Dok jurim za letom…

4 сеп

Bosonogo leto

Vraća se u moj zagrljaj

nestašno lupkajući nožicama,

a onda opet nestane

skrije se ispod nekog kišobrana

pa samo naglo iskoči

i ciči veselim dečjim smehom…

Taman da prepadne

prefinjenu gospodju jesen

koja graciozno gazi

u svojim laganim štiklicama

šušteći zlaćanom haljinom

i setno spuštajući darove

u naše pletene korpice…

Miris poznate sete

gnezdi se u mom pogledu

gde voli da prezimi…

I dok se okrećem

da uhvatim to razigrano čedo

koje mi opet beži…

Svileni pokrivač njenog pogleda

miluje mi ramena

podsećajuci

da je već sa nama.

22 реаговања to “Dok jurim za letom…”

  1. dedodoflim септембар 4, 2010 у 5:49 pm #

    Ja moje leto ne dam!

  2. malabreskva септембар 4, 2010 у 5:55 pm #

    Drz ga Dedo, evo nam opet bezi!!! Ti za noge, ja za ruke, hop, sad…

  3. shunjalica септембар 4, 2010 у 5:59 pm #

    diiiivno!! baš mi se sviđa kako jesen kod tebe pristiže! 🙂

  4. zelenavrata септембар 4, 2010 у 7:25 pm #

    `vataaaaaaj ga 😀

  5. ib септембар 4, 2010 у 10:51 pm #

    jesen, kise, bljuzgavica, opalo lisce, sumorni dan
    ja se selim u tropske krajeve 😀

  6. Exxx септембар 5, 2010 у 8:01 am #

    Ja ću umesto tebe da postujem Balaševićev video 😛

  7. crnaperla септембар 5, 2010 у 2:08 pm #

    Ti si baš bila vredna i pisala i krečila koliko ja vidim. Lepo :-)A leto, lepo si to oslikala,može samo da nam se ne svidja činjenica što nam već polako,ali sigurno okreće ledja.. Bila to igra ili ne, to nam je što nam je…čarape na noge 😉

    • malabreskva септембар 6, 2010 у 6:07 pm #

      Vredna, nema šta 🙂
      Ja čarape ne skidam (sem na plaži 🙂 )

  8. nektarina септембар 5, 2010 у 9:00 pm #

    Divni su ovi prelazi između leta i jeseni… Baš kao i tvoji stihovi.

    • malabreskva септембар 6, 2010 у 6:07 pm #

      Nektarino, meni je kraj leta uvek tužan. Ne mogu da prežalim nestajanje sunca… Ali nam je vreme da se pozdravljamo.

  9. milininsvet септембар 6, 2010 у 7:13 am #

    U srcu cuvam leto a sa gospodjom Jesen lutam po poljima.

  10. Alex септембар 6, 2010 у 3:58 pm #

    Bio sam u Vrdniku, vratio se pre par sati, jesen je već svuda… a ja leto nisam ni osetio… nepravda pa to ti je 🙂

    • malabreskva септембар 6, 2010 у 6:10 pm #

      Mora da je divno u Vrdniku u ovo doba godine… Žute se krošnje? Bilo je i leta, al sve nekako kratko i na momente… A ja obožavam sunce i najteže mi padaju tmurni dani… Čekamo da prođu 🙂

  11. dudaelixir септембар 6, 2010 у 7:41 pm #

    Breskvice, prelepo si opisala najavu jeseni, kojoj se ne veselim. Jedino što volim su njene boje, moje omiljene. I ja, kao Ivan, već krajem proleća, počinjem da kukam kako će leto brzo proći i opet nastaju oni odvratni, sumorni, kratki dani, puni kiše, hladnoće i vlage. No, ne mogu reći da to sve utiče naročito na moje raspoloženje, ali, ipak, LETO JE MOJE GODIŠNJE DOBA! 🙂

  12. archibald57 септембар 7, 2010 у 9:06 am #

    Kako su ti lepe ove slicice… Breskvice

Оставите одговор

