Ljubičasti snovi

13 Jul

Kada se dani razvuku “ kao futoški svatovi “  i noge utonu u mahovinu dosade…

Zaglavim se tako… pa ne znam gde bih… A onda samo jako zažmurim i umrljam boje…

Tada  pred mojim očima zarude prve šljive…

Poberem želje kao cvetiće jorgovana…

i snovi mirišu na lavandu – ljubičasto.

22 реаговања to “Ljubičasti snovi”

  1. ib јул 13, 2010 у 10:17 pm #

    Oš šljivu?
    Upravo jedem čačansku ranu – u narodu poznatu kao „mudare“😀 Šta ću kad je iz mog kraja sve tako plodonosno, krupno i rodno i dobija takve nazive😀

    • malabreskva јул 14, 2010 у 7:08 am #

      Hocu! Obozavam sljive, sta mislis odakle mi ljubicasta inspiracija🙂
      Mada, ja sam cula za „madjarice“, te „cacanske“ nisam probala !
      Jesu li krupne?
      U Grckoj sam nasla neke sljive skoro kao jabuka velike… da si to video… omlatila sam sve🙂

      • ib јул 14, 2010 у 10:35 pm #

        ima tih cacanskih koliko hoces vrsta
        – cacanska rodna
        – cacanska rana
        – cacanska lepotica
        itd…

        ali glavni razlog naziva je upravo sto je u cacku institut za vocarstvo pa su i vockice dobijale geografska zasticena imena- brend bre😀

        Slika 1

        Slika 2

        Na 2 slici upravo taj oblik „mu*a“ zbog cega ih tako i nazivaju od miloste u narodu.🙂

        • malabreskva јул 15, 2010 у 5:38 pm #

          Ivane, dobih dve Čačanke, hvala na slikama… Mada drugu nisam uspela da pojedem (ustvari otvorim)
          He,he a vidi ovu koju sam ja ubrala

          • ib јул 15, 2010 у 9:36 pm #

            Eeeee, to su mudare sto drzis
            bas su takve😀
            mada, najlepse su kad dobro sazriju – za prodaju uglavnom beru polu-zelene

            • malabreskva јул 17, 2010 у 8:34 am #

              Ha,ha, Ivane nisu ovo mudre, ovo su sljive iz Ohrida🙂
              Mozda i tamo ima mudrih?

  2. stevo јул 14, 2010 у 7:33 am #

    Definitivno se desila promena! More, more… more odradilo pos’o!

  3. sanjaru prolazu јул 14, 2010 у 10:53 am #

    aaaah, ti snovi, snovi…
    zeleni, plavi, ljubičasti …🙂

  4. milininsvet јул 14, 2010 у 2:16 pm #

    Da se nije malabresvkva zabreskvila?

  5. dudaelixir јул 14, 2010 у 8:12 pm #

    Ljubičasto NE, NIKAKO, lavanda DAAAAA, šljive DAAAAA!🙂
    Divne fotke!

  6. Exxx јул 16, 2010 у 5:06 am #

    Izgleda bi si na tom letovanju mnogo bila izložena Suncu:mrgreen:

  7. ib јул 16, 2010 у 10:00 pm #

    Exxx, mozda je letela pa je na letu JU 438 od Atine do Beograda bila opicena (inspirativno) suncem, ako je sedela pored prozora i nije navukla zavesicu😀

    • malabreskva јул 17, 2010 у 8:37 am #

      E, sad niko ne prica o ljubicastoj bolji vec raspravljate o mojoj suncanici….
      A ljubicasta? Uzivam u njoj i dalje …

  8. dudaelixir јул 17, 2010 у 2:02 pm #

    Breskvice, nikada u životu nisam imala ništa ljubičasto. Jednostavno, to je boja koja mi ne leži. Imala sam razne faze u životu, od oker, crvene, teget, crne, crvene, zelene, do braon, svih nijansi i to je moja boja, definitivno! Poštujem tvoju ljubav prema ljubičastoj, zašto da ne! Lavandu obožavam i ove tvoje fotke su predivne!🙂

  9. crnaperla август 1, 2010 у 5:17 pm #

    Boja je divna, magična i mudra.
    Lepo si me osvežila🙂 valjda zato što si i sama osvežena, namiriše se to🙂

  10. shunjalica септембар 17, 2010 у 1:40 pm #

    volim ljubičasto i boju mastila, posebno kad se prospu mirisom lavande i kroz dan i kroz noć🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. #pratipetak #followfriday i ovog vrelog petka « Uspesi, padovi i život uopšte - јул 15, 2010

    […] Ljubičasto, volim te ljubičasto! Ljubičasti snovi CITAT (tekst): Kada se dani razvuku “ kao futoški svatovi „  i noge utonu u mahovinu […]

Оставите одговор

