Proleće? Još malo…

5 мар

Da li primećujete kako vreme leti? Izmiče pod prstima kao marama od svile.

Prosto ne mogu da verujem da već miriše i toliko čekano proleće… Osećate li ga?!

U ovim danima pred 8.mart, šarene se zumbuli i ljubičice na svakom koraku… Samo zbog toga volim taj glupi praznik. Volim u prolazu da udahnem miris zumbula…

Nikako da nađem vremena da odem do pijace i kupim visibabe… A više puta sam ih sebi obećala… Uveče, kad se vraćam kući već mi nije do života… Prosto ne mogu da dočekam vikend…Kad uvek imam neke obaveze… Pa sve u krug…

Jurcam po tmurnom kalendaru i ne stižem da udahnem trenutak. Nedostaju mi neke proste sitnice. Pijuckanje kafe po nekoliko sati…Čitanje pred spavanje, zaspim odmah jer sam hronično umorna… Ushićenje  poznatom pesmu na radiju… Ćaskanje sa komšinicama…Pravljenje kolača… Kokice …Šetnja bez trčanja i gledanja na sat… Aerobik sa drugaricama… Milion glupih rituala za koje uopšte više nemam vremena. Sve mi je nekako bezukusno i sivo. I snovi su mi prazni…Više i ne sanjam šarene leptire… Glasove od kojih se ježi koža…Mesečinu… Ni reči koje se mrse u kosi i ponekad mirišu na jastuku… Kao proleće…

24 реаговања to “Proleće? Još malo…”

  1. sarah март 5, 2010 у 11:19 pm #

    Vreme nezaustavljivo juri. Klizi nam kroz ruke. Volim zumbule i volim ljubicice…nekada sam ih brala mami 😀
    A sto se tice umora – naidje tako neki period kad nista ne postizemo…. Znas da ja ponekad, a to je veliki poklon samoj sebi odem ranije kao na spavanje i onda sanjarim budna…jer u ovom ludom vremenu sve manje imamo vremena da budemo budni… da uzivamo u tim sitnicam koje si ti nabrojala…
    mozda je to ipak samo taj prolecni umor, sad ce on da nestane 😀

    • malabreskva март 6, 2010 у 4:30 pm #

      Ma nema sanse Sarah da odem ranije na spavanje ali predlog je vrlo mudar! Probacu da ga poslusam 🙂

  2. stevo март 6, 2010 у 8:22 am #

    Eh, PROLEĆE! Eh, posao Breskvice! Šljaka! He, he… ja i dalje pre devet ne izlazim iz kreveta :mrgreen: Nego, danas (subota) nešto je svežije, iako granulo sunce! Breskvice, nema brige, proći će ili neće proći, ili ćeš imati više vremena ili nećeš 🙂 Visibabe? Ako stignem u glavni grad – ću da ti ih poklonim 😀 Lepi pozdravi sa ove strane!

    • malabreskva март 6, 2010 у 4:31 pm #

      Eh, Stevo, sta da ti pricam…
      He,he, istopila bih se od srece da dobijem visibabe 🙂

  3. als011 март 6, 2010 у 11:22 am #

    Sami sebi nametnemo neke nepotrebne obaveze i na kraju se uvežemo u njih kao pile u kučinu. 🙂
    Je si li razmišljala koliko proleća jedan čovek vidi u svom životu. 40, 50, 60, 70…
    Možda i mnogo manje, ali sve možemo izbrojati za kratko vreme. Pa zašto im ih se onda ne radujemo kao nikad ponovljenom dragom prijatelju. 😕

  4. dudaelixir март 6, 2010 у 11:34 am #

    Potpuno te razumem za hronično nemanje vremena. A zamisli da još imaš decu, kako bi onda?

    No, moraš ga malo pronaći i za sebe.

    A što se proleća tiče, vidim samo po saksijama na pijaci, inače, današnjih – 4 mi baš i ne nagoveštavaju, skori, dolazak.

    No, mora stići, pre ili kasnije. Baba Marta pritisla, al ono je jače, znam!;)

    • malabreskva март 6, 2010 у 4:33 pm #

      E, Dudo, ne znam sta bih kad bih imala decu, verovatno bih se ubila 🙂
      Ili bih dala otkaz i bila ocajna domacica 🙂

  5. jauprolazu март 6, 2010 у 8:43 pm #

    nevjerojatno je koliko vrijeme brzo prolazi, kao da mu se zuri, lijepi pozdrav breskvice.

  6. dollybel март 6, 2010 у 9:12 pm #

    ne znam jesam li naopaka, ali ja samo u haosu dobro funkcionišem, pa namećem sebi toliko obaveza dok mrtvosana ne zaspim skoro sjedeći 😛

    a zima se odužila, od oktobra je zube pokazala… što je mnogo- mnogo je
    volim poljsko cvijeće i naredni vikend planiram da berem ljubičice. Nadam im se, znam da će ih biti 🙂

  7. milininsvet март 6, 2010 у 11:18 pm #

    Breskvice, izdrzi taj napor kupi sebi visibabe,obradovaces osobu sto prodaje cvece a tvoja radost ce biti jos veca kad osetis miris proleca…Ha ha bas se rimuje…:-) 🙂 🙂 I mene ovo vreme ubija, ali nada umire poslednja,ma bice bolje. Dozvacemo prolece!!!

  8. Sanjar u prolazu март 7, 2010 у 12:26 am #

    ti si baš upala u zavrzlamu 🙂 , ako svratiš do mene videćeš visibabe u drvorištu 😆 jedino su se one izmigoljile po ovoj hladnoći i napravi malo predaha prizove snove…

    • malabreskva март 7, 2010 у 8:46 am #

      Sanjar, sad sam bila kod tebe i nisam videla te visibabe što si obećcao 😦
      I da ti se požalim da ovih dana nisam mogla na tvoj blog -nikako!
      Već sam se uplašila da ti nisi onaj izbrisani što je pominjao Steva…al da ne dužim priču

  9. Exxx март 7, 2010 у 7:53 pm #

    Znam dobro taj osećaj. Vremena nikad dovoljno. Kratak je dan od 24 h, ali ako vreme tako brzo protiče da li to neminovno znači da nam nije dosadno ?

    • malabreskva март 8, 2010 у 9:24 pm #

      Nekad je dosadno da se ubiješ, posebno kad čekaš da kreneš kući, a nikad da prodje radni dan 🙂

  10. SanjaKokica март 7, 2010 у 8:20 pm #

    Breskvice, budi se! To je samo ružan san! Ne dozvoli da te povuče dublje. Deder, pomiriši malo, udahni miris proleća koje se bliži, udahni makar miris jutarnje kafe na poslu i pokušaj uživati u njoj. Ne daj da te navika odvuče od tebe same! Pronadji nešto lepo i u tim danima, koji se jednaki vrte. (a možda ti je samo onaj deo meseca…)

  11. nektarina март 14, 2010 у 11:18 am #

    Isto sam se osećala i ponašala ovako kako si napisala i opisala, ali od pre par dana bukvalno sam se preporodila, nadam se i ti 😉

    • malabreskva март 14, 2010 у 9:33 pm #

      Ma da, kod mene je ono „to su samo momenti lošim vetrom doneti …“

  12. džokej март 28, 2010 у 7:44 pm #

    prvi put vidim tvoju stranicu….i ne mogu da verujem da tolko voliš balaševića…skoro pa ko i ja

    • malabreskva март 29, 2010 у 7:51 am #

      Hej, necemo tako! Mozda ga ti voles skoro kao JA!!!
      He,he znam odkud ti nadimak DZOKEJ 🙂 🙂 Svidja mi se 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Blogerke prve na redu! #pratiblogere « Uspesi, padovi i život uopšte - март 10, 2010

    […] je i malabreskva – Proleće? Još malo….. ,  Ovca,  Kako naći dobrog muža?!,  […]

Оставите одговор

