još jedan :)

5 апр

Nadam se da se niste ovako dobro proveli 😉

————————–

Kaže zet tasti:

– Vi tako dobro izgledate… Bili bi idealan model za nekog kineskog slikara.

Tasta, sva ushićena, upita:

– A zašto baš kineskog?
– Pa, oni vole slikati zmajeve.

*****************************

Nedjeljna školska misa. Mali Franic kleci u ispovjedaonici…

– Sinko, što si zgriješio?
– Velecasni, u srijedu sam poslije škole iza šupe imao s jednom djevojkom intimne odnose!
– Sinko, pa bez svetoga sakramenta, to je smrtni grijeh. Koja je to bila djevojka ?
– Velecasni, ne smijem vam reci…
– Je li to bila Ivanka Martinova?
Velecasni, obecao sam…
– Je bila Marica Ferdina?
– Velecasni, šutim kao grob…
– Da nije slucajno bila udovica Jožefa?
– Velecasni, moja su usta zašivena…
– Pa nisi valjda s Terezom Francickom?
– Velecasni, poštujte moje obecanje…
– Je li to možda bila Micika Filipova?
– Velecasni, prije cu se dati ubiti…
– Sinko, tebi nema pomoci! Za kaznu, tri mjeseca ne smiješ u crkvu.

Idi sad…

Vrati se Franic natrag u klupu gdje ga ceka njegov najbolji prijatelj
Ive.
– I, koliko si dobio?
– Tri mjeseca poštede i pet novih imena seoskih slobodnijih ……

*********************************************************

Pita sinčić oca:

– Tata, kada prestaje medeni mesec?

– Onda, sinko, kada čovek prestane da pije sa ženom i počne da se opija zbog nje.

*********************************************************************

Nesretno oženjen čovek vraća se kući i sasvim pijan
Žena mu otvara vrata, a on kaže:
‘Dakle, ja stvarno nemam sreće.’
‘Kako to?’
‘Cijelu noć sam pio da te zaboravim, a sada te vidim duplo!’

*************************************************

-Haso danas sam ti spasao zenu od silovanja!
-Hvala ti puno, a kako se to desilo?
-Uspeo sam da je nagovorim.

*************************************


18 реаговања to “još jedan :)”

  1. dudaelixir април 5, 2010 у 9:20 pm #

    Bravo Breskvice na izboru, 😀 😀 😀

  2. zelenavrata април 5, 2010 у 9:55 pm #

    Ccc 😆 😆

  3. stevo април 6, 2010 у 6:29 am #

    He, he, lepi dani nakon lepih praznika 🙂

  4. Alex април 6, 2010 у 6:56 pm #

    Mora de sa pije ovako ili onako. Zaguljen je taj medeni mesec 😆

  5. Exxx април 6, 2010 у 7:50 pm #

    kada čitam ove tvoje viceve o braku prosto se uplašim što sam oženjen 😛

  6. Charolija април 7, 2010 у 4:20 pm #

    Hahaha…super su 😀 Dobro je, moj muž i dalje voli sa mnom da popije pivo. 😀

  7. Sanjar u prolazu април 8, 2010 у 10:40 am #

    bravooo na izboru..
    #medeni mesec, favorit 🙂

  8. electrasdreams април 8, 2010 у 5:08 pm #

    Tasta, favorit.

  9. SanjaKokica април 8, 2010 у 8:00 pm #

    E dobri su! Haso je očito mnogo dobar i sa rečima, kao sa delima 😉 Nego, svidja mi se i onaj jadničak što duplo vidi ženu! 😆

  10. malabreskva април 8, 2010 у 8:41 pm #

    Ha,ha, i jednom je previše a zamisli dupla žena!!!

Оставите одговор

