Cvetanje

9 Jul

Tragamo za dalekim morima,

Jurimo potoke u mislima

A onda jednog jutra

Shvatimo…

Da je najlepši komad neba

Onaj iznad nas…

Da bez korenja u ovoj zemlji

Davno bi usahnula duša

Koja samo ovde miriše

Na ljubav…

I vetar bi nas razneo

Kao seme maslačka

Niko nas sastavio ne bi…

22 реаговања to “Cvetanje”

  1. milininsvet јул 9, 2010 у 10:08 pm #

    Breskvice pa ti si dobila nadahnuce na odmoru,pravo pesnicko.U pravu si,najlepsi je komad neba onaj iznad nas.

  2. alesoa јул 9, 2010 у 11:52 pm #

    gde god da si🙂 odlicno!

  3. Exxx јул 10, 2010 у 6:08 am #

    Ja sam zato pustio korenje😉

  4. zelenavrata јул 10, 2010 у 10:43 am #

    Shvate to mnogi, samo nemaju svi izbora i rasuti su svuda..

  5. stevo јул 10, 2010 у 8:17 pm #

    Auuuuu, bre Breskvice! Šta sve čini običan godišnji odmor! Lepi pozdravi!

  6. ib јул 10, 2010 у 10:16 pm #

    kako breskvica procveta posle godisnjeg odmora😀

  7. nektarina јул 11, 2010 у 4:12 pm #

    To je to, razlog zbog koga mnogi koji imaju priliku da odu, ipak ostanu…
    Jesi ovo odlično napisala, pročitah ne znam koliko puta🙂

    • malabreskva јул 11, 2010 у 4:48 pm #

      Eto, došao mi taj osećaj… ne znam zašto… Drago mi je da te vidim rođako !

  8. Alex јул 11, 2010 у 10:06 pm #

    Pa, mislim, nije to ni loše, biti razastrut kao seme maslačka… Ako bih mogao da biram…🙂

  9. dudaelixir јул 12, 2010 у 4:39 pm #

    Lepo si to rekla Breskvice. Sve više se ljudi vraća svojim korenima, jer, kod kuće je najlepše, mada nije uvek i najbolji izbor!🙂

    • malabreskva јул 13, 2010 у 10:16 pm #

      Ne bih mogla da živim negde drugde… jednostavno to više ne bih bila ja… Mene čini i moja ulica i moj grad i moja porodica i moji prijatelji i moja škola i moja kuća i moje mesto za šetnju i zalazak sunca iza brežuljka… bez svega mog, ja bih bila neko drugi.

  10. crnaperla август 1, 2010 у 5:36 pm #

    Prelepo si ovo stvarno napisala, shvatam potpuno šta govoriš, jer mislim isto… I pored svih tumbanja u ovoj zemlji, nije mi žao što sam se posle puno godina vratila .
    Nego, Breskvice… ja mislila ti se „odmaraš“ od odmora, a ti ne znaš šta ćeš sa inspiracijom🙂 na naše veliko zadovoljstvo !

  11. malabreskva август 2, 2010 у 8:47 pm #

    Hvala Perlice, kratko je trajala moja inspiracija🙂
    Da budem preciznija, ubi me ovaj posao od kog nemam vremena za život🙂
    Šta ću, čekam da se penzionišem pa ću da radim ono što volim🙂

  12. shunjalica септембар 17, 2010 у 1:42 pm #

    vredi se probuditi u takvom jutru🙂

Оставите одговор

