Krug

23 Aug

Kada tek postanemo svesni sebe, mi smo u  centru sveta,

Otkrivamo najbliže okruženje i radoznalo ispitujemo život.

Onda se polako udaljavamo od sebe, sve dok u jednom trenutku

Kada smo na rubu kružnice života

Bežimo sami od sebe…

Prezirući sve ono naše, čeznemo za boljim i vrednijim.

Trudeći se da se promenimo i da odemo što dalje…

Jurimo smisao života, bežeći od svojih strahova.

Pokušavajući da se uklopimo, da budemo to što od nas traže…

Kako odmiče život, tako se naše staze ka korenima vraćaju.

Ponovo se suočavamo sa svojim strahovima.

Zatvaramo svoj svet.

Vraćamo se rodnom mestu, miru porodice, pravim ljubavima…

I sve su beznačajniji tuđi pogledi.

Uživamo u malim stvarima i više ne menjamo veliki svet.

Zatvaramo krug svog života, i ponovo smo u samom centru.

I svet je u nama samima.

42 реаговања to “Krug”

  1. Slavko август 23, 2010 у 10:26 pm #

    Sviđa mi se… Nisam siguran da li se slažem pošto još nemam svoje mišljenje na temu, iako sam joj posvetio dosta vremena, ali sviđa mi se.🙂

    • malabreskva август 24, 2010 у 7:48 pm #

      Stvarno? Mogao bi da mi daš zvezdicu, ludo jedna🙂

      • Slavko август 25, 2010 у 4:07 pm #

        Eto ti ga sad… Ne smijem ni da pretpostavim šta zahtijevaš od svog dečka, kad od nekoga koga ni ne poznaješ tražiš da ti skida zvijezde!😛

        • malabreskva август 25, 2010 у 7:23 pm #

          Slavko, znamo se dovoljno🙂 Daj skidaj tu zvezdu da ne zatražim i mesec😉

  2. crnaperla август 24, 2010 у 12:01 am #

    Čitajući prve redove pomislila sam: ovo je naopaki krug ( uprkos nemogućnosti istog), ali pre ili kasnije, eto, sve dodje ipak na svoje mesto🙂
    Volim kada si inspirisana, uvek se obradujem posebnim bojama i nijansama tvojih misli koje ne srećem nigde drugde.🙂

    • malabreskva август 24, 2010 у 7:52 pm #

      Perlice, ti si meni kao i naša Veštica uvek čarobna, mistična i nedokučiva, pa kad mi neko kao ti ili ona kaže da mu se nešto sviđa… Letim!
      A ja se trudim da budem svoja… ponekad mi uspe, ponekad ne znam… mnogo mi je žao što često nemam vremena da smislim šta sam htela reći, ali… ko razume – shvatiće me🙂

  3. stevo август 24, 2010 у 7:51 am #

    Breskvice draga, dok se može raditi na sebi, treba da se radi; svet se ionako ne menja, već se menja naše gledanje na njega🙂 i svakako se čovek oseća najbolje kod svoje kuće, sa samim sobom…

    • malabreskva август 24, 2010 у 7:53 pm #

      To sam i htela reći – dok smo mladi mi bežimo od sebe, od samoće, krijemo se u svetu…
      Kako starimo, tako se mirimo sa samim sobom…
      To bar primećujem kod većine ljudi…
      Ne znači da su takvi svi… ali to sam zapazila tu pojavu🙂

  4. SanjaKokica август 24, 2010 у 6:09 pm #

    Vao Breskvice, ovo ti je odlična zavrzlama i ima čak i smisla to što kažeš. Bravo za tebe, lepo si to sročila!

    • malabreskva август 24, 2010 у 7:55 pm #

      Ha,ha, Hvala Bogu da nešto što ja kažem KONAČNO ima SMISLA !!!!
      Logiko, here I come!!!😉🙂

  5. ib август 24, 2010 у 10:19 pm #

    meni je ovo suvise komplikovan krug. Koji je precnik tog kruga?:mrgreen:

    Lepo si to rekla, ali cini mi se da si jos uvek mlada da bi na taj nacin razmisljala – mozda kad budes imala 70-80-100 godina😀.

    A kao umetniku koji je ovo napisao, tj. Tebi, sve reci pohvale.

    • malabreskva август 25, 2010 у 7:28 pm #

      Prečnik sami određujemo, to je trenutak kad smo na rubu da „sazrimo“ pa se okrećemo ponovo ka sebi… Što misliš da sam „mlada“ da razmišljam o tome? Jednostavno sam primetila da ljudi u nekim godinama naprasno žele da se vrate sebi, više ih ne zanima istraživanje, idu u kuće svojih roditelja, samuju… To se dešava oko mene, primetim… pa pokušavam da povežem sa smislom😉
      Nisam se trudila da ovo „sročim“ baš sam onako „nabacala iz glave“, ali hvala ti za „lepe reči“ moraću da se odužim (kaži kako ?)
      A pesmu sam mislila da će mi Exxx postaviti🙂

  6. Alex август 25, 2010 у 11:57 am #

    Sjajno, Breskvice! Večita istina prirodnog kruženja; vode, materije, ljudskih sudbina… a opet se sve svede na početak i krene da kruži nanovo.

  7. nektarina август 25, 2010 у 7:55 pm #

    Dobro je što je ta srž u centru nepromenljiva i da strpljivo čeka da okončamo sa lutanjima, ma koliko ona trajala… ponovo i ponovo.

    • malabreskva август 26, 2010 у 7:23 am #

      Bas si to dobro zapazila rodjako… Izgleda da se i pored svih promena ta srz najmanja menja…

  8. zelenavrata август 26, 2010 у 12:08 pm #

    Da kupimo sestare i bockamo i…🙂

  9. milininsvet август 26, 2010 у 4:34 pm #

    Breskvice moja, u pravu si,zato ja imam moj svet i tu mi je utociste.Jedina razlika je u tome sto su u njemu dobrodosli pogledi i sto je otvoren da svrate putnici i odmore dusu.

  10. shunjalica август 26, 2010 у 8:16 pm #

    Danas na čuvenom fb pročitala rečenicu –

    ‘Sve dok ne upozna sam sebe, čovek umišlja da poznaje druge.’ –

    izgleda da nam je suđeno da jedan deo života provedemo ‘umišljeni’ (ispada da je to neko vrzino kolo i ubi me ako znam zašto se kolo zove baš Vrzino, al od mene imaš zvezdicu🙂 )

    • malabreskva август 27, 2010 у 7:13 am #

      Blago onom ko sam sebe upozna! To se izgleda desi tek na kraju kruga🙂
      Hvala za zvezdicu, a za Vrzino mozemo pitati na „Hiljdu zasto- hiljadu zato“

  11. dudaelixir август 26, 2010 у 9:09 pm #

    Istina je Breskvice, živa istina, sve ide u krug!🙂

  12. Exxx август 27, 2010 у 5:16 am #

    IB me je preduhitrio sa video klipom, a ova pesma se može nazvati još i odrastanje😉

    • malabreskva август 27, 2010 у 7:12 am #

      Ha,ha, i ja sam rekla Ib da te je preduhitrio🙂
      A to nije presma🙂

  13. nedodjija август 28, 2010 у 12:18 pm #

    i bre dete… kol`ko godina ti ono bese imas?
    a bila sam ubedjena da si mladja od mene… a mozda i nisi ?😆

    • malabreskva август 28, 2010 у 3:48 pm #

      Ha,ha, Nedodjijo, zavisi koliko si ti mlada!?
      Mada, ja sam mladja 100 posto🙂🙂🙂

  14. dollybel август 28, 2010 у 9:31 pm #

    centar kruga uvijek je na istom mjestu samo što se radijus mijenja

    i lijepa ti nova haljinica

    • malabreskva септембар 1, 2010 у 7:36 am #

      Hvala Doli, malo se presvlacim, dugo sam u jednoj haljinici🙂

  15. Sanjar u prolazu август 30, 2010 у 8:52 pm #

    oooo i ovde bilo presvlačenje🙂 i zelenaa😯 a taman si sazrela😆
    lepo sročeno za 5 zvezdica🙂

  16. prijatelj септембар 1, 2010 у 12:05 pm #

    ovaj krug sam smislio, ovaj krug sam stvorio…

  17. dudaelixir септембар 1, 2010 у 7:24 pm #

    Breskvice, ne prizivaj jesen, još je rano! Još i bresaka ima, znači, leto je! Daj malo sunca i letnjih boja, ko boga te molim!😉

  18. sarah септембар 1, 2010 у 7:25 pm #

    Eto Ib linkovao moju pesmu😆
    lepo receno… a sve se menja kroz godine pa tako se i mi vracamo sebi samima i gledamo na svet drugim ocima…
    poz

  19. SanjaKokica септембар 2, 2010 у 6:05 am #

    Breskvice!!! Super si se ukrečila!!! Setila sam te se juče, slavili smo dan grada i pevao nam je Balašević! Žao mi je, nisam mogla ostati do kraja, deca su se premorila a bilo mi je žao da ne budu deo tog lepog kruga😉 Eto, samo ti to htedoh reći🙂

    • malabreskva септембар 4, 2010 у 7:02 pm #

      E, Sanjice bas mi je drago da si me se setila povodom Djoleta🙂
      Zao mi je sto nisi oslusnula!
      A tapete su u fazi menjanja, ni ove mi nisu nesto ….

  20. archibald57 септембар 7, 2010 у 9:09 am #

    Ko kaze da se zivot ne moze opisati u nekoliko odabranih recenica

Оставите одговор

