Anegdote o poznatima – Verdi

29 мар

„Italijanski kompozitor Verdi je stanovao preko puta opere u današnjem Hotelu Ambasador. Na putu ka operi susreće jednog uličnog orguljaša koji je bezvoljno okretao svoj vergl, a iz njega je u talasima proizlazila melodija iz „Rigoletta“ „La donna e mobile“.

Maestro baci par novčića u njegov šešir i naredi mu da tu melodiju sporije svira. Sledećeg dana kada je Verdi prošao pored njega, čuo je da melodiju korektno svira. Okrenu se kako bi ga pohvalio, ali zastade. Orguljaš je imao na vratu natpis na kojem je stajalo: „Učenik Giuseppa Verdija!“


27 реаговања to “Anegdote o poznatima – Verdi”

  1. sanjar u prolazu март 29, 2010 у 9:57 pm #

    hehehhe, dobra dosetka ucenika 🙂

  2. als011 март 30, 2010 у 4:10 am #

    😆 vidi se da si postala prava nastavnica 🙂

    • als011 март 30, 2010 у 6:24 pm #

      Koji sam ja moron. Pomešao sam posao koji je dobila Ivana (ivanizmi) sa tobom. Sorry 😳

  3. SanjaKokica март 30, 2010 у 7:29 am #

    Parola – snadji se 🙂

  4. Exxx март 30, 2010 у 6:12 pm #

    Sanja me preteče 😉

  5. stevo март 30, 2010 у 6:32 pm #

    😀 😀 😀 Snalažljivost!

  6. dudaelixir март 30, 2010 у 9:35 pm #

    Bistrać neki. Marija – Lepa muzika blog, ima takvih divnih anegdota i bogami i lepe muzike, pa svrati do nje!
    🙂

  7. sarah март 30, 2010 у 9:51 pm #

    Rigolleto- je jedna od mojih omiljenijih opera, gledala sam je prvi put pre 24 godine :), uh kad je to bilo. Obozavam bas „la Donna e mobile“ i krisom pevam po kuci..hiihi
    samo mi fali jos tabla 😆

  8. electrasdreams март 31, 2010 у 8:00 pm #

    Snalazljivost je majka.

  9. bubazlatica март 31, 2010 у 8:25 pm #

    Treba zaraditi neku paru, nema sta dosetljivo 🙂 Uvek mi je zao, sto se kod nas ne postuju ulicni sviraci. Svuda po svetu ih ima, na svakom koraku, od falsera do pravih umetnika. Po metroima, parkovima, zabacenim ulicicama, definitivno oni su deo folklora jendnog grada. Kod nas na svakom cosku prosjaci, tjah.

    • malabreskva април 2, 2010 у 8:43 pm #

      Imaju ti svirači neku svoju boju na slici svakoga grada. Ima i kod nas dobrih svirača, volim ponekad da zastanem.

  10. dudaelixir април 1, 2010 у 1:29 pm #

    Breskvice, kod mene na blogroll je upisana kao MARIJA, svrati, nauživaćeš se! 🙂

  11. zelenavrata април 1, 2010 у 5:40 pm #

    Ima u Knezu ulicnih sviraca ali nema tak`ih 😀

  12. zelenavrata април 4, 2010 у 11:01 am #

    Hristos Voskrese!

Оставите одговор

