Šareni dan

4 мај

Danas sam sadila cveće. Konačno sam se naterala da ga kupim. Nisam imala vremena da odem do pijace, ali srećom da ima prodavaca i u blizini autobuske stanice.  Baš se šareni današnji dan, kao da sam na tren ulovila boje leptira!!!

22 реаговања to “Šareni dan”

  1. ivanb мај 4, 2010 у 8:58 pm #

    lepo cvece,
    lepa priroda
    lepa breskva
    ma sve ovde kod tebe lepo 😉

    • malabreskva мај 6, 2010 у 8:13 pm #

      Ivane, nešto ti komentari ne prolaze ovde kod mene, izgleda da završavaš u spamu jer te dugo nije bilo, pa moj ker laje na tebe u ovoj avliji 😉

  2. sarah мај 5, 2010 у 6:29 am #

    Dobro jutro Breskvice

    boje nam ulepsaju dan ,a ovi cvetici se tako lepo osmehuju…
    Lep dan ti zelim
    😀

  3. Charolija мај 5, 2010 у 8:54 am #

    E danas ću i ja da sadim cveće. Radujem se unapred. Ovo tvoje je baš lepo i šareno. 🙂

  4. milininsvet мај 5, 2010 у 9:27 am #

    Bravo Breskvice, cvece ulepsava zivooot.Sadim ga otkad je otoplilo,posto svi znaju za moju ljubav cesto dobijem razne pelcere i semenje,sreca sto mi je dvoriste ogromno…Pa sadi Breskvice, neka cveta!

    • malabreskva мај 6, 2010 у 8:19 pm #

      Tako je, lepo kažu Kinezi – ako hoćeš da budeš srećan ceo život gaji cveće !!!

  5. stevo мај 5, 2010 у 9:35 am #

    Sa malim zakašnjenjem – želim ti ugodno sadjenje 🙂

  6. Alex мај 5, 2010 у 10:15 am #

    Lepo. Eto to je mladost 🙂

  7. Exxx мај 5, 2010 у 4:48 pm #

    Samo napred 😉

  8. sanjar u prolazu мај 5, 2010 у 8:53 pm #

    lepe boje, lepe petonije, a jesam li ti rekao da si i ti lepa? :mrgreen: 😆

  9. afroditta мај 5, 2010 у 9:35 pm #

    Uh,ova lila Petunija je bozanstvena !! 🙂

  10. dudaelixir мај 5, 2010 у 9:35 pm #

    Baš sam srećna kada neko od mladih krene sa „baštovanstvom“. Moje ćerke nisu zainteresovane. Doduše, starija je pokušala da zapati kaktuse, ali, nije joj uspelo, pa je odustala. Da vidiš moje. Cveću treba zaista tepati, makar telepatski. Ja sa mojim pričam, hvalim ih, djubrim, zalivam, svaki dan nešto radim oko njega! 🙂

    Biće ti predivno kada se sve razbokori! 🙂

    • malabreskva мај 6, 2010 у 8:22 pm #

      Dudice, ja bih volela i više da se bavim ali nisam baš pri vremenu, ali opušta me ta briga oko cveća, zalivanje, čupkanje, kopkanje, to je lek za živce 🙂

Оставите одговор

