Nekako s proleća…

21 мар

Došlo nam i proleće! Vratilo se sunce, a sa njim i dobro raspoloženje! Koliko smo ga čekali, a opet nas je prosto zateklo nespremne! Udahnite ga! Zagrlite ga za dobrodošlicu! Setite se ovih dana nekih dragih dalekih proleća.U svakom od nas čuči ono dete koje je nekad trčalo po parkovima, koje je gledalo laste i vozilo bicikl ili trotinet.  Pustite to dete da se smeje, da potrči…Skupite brige u džepove i prospite ih uz put. Jer proleće je najlepše na svetu, a premalo puta doći će u naše živote.  Uhvatite ga bar na trenutak! Nemojte da ga prespavate!

31 реаговања to “Nekako s proleća…”

  1. dudaelixir март 21, 2010 у 8:53 pm #

    Ma kakvo spavanje Breskvice. Uživala sam danas sa mojim Tedijem, na keju. Šetali nas dvoje, onda smo sreli Leci i njenog ljubimca Biblosa. Malo ćaskali, pa svako svojim putem. Onda nas je sustigla moja ćerka sa Hambom, pa smo zajedno švrćkali po keju. Malo nas je vetar ometao, pa smo otišli pre vremena, kući. No, i na terasi nam je bilo lepo.

    Jeste nas iznenadilo. Još pre dve nedelje smo imali snežnu mećavu a danas 22 stepena. Neverovatno, ali je za uživanje! 🙂

  2. milininsvet март 21, 2010 у 9:28 pm #

    JES Breskvice ja sam nekako s proleca navalila na bastu,pa da vidis uzivanja,sve sto sam posejala raste i bas sam uzivala.Procvetale mi lale i krokusi,ma sve je diiivno…

  3. als011 март 21, 2010 у 10:16 pm #

    Toliko smo ga čekali; pa zar sada da ga prespavamo 🙂 Nema šanse. Danas u dvorištu, kafica i sunce koje greje. 🙂

  4. stevo март 21, 2010 у 10:31 pm #

    Ah, Dollybel…

  5. zeljkic март 22, 2010 у 1:13 am #

    Ko da prespava evo od kako je stiglo ja ne spavam, disem punim plucima

  6. SanjaKokica март 22, 2010 у 8:43 am #

    Breskvice, ja već rekoh kod Charolije, al’ ajd da se ponovim: svima vama koji ga volite želim da uživate u proleću!!! Al’ ja ga vala najmanje volim od svih godišnjih doba. Odmah za njim ide leto (sem kada sam na moru) pa jesen i zima. Volim zimu, volim volim volim, a odlazi mi 😉 No, makar će biti manji računi za grejanje 😉

  7. IvanB. март 22, 2010 у 2:48 pm #

    Doslo! :mrgreen:

  8. Exxx март 22, 2010 у 8:51 pm #

    proleće:

  9. zelenavrata март 22, 2010 у 11:00 pm #

    More ja nesto slognuta i umorna od ovog proleca..

  10. skoljka март 25, 2010 у 5:30 pm #

    Napokon i ono da nam dođe. Mada se u mom kraju još mrči i razvlači hladnoća, valjda joj se usladilo koliko je dugo boravila. Poz. 🙂

  11. sanjar u prolazu март 28, 2010 у 8:55 am #

    nekako s proljeca… 🙂

  12. malabreskva март 28, 2010 у 8:58 am #

    Eto i proleće dolazi „u prolazu“ 🙂

  13. sanjar u prolazu март 28, 2010 у 9:10 am #

    heeej „breskvice u prolazu“ 😆 😆

    • malabreskva март 28, 2010 у 5:49 pm #

      Samo da znaš da se Breskvica uvek vraća na „mesto zločina“ čak i kad je samo u prolazu 🙂

Оставите одговор

