja sam prostitutka i ovo će te koštati 100 eura.
    Mujo izvadi novac i plati joj. Kad su se vraćali nazad, nešto malo pre grada, Mujo prikoči i reče:
    – Znaš, ja sam taksista i vožnja tamo i nazad košta 20…

    ********************

    Ulazi pijanac u taksi.
    Taksista: „Gde da vas vozim?“
    Pijanac: „Vo…vozi me pravo kuci.“
    Taksista: „Da li biste mogli da budete malo precizniji?“
    Pijanac: „Daaaa…naravno. U spavaću sobu.“

    • malabreskva октобар 15, 2010 у 6:46 pm #

      Ha,ha, odlični su a jesi li čula ove:
      Policajac zaustavlja pijanog vozača:
      – Gospodine, vi ste prešli na crveno?
      – Jesam, hik, od bijelog me ubi kiselina…

  13. stevo октобар 13, 2010 у 8:28 pm #

    😀😀😀

    • malabreskva октобар 15, 2010 у 6:46 pm #

      Stevo, imaš li ti neki novi?? Koji je popularan u Subotici …🙂

      • stevo октобар 16, 2010 у 10:11 am #

        Da, u Subotici se gradi fabrika autobusa! Juče je raspisan konkurs za krupne junake, jer valja znati koliki prostor je potreban za koferaj:mrgreen:

  14. crnaperla октобар 14, 2010 у 3:34 pm #

    Hi,hi :-)nije nam bila loša ideja Breskvice. A ja sam ti ki onaj pčelar pripravnik, pa me malo zatežu konci kad se smejem, al mi lepo beše sve u svemu🙂

  15. veshtichanstvena октобар 16, 2010 у 7:04 am #

    Osveženje su ovi vicevi 😆
    Breskvice, evo ti poljubac za dobro raspoloženje koje si izazvala ))))

  16. tangolina октобар 20, 2010 у 5:54 pm #

    veliko hvala za osmehe🙂🙂
    evo da se malko odužim (preskačem one o Zemuncima :P)..

    ***
    Bosanska romant’ka:

    – Đes mala? Јel’ ti babo terorist?

    – Nije! А što?

    -Ispala si prava bomba!

    ***
    Pita Mujo Sulju: Voliš li ti sex u troje?
    suljo: Ih, još pitaš! Obožavam!
    Pa trči onda kući!

Оставите одговор

