Veverko

25 мај

Obožavam da šetam parkom rano ujutru, kad svi još spavaju… Uživam u tome… Samo me ponekad uplaši neki veverko. Ili ja uplašim njega…

Ne znam koliko ste uspeli da ga vidite, ali mislim da vas je pozdravio 🙂

16 реаговања to “Veverko”

  1. stevo мај 26, 2010 у 8:02 am #

    Baš razmišljam da li je u pitanju Veverko, ili Veverica 😀 😀 😀

  2. Alex мај 26, 2010 у 12:37 pm #

    Divno Breskvice, ti me uvek podsetiš da sam se „začaurio“ pored kompjutera i zaboravljam onu lepu prirodu, i onaj lep život koji sam „konzumirao“ kao mlad. 🙂

  3. Exxx мај 26, 2010 у 7:10 pm #

    jedan moj prijatelj je pripitomio vevericu i stalno mu je sedela na ramenu ali ipak zov prirode bio je jači 😉

  4. dollybel мај 26, 2010 у 10:42 pm #

    moram i ja malo više vremena provoditi u prirodi. Ako gdje sretnem medvjeda ili liju ću ih snimim 😉

  5. milininsvet мај 28, 2010 у 5:28 am #

    Uzivaj Breskvice,ja imam kuci Vevericu.

  6. shunjalica мај 29, 2010 у 9:39 am #

    Ima ih na Kališu dosta, znamo da se družimo, ali ‘nako svako za sebe. 🙂

  7. dudaelixir мај 29, 2010 у 1:07 pm #

    Divno Breskvice, baš ti zavidim na vevi! Inače ja obožavam sve životinje i trudim se da svaku ispoštujem! 🙂

Оставите одговор

