Loša vest…

12 Aug

Tužna sam.

Htela sam da pišem o nečemu sasvim desetom, a onda sam  čula strašnu vest… koju ne mogu ni da izgovorim…

Reč je o mom školskom drugu, koji je neizlečivo bolestan. Prosto ne mogu da poverujem da mu se to dogodilo…

I neprestano se pitam – zašto!? To nije pravedno… to nije fer!

Kada nekoga pamtite kao sportistu, nepušača, dobrog druga i dobrog učenika… Vrednog, pametnog… šmekera…Dobru osobu…

Ne znam, ne mogu da se pomirim sa tim koliko je život nepravedan. I bedan…

I stvarno ne znam šta bih još rekla…

21 реаговања to “Loša vest…”

  1. Alex август 12, 2010 у 6:48 am #

    Da, to je zaista loša vest…

    • malabreskva август 13, 2010 у 9:06 pm #

      Jeste, a čula sam je sasvim nenadano i nisam od šoka mogla da dođem sebi…

  2. stevo август 12, 2010 у 7:42 am #

    I nema šta da se doda, jednostavno ostade tuga.

  3. crnaperla август 12, 2010 у 9:28 am #

    Neizlečivo…Grozno…Potpuno smo nespremni i nespretni kada nam se u životu desi ovako nešto… Sigurno da ti je nidočega i potpuno razumljivo da nema reči koje mogu opisati šta osećaš. Daj Bože svima , pa i mojoj deci i meni-zdravlja pre svega…

    • malabreskva август 13, 2010 у 9:08 pm #

      Tek u takvim situacijama shvatimo šta je zdravlje… ali i to nam brzo ispari iz glave… eto…takvi smo.

  4. verkic август 12, 2010 у 10:01 am #

    Breskvice šta mogu reći……žao mi je

    • malabreskva август 13, 2010 у 9:09 pm #

      Verkić, hvala ti, takva sudbina zaista je okrutna… ko zna zašto… ali … mali smo mi da sudimo… o bilo čemu…

  5. ib август 12, 2010 у 2:05 pm #

    zao mi je, mlad momak
    mozda postoje neke sanse za izlecenje ipak je medicina napredovala. neka mu je Bog u pomoci.

  6. dudaelixir август 12, 2010 у 4:32 pm #

    *O, Breskvice, život je nepredvidiv. Zato moramo koristiti svaki dan, kao da je poslednji! Jako mi je žao. Mlad dečko, strašno!

    Čuvaj se, budi uz njega i pravi se da ti nije ništa! Znam, da takvim bolesnicima to puno znači, jer sam bila u situaciji kada je moja Nina bila bolesna. Samo bez sažaljenja i što normalnije ponašanje. Nije lako, ali jedino tako možeš da mu ulepšaš vreme koje mu je ostalo!😦

    • malabreskva август 13, 2010 у 9:11 pm #

      Hvala na savetima… Dudo ja ga nisam videla ima već deset godina… Čujemo se preko interneta, fb, mejla…To mi je školski drug…Nisam znala… Glupo mi je da zovem ili nešto… ali mislim na njega često… i želim sve najbolje…

  7. Exxx август 13, 2010 у 4:35 am #

    Na žalost, mnogo je mladih ljudi u Srbiji koji boluju od neizlečivih bolesti… ovaj život je tako surov…

    • malabreskva август 13, 2010 у 9:12 pm #

      i uvek mislimo da se to nekom drugom dešava, dok ne vidimo to i kod nama dragih… uh, strašno…

  8. milininsvet август 13, 2010 у 7:46 pm #

    Breskvice svaki putkad pomislis na njega posalji mu u mislima blagoslov ljubavi i zamisljaj ga zdravog i veselog,mozda zvuci blesavo ali pomaze u svakoj situaciji.Pokusaj bice i tebi lakse.

    • malabreskva август 13, 2010 у 9:12 pm #

      Mila, nadam se da će neko čudo ipak da se desi… nikada ne treba gubiti nadu…

  9. Sanjar u prolazu август 17, 2010 у 6:28 am #

    tužno, žao mi je😦

  10. nedodjija август 17, 2010 у 9:28 pm #

    aj` narode, ozaliste coveka!
    a da pokusamo du mu pomognemo… koliko znam ova nasa zapadna medicina nije bas nesto bistra!
    alternativna medicina cesto postize cuda tamo gde zapadna vec osudi na najgore…
    vizuelizacija o tome da radostan hodi svetom sigurno moze da mu doda malo energije, ali mozda moze i nesto konkretnije da se odradi ?

    • malabreskva август 18, 2010 у 6:22 am #

      Hvala ti Nedođijo na pozitivnim mislima… Jedino što mogu da uradim je da šaljem pozitivne misli…. mada nisam sigurna u ishod… Život je baš surov kad mu se ukaže prilika…😦

  11. SanjaKokica август 21, 2010 у 8:39 am #

    Na žalosti…i to je život😦 Nemam drugih reči sem tih😦

Оставите одговор

