Džim Voren i njegova magija

29 Jul

Baš bih volela da na kraju teškog dana imam neku od ovih slika.  Znate za onu knjigu gde se čitači šetaju po stranicama i sreću u nekom drugom svetu? (Sitničarnica kod Srećne ruke) E, tako bih i ja da prošetam po ovim slikama… Magija ipak negde postoji. Samo je treba pronaći…

A da znate, svaka od ovih slika podseća pomalo na nekog od vas… Prvi pogled na svaku od slika asocira me na utočište nekog od blogera…  Šta mislite?

IvanB… u okeanu strasti ima i ljupkih delfina, zar ne Ivane?

Sarah ponekad uhvati Zvončicu
Crna Perlica u noćnoj čaroliji…

Slavka uvek zamišljam sa konjima… protrči za čas kroz talase

Dolibel korača kroz snove…

Exxx i njegova preispitivanja šta je šuplje🙂

Zelena sanja o okeanima

Duda, koja veruje u ovakve puteve🙂

Sanjar koji zna da uživa čak i u prolazu🙂Stevina umetnička inspiracija🙂

Čar i njen muž🙂

Eh, koliko ima slika, u neke bi moglo da stane više vas… Pronađite se, dok se ja ne vratim u stvarnost !

Ili se vidimo u nekoj slici. 🙂

26 реаговања to “Džim Voren i njegova magija”

  1. jauprolazu јул 29, 2010 у 10:11 pm #

    Predivne slike breskvice, pozdrav:)

  2. zelenavrata јул 29, 2010 у 10:11 pm #

    Joj sto su lepe slikeee!
    Mada sam ja najlepIja :zmahkosom: :dizemnos:😀

  3. zelenavrata јул 29, 2010 у 10:13 pm #

    Kukuuuuu `sam ono gola grom te ne ubio?🙄😆

  4. ib јул 30, 2010 у 12:03 am #

    naravno da ih ima. svidja mi se slika posvecena meni, a i ostale su vrh slike, ne bih mogao da izdvojim ni jednu sem…

    @zelena, hm… nisi gola, bila bi da si okrenuta poprsjem ka nama, ovako samo zeleno dupe viri iz vode. I nije ti neko da znas na slici heheheh ((((:

  5. Slavko јул 30, 2010 у 1:26 am #

    Koji od ovih konja sam ja? Najveći, pretpostavljam…😆
    Ali, u pravu si, ako bih mogao da biram koja ću životinja da budem – bio bi to pastuv.🙂

  6. sanjar u prolazu јул 30, 2010 у 7:40 am #

    lepo si to sročila, čast mi je biti u ovakvom društvu…
    i konačno da i zelenu vidim obnaženu pa makar i sledja😆:mrgreen:
    a čini mi se da se prabacila u moju sliku ….😆😆

  7. stevo јул 30, 2010 у 8:32 am #

    🙂🙂 Breskvice jedna! Taman za pod glavu😀 Lepi pozdravi!

  8. Exxx јул 30, 2010 у 2:51 pm #

    Slika namenjena meni mi se najviše dopada😉

  9. dudaelixir јул 31, 2010 у 5:12 pm #

    Ih, Breskvice, baš si me potrefila, da znaš! Hvala ti što me spomenu, ti, lavice jedna slatka! Ljubim te!🙂

  10. crnaperla август 1, 2010 у 5:11 pm #

    E, baš je moja najlepša😉
    Što je lepo kad te se neko seti, pa te još vidi i u slici…samo me ubi sram što sam je ja videla ovako kasno…
    Zamajala se sa raznim pisanijama kod mene, pa nikako da dignem glavu.
    Breskvice, divna si i hvala ti punooooo!!!
    P.S. A na kojoj si ti?

    • malabreskva август 4, 2010 у 6:04 pm #

      Ja sam mešavina Sarah i Doli, obe slike mi se strašno sviđaju, a i ona Zelenina… Pomalo sve ostale… Moram pronaći jednu za mene🙂

  11. dollybel август 4, 2010 у 2:06 pm #

    hvala, najljepša sam. 🙂

Оставите одговор

