Malo vedrih tema :))

2 Jun

Žena došla u prodavnicu kućnih ljubimaca i tamo videla

veoma jeftinog, divnog papagaja.

– U čemu je štos? Zašto je tako jeftin?

– Ah, znate, taj papagaj je živeo u javnoj kući. Ko zna šta je tamo naučio…

Ženi to nije smetalo, i kupila je pticu.

Čim ju je donela kući, ptica poče:

– Nova kuća, nova Madam…

Dama se nasmeje i sačeka ćerku. Papagaj odmah poče:

– Nova kuća, nova Madam, nova devojka….

Nastave svi da se smeju, kad eto i muža.

– Nova kuća, nova Madam, nova devojka…Zdravo, Stevo!

*****************************************************

Jedan oženjen čovek je jednog petka nešto ranije otišao sa posla,

ali umesto da ode kući proveo je vikend zabavljajući se sa prijateljima.

Kada se konačno vratio kući u nedjelju uveče, žena mu je zamerila i u tome je bila nepokolebljiva.

Nakon nekoliko sati vriske i dernjave, žena je zastala i upitala ga:

– Kako bi bilo da me ne vidiš narednih nekoliko dana?

Suprug nije mogao da veruje. Pogledao ju je, nasmešio se i rekao:

– To bi bilo sasvim u redu!

Ponedeljak je prošao, a ženu nije video. Utorak i sreda takodje prođoše, a da je nije video.

Dođe i četvrtak.

Otok je splasnuo i mogao  ju je videti  krajičkom levog oka.

*****************************************************

Poslije mjesec dana kome, budi se Mujo i vidi Fatu

svu uplakanu kako sjedi pokraj kreveta:

Mujo: Fato, dodji blize da ti nesto kazem.

Fata (sva sretna): – Sta je, Mujo?

Mujo: Sjecas li se kad sam izgubio poso i svi

mi se smijali, a jedina si ti bila uz mene?

Fata: Sjecam se.

Mujo: A sjecas li se kad sam krenuo u privatni

biznis i propao, ti si opet bila uz mene?

Fata: Sjecam se.

Mujo: A sjecas li se kad sam imao sudar i ti deset dana

nisi isla kuci iz bolnice, vec si sve bila uz mene?

Fata: Sjecam se.

Mujo: A sjecas li se kad sam bio ranjen, i tada si

bila uz mene?

Fata: Sjecam se.

Mujo: I znas, Fato, sta sam ja skonto?

Fata: Sta, ljubavi ?

Mujo: Fato, ti si meni baksuzna !!!

********************************

18 реаговања to “Malo vedrih tema :))”

  1. dedodoflim јун 2, 2010 у 8:55 pm #

    He, he, he, he, he… množeno sa tri!

  2. stevo јун 2, 2010 у 9:00 pm #

    Eh, Stevo, Stevo! Gde sve ne svraćaš:mrgreen:

  3. Alex јун 2, 2010 у 10:30 pm #

    Malo vedrih tema. E, vala, baš i treba.🙂

  4. marouk јун 2, 2010 у 10:51 pm #

    Dobar i ovaj sa Stevom i ovaj baksuzni🙂

  5. crnaperla јун 3, 2010 у 12:45 pm #

    Extra, slatko se ismejah. Baš prija u ovim sumornim i kišnim danima. Pozdrav🙂

  6. Exxx јун 3, 2010 у 8:03 pm #

    Ništa bez Steve😀

  7. Charolija јун 4, 2010 у 5:52 pm #

    Prijalo mi je da se malo nasmejem. Hvala ti.🙂

  8. malabreskva јун 4, 2010 у 7:12 pm #

    nema na čemu Čar, i drugi put😉

  9. SanjaKokica јун 7, 2010 у 1:38 pm #

    😆 e svaki ti je dobar!😀 Garfild takodje😀

  10. zelenavrata јун 9, 2010 у 12:19 pm #

    E stevo mukice :lol

Оставите одговор

