Umeće malih koraka…

31 јан
Ovo sam juče pronašla na netu, i mnogo mi se dopalo, pročitajte :

Ne molim te, Gospode, za čuda i viđenja, nego za snagu u svakodnevnom životu.
Nauči me umeću malih koraka.
Učini me sigurnim u razdvajanju vremena.
Obdari me osetljivošću da odredim šta je veoma, a šta manje važno.
Molim te za razum da odredim suzdržanost i meru, da kroz život ne klizim, već da razumno određujem dnevni raspored, da primetim svetlost i vrhunce, da nađem vremena za lepotu, umetnost i kulturu.
Dozvoli mi da spoznam da snovi o prošlosti i budućnosti ne vode daleko. Pomozi mi da dobro delujem neposredno, da sadašnji trenutak prepoznam kao najvažniji.
Sačuvaj me naivnog stava da u životu mora sve dobro proteći.
Obdari me treznom spoznajom da su teškoće, neuspesi i udarci stalni pratioci života – uz koje rastemo i sazrevamo.
Podseti me da srce često zamućuje razum.
U pravom mi trenutku pošalji prijatelje koji ce mi strpljivo reći istinu.
Uvek ću Tebi i ljudima pustiti da mi govore.
Istinu ne možemo reći sami sebi, ona nam biva kazivana.
Ti znaš koliko nam treba prijateljstvo. Daj mi da budem dorastao tom najlepšem, najzahtevnijem i najosetljivijem daru.
Daj mi dovoljno mašte da u pravom trenutku, na pravu adresu uputim paketić dobrote uz popratno pismo ili bez njega.
Stvori od mene coveka koji će brazditi duboko poput broda, kako bi dotakao i one koji su “ispod”.
Oslobodi me straha da propuštam život. Ne daj mi ono što želim, već ono što mi treba.
Nauči me umeću malih koraka.
Antoan -Sent Egziperi „Umeće malih koraka“


28 реаговања to “Umeće malih koraka…”

  1. afroditta јануар 31, 2010 у 10:39 am #

    „Ne daj mi ono što želim, već ono što mi treba.!“

    Da,da,to ima i te kakvog smisla ! 🙂

  2. Exxx јануар 31, 2010 у 11:23 am #

    Za Antoana -Sent Egziperija autora Malog Princa priča se da je bio poput svog malog junaka. Bio je avijatičar i jedne je noći odleteo svojim avionom i više se nikada nije vratio. Niko ne zna šta se sa njim desilo.

  3. Charolija јануар 31, 2010 у 12:35 pm #

    Treba znati i moliti se. Divna molitva. 🙂

  4. IvanB. јануар 31, 2010 у 6:43 pm #

    lepo
    nego znas li ko je autor „Velikog Princa“?

    hehehhe – pa, ja 😉

  5. dudaelixir јануар 31, 2010 у 8:44 pm #

    Divno, istinito i skromno! 🙂

  6. jauprolazu фебруар 1, 2010 у 5:53 am #

    „Nauci me umijecu malih koraka“… lijepi pozdrav.

  7. milininsvet фебруар 1, 2010 у 9:26 am #

    Breskvice,ovo je mocna molitva. …Oslobodi me straha da propustam zivot.

  8. stevo фебруар 1, 2010 у 9:48 am #

    Da, ima nečega u ovim molbama, ali je ponajbolje ako ih čovek sam nauči, tj pomuči se oko njih, jer kako kažu i Bog će mu pomoći!

    • malabreskva фебруар 1, 2010 у 7:39 pm #

      Svakako, niko ne uči na tuđim greškama. Ali može navesti čoveka da stavi prst na čelo !

  9. SanjaKokica фебруар 1, 2010 у 9:52 am #

    Breskvice, veoma lepo. Jedna stvar sa kojom se ne bih složila – ne bih uvek čekala da mi drugi, pa makar i prijatelji kažu istinu. Želim sama da je osetim i dok je sama ne spoznam, džabe mi sto molitvi da prihvatim da mi je drugi kažu, čovek veruje najviše onome u šta se sam uveri. Inače…mnogo istine u gornjim rečenicama 🙂

    • malabreskva фебруар 1, 2010 у 7:39 pm #

      Nažalost tako je, dok ne lupimo glavom o zid, nećemo se opametiti 🙂

  10. veshtichanstvena фебруар 1, 2010 у 2:30 pm #

    Divno i istinito….

  11. Sanjar u prolazu фебруар 1, 2010 у 10:54 pm #

    „Sačuvaj me naivnog stava da u životu mora sve dobro proteći.“ istina tajna je u malim koracima 🙂

  12. Sanjar u prolazu фебруар 1, 2010 у 10:56 pm #

    upssss,
    greškom citirah umesto koraka … :mrgreen:
    odličan tekst u potpunosti..

  13. dollybel фебруар 2, 2010 у 1:04 pm #

    čitala bezbroj puta i opet uživala u čitanju

    • malabreskva фебруар 2, 2010 у 8:16 pm #

      Doli, i meni se dopalo, samo kad bih zapamtila tako jednostavne stvari koje često zaboravimo 😉

  14. sarah фебруар 2, 2010 у 9:44 pm #

    Prelepo… samo jos da naucim napamet i pridrzavam se malih koraka 😀
    poz

Trackbacks/Pingbacks

  1. Komentari i komentatori (drugi deo) « Charolija - фебруар 3, 2010

    […] tako nam komšija umre pred vratima, zaključimo da je smrt samo još jedan trenutak i za kraj Breskvica napiše “Mogu zamisliti vaš šok. Šta da se tu kaže, svakom dodje crni petak, pa bilo pre […]

Оставите одговор

