Rani mraz – premijera

22 апр

Najverniji Đoletovi fanovi okupili su se te večeri u holu Sava Centra, a Balašević ih je kao pravi domaćin sačekao, slikao se sa svima i neumorno delio autograme. Nestrpljivo smo sačekali onih pola sata koliko je film kasnio… Ali kada je počelo, sve je bilo fantastično, baš kao što se i očekivalo. Duhovit, na momente setan, do daske emotivan a vrcav i simpatičan. Baš kao i Đole… Glumci su sjajni, scene i kadrovi filma nezaboravni… Film ipak nije tužan iako nosi neku svoju setu… Uživala sam…

28 реаговања to “Rani mraz – premijera”

  1. dudaelixir април 22, 2010 у 10:19 pm #

    Samo kada si ti meni zadovoljna Breskvice, Djoletom i NJEGOVIM PRVENCEM! 😉

  2. zelenavrata април 22, 2010 у 10:20 pm #

    Drago mi je da si srecna i zadovoljna 🙂

    • malabreskva април 23, 2010 у 8:42 pm #

      Zelena, nisi ni sumnjala ?! Ha,ha, uvek srećna kad je Đole u pitanju!

  3. stevo април 23, 2010 у 6:32 am #

    Katkad se i ja radujem kada se drugi raduju 🙂 A je s’ dobila autogram, ili nisi ni tražila?

  4. milininsvet април 23, 2010 у 8:17 am #

    Pa, jedva docekah Breskvice da nam ispricas kao je bilo.Gledala sam na tv odlomke iz filma.Verujem ti na rec da je duhovit i jedva cekam da ga odgledam.

  5. Alex април 23, 2010 у 11:17 am #

    Najzad – dočekala si i to 🙂 . Pored muzike, knjiga eto nama Đoleta i kao film-makera. Po tvojim prvim impresijama izgleda da je i tu nenadmašan. Samo da ga „javni servis“ kojemu „sve verujemo“ i gde je svako sranje „rekordne gledanosti“, ne svrsta u persone-non-grata, kao što je to do sada bio. MORAM da vidim taj film, pa makar i kod pirata.
    Daj nam malo sadržaja… 🙂

    • malabreskva април 23, 2010 у 8:46 pm #

      He,he Alex, nemam baš reči da ti dočaram kakav je to film. Ako nisi čitao knjigu preporučujem ti da pročitaš obavezno, mogu ti pomoći da dobiješ verziju sa neta.
      Inače, ovo je verzija priče o Vasi Ladačkom ispričana od strane njegovog druga Nikole, koji je bio zaljubljen u istu devojku, pre nego što će otići u rat. Devojka se zove Mala Vidra, i udaje se za trećeg lika, a njih dvoje je vole celog života… Eto, to ti je ukratko sadržaj, ali Đoletova filozofija je mnogo dublja od ove priče, videćeš 🙂

      • Alex април 24, 2010 у 2:01 pm #

        Kad sam išao u inostranstvo da radim, osim muzike sam poneo i nekoliko Đoletovih knjiga u PDF formatu. Ali, kako sam muziku slušao, tako knjige nisam ni pročitao. Jednostvno ne ide mi preko PC-ja. Zato, kupiću knjigu čim dođem do vremena 😉
        Film gledam ćim dođem u priliku. Hvala na komentaru 🙂

        • malabreskva април 24, 2010 у 3:32 pm #

          I ja vise volim knjige, a to na kompjuteru je za prvu pomoc 🙂
          Obavezno procitaj ako ti se pruzi prilika, a do tada ja cu da objavljujem ovde neke delove 🙂

  6. sanjar u prolazu април 23, 2010 у 8:48 pm #

    nadam se da će breskvice i ove godine biti sočne i posle ovog „ranog mraza“ :mrgreen: 😆

  7. tatjana75 април 23, 2010 у 11:12 pm #

    Kakav je bio ton? 🙂

    • malabreskva април 24, 2010 у 3:29 pm #

      Ton? Pa ne znam sta da ti odgovorim, jer nisam neki tonski strucnjak 🙂
      Mozda jeste bilo malo preglasno za moj ukus, ali je zato film bas drzao paznju.
      Muzika je bila fantasticna i mnogi su pevusili oko mene, a moram priznati i ja sam 🙂

  8. Luna Morena април 24, 2010 у 12:23 am #

    I ja jedva cekam kad ce zaigrati i u mom bioskopu 🙂 🙂 Nema vece srece od Djoletovog filma 🙂 Heh.. Hvala ti na informacijama 🙂 🙂 Djole je legenda!!!! 🙂

    • malabreskva април 24, 2010 у 3:29 pm #

      Ja jedva cekam da puste u prodaju DVD jer zelim da ga gledam i kuci 🙂

  9. verkic април 24, 2010 у 2:11 am #

    Slušala sam ga (naravno mislim na Djoleta) kod nas u Somboru dok je film bio negde još na „pola puta“. Možeš samo zamisliti kako ga je najavljivao. 😉 Nadam se da ću moći i ja uskoro pogledati film, sigurno bih uživala.
    Drago mi je što ti je bilo lepo. 🙂

  10. Exxx април 24, 2010 у 6:12 am #

    Drago mi je da si uživala 😉

  11. Charolija април 24, 2010 у 12:41 pm #

    Mislila sam na tebe na dan premijere. 🙂 Drago mi je da si zadovoljna, nisam sumnjala u Đoleta. 😉

  12. SanjaKokica април 29, 2010 у 1:29 pm #

    Breskvice, neka si uživala! Koliko si čekala, zaslužila si!

  13. ivanb мај 4, 2010 у 6:17 pm #

    Oooo pa nisam ni sumnjao da neces ici na premijeru
    toliko si dugo najavljivala :))
    bas mi je drago da si se ti super provela i uzivala u filmu

    • malabreskva мај 4, 2010 у 7:58 pm #

      Ivane, nisam baš zadovoljna kako sam ga ovde prikazala jer sam pisala na brzinu, moraću ponovo da napišem post o tome, samo da uhvatim inspiraciju 🙂

Оставите одговор

