Noć…

21 феб

Noć mi miriše na tvoje snove…

Bude se zaspale melodije nekih dalekih reči

Koje si jednom izgovorio…

Pomalo grebu, pomalo miluju

Bole i prijaju istovremeno…

U meni se rađaš kao prezrela želja

Klijaš u njivi zavejanoj

Ispunjavaš me mesečinom

I plače mi se, i smejala bih se kao pijana.

I dok u meni plešu vetrovi

Mrazevi šaraju prozore noći

Grudi mi tople od tvojih snova

Volim te i mrzim istovremeno.

11 реаговања to “Noć…”

  1. dedodoflim фебруар 21, 2010 у 11:30 pm #

    🙂 🙂 🙂

  2. Exxx фебруар 22, 2010 у 6:20 am #

    Bliži se proleće, jupi 😉

    Da nije takvih osećanja ljubavne pesme onda ne bi ni postojale 😉 Divna pesma.

  3. SanjaKokica фебруар 22, 2010 у 8:10 am #

    Auuu breskvice, alaj ti je ova lepa 🙂

  4. als011 фебруар 22, 2010 у 8:24 am #

    Emocije na prelazu godišnjih doba…
    Lepa pesma 🙂

  5. IvanB. фебруар 22, 2010 у 9:16 pm #

    tvoja noc je daleko od obicne krajnje-zimske noci.
    topla je, setna i trazi krila za neke nove prolecne noci
    uz poljupce pored bucnog potoka i ruke sto te greju od blagih mrazeva.
    tesko da mogu biti ja, ptica sto ce kroz noc na sever preleteti
    poljupcima i rukama od svih nedaca sakriti
    jer romantik ne umem da budem ja
    a i hladno mi pored potoka,
    nesto vuce promaja sa svih strana 😀

    tvoji stihovi na stihove kroz komentar me inspirisu

    • malabreskva фебруар 23, 2010 у 9:13 pm #

      🙂 Ivane ja ću te načisto iskvariti 🙂 Vidiš da si još malo pa romantik 😉

  6. dollybel фебруар 23, 2010 у 10:18 pm #

    „U meni se rađaš kao prezrela želja“

    zamislih trešnju, sočnu, da puca…
    lijepo opisano Breskvice 🙂

Оставите одговор

