Još malo smeha :)

25 мар

Idu dve plavuse ulicom i nadju malo ogledalo. Uzme ga prva,pogleda i kaze:
„Jao, gle, moja slika!“
Druga uzme ogledalo iz njenih ruku pogleda i kaze: „Jao sto si ruzna!“

**********************

Sastali se Englez, Francuz i Crnogorac, pa razgovaraju o osobinama svojih žena. Englez kaže:
– Mojoj ženi, kad jaše konja, noge vise do zemlje, ne zato što je konj nizak, već zato što ona ima duge i vitke noge.
Francuz kaže:- Kad dodirnem prstima jedne ruke drugu ruku, mogu obuhvatiti svoju ženu oko struka, ne zato što imam duge prste, već zato što joj je tako tanak struk.
Na to će Crnogorac:- Ja kad pođem na posao, lupim svoju ženicu po du*etu i njoj se du*e trese sve dok ja ne dođem s posla, ne zato što ona ima veliko du*e, već zato što se ja brzo vratim s posla.

************************************************

Mladi par odlučio da se venča. Ali dođe do nesreće i oboje poginu pred venčanje. I sad oni su u raju i pitaju Svetog Petra da li bi mogli nekako da se venčaju, pošto bi i im to mnogo značilo, jer se mnogo vole. Sv. Petar kaže da se niko do sad nije venčavao u raju, ali ako su sigurni da to žele neka odu kod Boga. Odu oni kod njega i ispričaju mu svoju priču, ali Bog im reče da sačekaju nekih 5 godina i  onda da mu se jave.
I prođe 5 godina… Oni ponovo kod Boga, ali Bog im opet reče da sačekaju još 5 godina i biće sve gotovo. Evo i njihove 10. godine u raju, odoše kod Boga, i on kaže:
„Može! Biće venčanja, ja častim sve!
I eto, živeše oni nekih godinu dana… Zatim počeše svađe i pošto više ne mogu da se podnose, odoše do Boga da mu kažu da žele razvod.
Bog im reče: „Trebalo mi je 10 godina da nađem popa u raju… Šta mislite koliko će mi trebati da nađem advokata!? “

*********************************************************************

Muž i žena spavaju. Usred noći odjednom se začuje neka buka spolja. Žena se prene iz sna i poče da viče: “ Jao, to mora da je moj muž!“
Čovek iskoči iz kreveta i sav unezveren i kao od majke rođen pobeže kroz prozor. Nakon par minuta, vraća se, sav izgreban, penje se u spavaću sobu i dere se na ženu: “ Objasni mi šta ti znači ono „to mora da je moj muž“- pa ja sam ti muž!“
„Prvo ti meni da objasniš što si onda bežao!“

*******************************************

P: Šta je čvarak?
O: Bombona od svinje.

************************

Bloger: TO ŠTO NEMAM BAŠ NIKAKVU IDEJU NE ZNAČI DA NE MOGU DA BLOGUJEM O TOME !!

17 реаговања to “Još malo smeha :)”

  1. stevo март 25, 2010 у 8:00 pm #

    Eh, neprevazidjeni Montenegrovac :mrgreen:

  2. dudaelixir март 25, 2010 у 9:41 pm #

    *A meni bonbona od svinje – čvarak, mada mi je ovo poslednje super i živa istina! 🙂
    I ostali su smešni!

  3. IvanB. март 26, 2010 у 12:47 am #

    🙂
    Sto mi se nije objavio prethodni komentar 😯 niti obavestenje da ceka na moderaciju 😯

  4. milininsvet март 26, 2010 у 7:18 am #

    Dobra doza smejanja,Breskvice,odoh da vidim gde mi je muz…:-)

  5. dudaelixir март 26, 2010 у 12:20 pm #

    Volim Breskvice, kada su onako sitni, rumeni i krckavi, njam, njam, ali ih jako retko jedem. Prošle godine i evo do sada, ni jednom! Nikada da naletim BAŠ NA TAKVE! 🙂

    • malabreskva март 27, 2010 у 5:22 pm #

      Kako si ih sad opisala vec sam zamislila 🙂
      Ja ih isto volim, ali imam ruznu naviku iz detinjstva da biram samo one sto su cisto meso 🙂

  6. Exxx март 27, 2010 у 6:27 am #

    Najbolji je onaj o raju 😀 😀 😀

  7. malabreskva март 27, 2010 у 5:23 pm #

    Exxx, istina ziva!

  8. sanjar u prolazu март 28, 2010 у 8:46 am #

    hahahahha „Objasni mi šta ti znači ono „to mora da je moj muž- pa ja sam ti muž!“
    :lol::lol:

  9. malabreskva март 28, 2010 у 8:57 am #

    Ha,ha, napad je najbolja odbrana!!!

  10. SanjaKokica март 29, 2010 у 6:59 am #

    E svi su dobri, al’ meni je moćan ovaj blogerski. Pazi kad je blizu istine 😉

    • malabreskva март 29, 2010 у 7:54 am #

      He,he, sta sam ono htela da kazem??? Seticu se u sledecem postu 🙂 🙂
      He,he, vazno je da smo tu, a ko jos brine o temi 🙂

Оставите одговор

