Letnji jazz :)

24 Jul

Uspavani letnji dani…

Stvoreni za uživanje u senci

Čitanje laganih romana…

I lenčarenje…

Uz hladnu nes kafu

Miris cveća sa balkona

I  tihu muziku…

Kao što je ova:

18 реаговања to “Letnji jazz :)”

  1. zelenavrata јул 24, 2010 у 10:16 am #

    Jel` mislis na ljubavne vikend romane?😀

    • malabreskva јул 24, 2010 у 3:20 pm #

      🙂 Ne, te romane sam citala negde u sedmom osnovne skole. Bili su mi super tad, ali su mi dosadili. Tad sam citala i Sidni Seldona, Danijelu Stil, Mir Jam itd. Mada nemam nista protiv protiv neke limunade od romana ako mi se nadje „pod rukom“, ali ne kupujem🙂 Sad citam neke knjige koje sam ranije kupila i procitala, pa sve zaboravila. Konkretno sad citam Mirjanu Bobic i romanticni „Happy end“🙂

  2. Alex јул 24, 2010 у 10:31 am #

    Uh, zvuči kao uvod za neku reklamu…🙂

    • malabreskva јул 24, 2010 у 3:22 pm #

      Pa i jeste reklama, reklama za leto🙂
      Svi ga kritikuju i kukaju da je nepodnosljivo, a ja ga volim🙂

  3. Exxx јул 24, 2010 у 4:27 pm #

    Ti baš znaš da uživaš😉

  4. stevo јул 24, 2010 у 5:53 pm #

    Breskvice, izguraraj do zime, kasnije će biti lakše😉

  5. ib јул 24, 2010 у 8:05 pm #

    lencarenje uvek zabavno, pod kojim god uslovima obavljao tu radnju😀

  6. dudaelixir јул 24, 2010 у 10:51 pm #

    Breskvice, odličan izbor, ali bi mene bacilo u bedaru slušanje ovakvih pesama. Ja sam za malo brže ritmove!

    No, svako sebi bira uživanje. Ja najviše volim da ležim u prohladnoj sobi i gledam neki filmić!🙂

    Leto je još uvek, uživaj kako najbolje znaš!

    • malabreskva јул 27, 2010 у 7:48 am #

      Znam Dudo da si ti vesela po prirodi, ja bas obrnuto volim te balade i tuzne stvari… Ne mora da znaci da sam tuzna, ali volim to.

  7. dollybel јул 27, 2010 у 8:05 pm #

    sreća pa kiša donese malo zraka, disala sam na škrge:)

    • malabreskva јул 30, 2010 у 8:46 pm #

      Doli, ja volim sunce i leto pa makar disali i na škrge. A vrućinčinu obožavam

  8. milininsvet јул 28, 2010 у 12:31 pm #

    Leto i jeste za uzivanje,uzivajmo.

  9. kriticar јул 29, 2010 у 9:39 am #

    nije tebi lako

Оставите одговор

