Ormar pun ničega !?

20 мај

Mislim da nisam jedina kojoj se ovo stalno dešava.

Ali me uvek uhvati panika!

Nikad nemam šta da obučem, posebno kad idem na neki važan put.

Ubiću se!!!

27 реаговања to “Ormar pun ničega !?”

  1. electrasdreams мај 20, 2010 у 8:27 pm #

    Zakopaj dublje u orman, iznenadices se.

  2. zelenavrata мај 20, 2010 у 8:38 pm #

    Ajoj znaaaam 👿

  3. stevo мај 20, 2010 у 9:05 pm #

    Lako je vama ženama, poluprazan ormar! Moji ormari su prazni, sva garderoba mi je na foteljama i stolicama; mrzi me da ih vratim! A ti, Breskvice novčanik u ruke i u kupovinu 😉

    • malabreskva мај 24, 2010 у 11:57 am #

      Ha,ha ne vredi Stevo, ormar mi guta stvari!! I pretvara ih u neupotrebljive posle nekog vremena! 🙂

  4. Alex мај 21, 2010 у 8:42 am #

    Ah, problemi 😕

  5. Charolija мај 21, 2010 у 2:50 pm #

    Moj ormar je stvarno prazan. Moraću podhitno da preduzmem nešto. 😉

    • malabreskva мај 24, 2010 у 11:58 am #

      Čarolijo, mora da imaš puno trudničkih haljinica. Sad da kupiš novu garderobu kad se muž vrati da ga iznenadiš 😉

  6. Exxx мај 21, 2010 у 3:40 pm #

    imaš lepe tabane :mrgreen:

  7. ivanb мај 21, 2010 у 8:55 pm #

    najlaksi izbor su spavacice
    sva sreca ne treba da se peglaju 😀

  8. electrasdreams мај 21, 2010 у 10:04 pm #

    Ko li pa tebi rece da se spavacice ne peglaju?

    • ivanb мај 22, 2010 у 6:35 pm #

      videla baba snaju kako joj se gola seta po kuci.pita ona nju:
      „jadna si mi snajo sta s to obukla?“
      snaja:ma kupila novu spavacicu…
      te noci dodje baba kod dede u sobu i ona gola prodje kroz sobu a deda pita:
      „je li zeno sta s to obukla?
      baba:pa novu spavacicu zar ne vidis?
      deda:pa dobro sto je ne opegla malo?

      snaji se ne pegla, a babi treba da se pegla 😀

  9. dollybel мај 23, 2010 у 12:05 pm #

    Bacaj sve što ne nosiš.
    Mala crna, farmerke, trenerka.
    Par košuljica, majičica, jaknica….
    ha ha
    napunih ja odmah ormar 😉

    • malabreskva мај 24, 2010 у 12:00 pm #

      Pa još jedna jaknica, crna pa bela, pa krem uz one cipele, pa siva… joooj

  10. dudaelixir мај 23, 2010 у 5:13 pm #

    *Ništa mi ne govori! Meni baš i nije bitno šta ću obući, jer nigde i ne idem. Uglavnom, farmerke za pijacu i grad, a trenerku za po kući i oko kuće.
    Malopre sam se posvadjala sa ćerkom, jer joj bašššš uvek treba nešto što je na sušilici ili neispeglano u vešu, pored puuuuuunog ormana raznih majica, farmerica i sl! 😕

  11. dudaelixir мај 25, 2010 у 10:54 am #

    *Breskvice, pa ne vredi kad je uvek jaaaaako hitno, jer, nikad nema šta da obuče, pa se onda seti, npr. majice, koja je baš na sušilici ili je upravo skinuta sa nje ili je dan dva u vešu za pranje! Straaaaašno! Lujka! 😉

    • malabreskva мај 26, 2010 у 4:19 pm #

      Ha,ha, tako je i meni hitno al nemam mamu da je maltretiram neg uzmem peglu i peglam sama! 🙂

  12. shunjalica мај 29, 2010 у 9:36 am #

    Stalno nešto nedostaje i ne znam zašto se to BAŠ UVEK dešava na početku svake sezone?!?!? 😕

    • malabreskva мај 30, 2010 у 11:58 am #

      Meni nedostaje kad god negde krenem! Zato mi treba dva sata da se spremim!

  13. SanjaKokica јун 7, 2010 у 1:37 pm #

    😆 tako prava ženska rečenica. Koja je žena ne izgovori kao i da nije žena 🙂 Ali i meni je stvarno pun ormar ničega. Punpun, a za obući – ništa :mrgreen: Al’ stvarno al’ niko mi ne veruje 😦

Оставите одговор

