Indijanci

10 феб

Jednom prilikom jedan čovjek pozva svoga
prijatelja Indijanca u goste u veliki grad.
Poveo ga je u razgledanje grada i dok su
šetali Indijanac najednom reče: “Čujem cvrčka!”

“Nemoguće je da od ovolike buke, brujanja
automobila i galame ti možeš čuti cvrčka”, reče
mu prijatelj. ”Nemoguće!”
Indijanac se na to sagnu, razgrnu grm i pokaza
mu cvrčka.

“Ali kako?” upita njegov prijatelj.
Indijanac na to zatraži jedan novčić i ispusti ga
na trotoar. Novčić zazveči!
Prolaznici se zaustaviše i okrenuše prema mjestu
odakle je dolazio zvuk palog novčića.

“Ono što si naučio slušati, čućeš…ma kakva buka bila,
ma gdje bio”, odgovori Indijanac.
“Vidiš, ovi ljudi su u buci čuli novčić, a ja sam čuo cvrčka.”

Priča sa neta

23 реаговања to “Indijanci”

  1. sanjar u prolazu фебруар 10, 2010 у 10:09 pm #

    wooooow, istina živa 🙂

    • malabreskva фебруар 11, 2010 у 9:27 pm #

      Kao kad ti psihijatar da zamrljanu sliku pa kaže: Aj ti meni sad reci šta vidiš ovde… A ti vidiš… Recimo – leptira 🙂
      Odmah te pošalje u ludnicu 😉 🙂

  2. afroditta фебруар 10, 2010 у 10:22 pm #

    Tacno tako ! 🙂
    Svak svoje vrijednosti prepoznaje u svakoj situaciji !

  3. SanjaKokica фебруар 11, 2010 у 8:17 am #

    E vidiš….jedino što bi mi svi više voleli da čujemo šuškanje a ne zveket novca :mrgreen: Šalu na stranu, život ne bi trebao da se vrti oko novca, pa ipak…mi smo učinili da to zamalo pa tako jeste 😦 Ne zato što želimo, nego zato što bez njega ne možemo (ne umemo) da preživimo…

  4. dedodoflim фебруар 11, 2010 у 8:59 am #

    Jbg! Ja sam izabrao način života koji mi najviše odgovara, ali za tako nešto je potreban novac. Onda sam odlučio da mi sve pada sa neba!

  5. als011 фебруар 11, 2010 у 9:26 am #

    A šta je cvrčak rekao na sve to… 🙂

    • malabreskva фебруар 11, 2010 у 6:56 pm #

      Cvrčak je zapevao iz glasa: “ Izležavam se na travi i hrčem kao hrčak,
      čito sam „Cvrčak i mravi“, ja ću da budem CVRČAK :):)

      • als011 фебруар 11, 2010 у 8:55 pm #

        Ja ipak mislim da su se i cvrčci modernizovali. Ovaj je verovatno zgrabio taj novčić koji je ispustio indijanac, pa lepo prezimio zimu, dok su mravi i dalje radili. 😉

  6. Exxx фебруар 11, 2010 у 9:45 am #

    Ovde se uvek može pročitati nešto zanimljivo i poučno 😉

  7. jauprolazu фебруар 11, 2010 у 9:34 pm #

    odabrala si jako dobru pricu, lijepi pozdrav.

  8. dudaelixir фебруар 11, 2010 у 10:14 pm #

    Ne znam da li je to prednost ili mana. Meni glava puna zvukova! 😉

  9. Charolija фебруар 15, 2010 у 12:14 pm #

    To je kao kada deca nisu kod kuće, a ja onda čujem i komšijsko dete na ulici kako zove mamu.

    Stojimo dragi i ja, čekamo bus. Pored nas, ivicom trotoara dečak od nekih 15tak godina prolazi biciklom, a ja ko poslednji kreten mu viknem: „Pazi, nemoj da padneš.“ 😀 Pogleda me kao da nisam normalna i nastavi dalje. 🙄

    Počela sam i tuđu decu da čuvam i ako to niko ne traži od mene. 😀

    • malabreskva фебруар 15, 2010 у 5:55 pm #

      Ha,ha, mogu da te zamislim! Znaš kako kažu „profesionalna deformacija“ 🙂

Оставите одговор

