Moja srodna dušica

3 феб

Danas sam napokon videla svoju dragu drugaricu… Kad živiš sa nekim u istom gradu a prođe mesec ili dva dok ne nađete vremena da popijete kafu… Ovoga puta stvarno mnogo je prošlo. Dva meseca. Nismo za dva sata stigle da ispričamo jedna drugoj sve što smo htele… Ali ipak smo uspele da nadohnadimo propušteno. Dovoljan je bio pogled, zagrljaj, da znam da je dobro… Nekoliko iskrenih osmeha, par radoznalih pitanja… I bliskost bi  za tren kao miris tople nes kafa zalelujala između nas.  Zaista je malo ljudi kojima iz pogleda čitam šta misle, koji razmišljaju i osećaju na moj način… Zato sam srećna što ona postoji…I što se eto, još uvek tako nađemo, da bar na kratko vratimo vreme i polupamo dosadne misli hladnog zimskog dana…

jedna pesmica koja me podseća na taj  period 🙂

27 реаговања to “Moja srodna dušica”

  1. dedodoflim фебруар 3, 2010 у 8:59 pm #

    Lepo je imati dobre drugare, drugarice…

    • malabreskva фебруар 3, 2010 у 9:03 pm #

      Dodiću!!! Divno je. I dovoljno je znati da oni postoje, makar bili ne znam gde daleko …
      Pesma naše mladosti 🙂

  2. SanjaKokica фебруар 3, 2010 у 9:03 pm #

    Breskvice, to je tako lepo…ja za moju drugaricu na žalost nikako da odvojim vreme – a toliko toga osećam da bi imala da mi kaže. To mi je želja za dane u nekoj bliskoj budućnosti 🙂
    P.S: odlična pesma kao odabir 🙂

    • malabreskva фебруар 3, 2010 у 9:16 pm #

      Eh, Kokice koliko se mi dogovaramo da se nađemo, pa nešto uvek iskrsne i na kraju to ispadne jako duugo. A eto, opet smo baš bliske, iako se ne viđamo stalno…

      • SanjaKokica фебруар 4, 2010 у 7:14 am #

        Količina vidjanja naravno da ne mora značiti i jačinu prijateljstva. Jaka su upravo ona, koja opstaju i na daljinu (i ako verujem da niste jako daleko :mrgreen: ). Sve je to za ljude ovog brzog vremena…

        • malabreskva фебруар 4, 2010 у 9:20 pm #

          Naravno, nismo daleko ali nismo ni puno blizu, s obzirom na obaveze, više njene nego moje 😉

  3. IvanB. фебруар 3, 2010 у 9:41 pm #

    e bas si se pretrgla da nam recima docaras tvoj susret sa najboljom drugaricom. 😉
    Mislim, mogla si da nam kazes nesto vise o tom susretu – recimo bilo je klizavo ispred zgrade, kafica, ili bilo gde. Znas ono da nam docaras?

    • malabreskva фебруар 4, 2010 у 9:26 pm #

      Ha,ha, Ivane pa rekla sam suštinu 🙂
      Nije bilo klizavo, bacili su valjda so 😉
      Šta da ti kažem da bih ti približila atmosferu?
      Mi se znamo iz studentskih dana, pa smo se po navici našle ispred Pravnog faksa, onda smo ušle u najbliži kafić, gde su uglavnom studenti i „oni koji se tako osećaju 😉 “ Još UVEK 🙂
      Oko nas devojke koje vuku skripte i momci što čitaju novine, na nekom TV ekranu „fešn TV“…Jel to dovoljno od atmosfere? 😉

  4. zelenavrata фебруар 3, 2010 у 10:16 pm #

    Ja za takve ljude kazem, da nije vazan kvantitet nego kvalitet, zivi bili!

  5. Exxx фебруар 4, 2010 у 6:12 am #

    Malo je takvih osoba. Mnogo malo. Na žalost.

  6. milininsvet фебруар 4, 2010 у 9:23 am #

    Takve drugarice zlata vrede,cuvaj je Breskvice.

  7. dollybel фебруар 4, 2010 у 4:44 pm #

    Odkad nisam čula ovu pjesmu!!!

    moji su drugovi biseri rasuti po cijelom svijetu… i ne znam kada, ali jednom ćemo se sigurno sresti i razgovarati pogledima. Dotle, živio internet 🙂

  8. jauprolazu фебруар 4, 2010 у 11:24 pm #

    🙂 za dobra stara, stara vremena, lijepi ti pozdrav breskvice…

  9. IvanB. фебруар 5, 2010 у 1:13 pm #

    e tako se to radi.
    sad mozemo da stvorimo ambijent vaseg sastanka.

  10. veshtichanstvena фебруар 5, 2010 у 1:16 pm #

    I…za dobra nova vremena koja dolaze,a najvise za sadasnje vreme)))
    Pijuckam toplu kafu, citam vase price, i lepo mi je u ovom trenutku sa svima vama..)))
    Imam i ja svoju naj naj najbolju drugaricu i posto je na putu vec par nedelja jedva cekam da se vidimo i ispricamo)))
    To je bogatstvo )))))))))))

    • malabreskva фебруар 6, 2010 у 10:24 am #

      Veco, ipak je sadašnjost najvažnija 😉
      Mada ova devojka nije moja najbolja drugarica, ali je svakako jedna od boljih 😉
      Nikad dosta pravih prijatelja!

  11. dudaelixir фебруар 5, 2010 у 4:32 pm #

    Divno je što vam vreme nevidjanja nije napravilo štetu. Znači, veza je odlična. Do sledećeg vidjenja, internet pomaže! 🙂

  12. Charolija фебруар 7, 2010 у 2:05 pm #

    Moja srodna dušica ne živi u gradu u kom živim i ja, tako da je neminovno da se retko viđamo, ali kad se vidimo isto je kao da smo još juče zajedno bile u šetnji. 😀

    Razgovor teče tako lako, jer ne moramo ni da završavamo celu priču, na jednu se nadovezuje druga i uvek nam bude jasno šta je ona druga htela da kaže. Nije lepo upadati u reč drugom, ali kod nas je to tako prirodno, jedna drugoj dovršavamo misli, smejemo se i plačemo za sve što smo propustile. Obično na plaži. 😉

    Uh kako mi nedostaje. 😦

    • malabreskva фебруар 7, 2010 у 7:42 pm #

      Da, poznat mi je taj osećaj, kad ti je jasno šta neko hoće da kaže pre nego što izgovori 🙂

  13. sanjar u prolazu фебруар 7, 2010 у 11:12 pm #

    da, za dobra stara vremena 😆

Оставите одговор

