Zašto neki muškarci imaju psa umesto žene?

30 јан

što više zakasniš, pas ti se više obraduje

Pseći roditelji nikad ne dolaze u posetu

psi vole kad ostaviš što više stvari na podu

Psi se slažu da moraš podići glas ako hoćeš da te slušaju

psi misle da si predivan kad si pijan

na psa ne moraš da čekaš da se spremi, oni su uvek spremni

Ako pas odluči da te napusti, neće odneti polovinu sa sobom

Pas se neće probuditi usred noći da bi te pitao: Hoćeš li nabaviti drugog psa ako ja umrem?

35 реаговања to “Zašto neki muškarci imaju psa umesto žene?”

  1. stevo јануар 30, 2010 у 8:48 am #

    He, he! Breskvice, sledeći post ajde o cicamacama 😀

  2. Exxx јануар 30, 2010 у 9:29 am #

    Zato što je pas veran i sluša svog gospodara 😉

  3. dollybel јануар 30, 2010 у 9:44 am #

    i ne pita: voliš li me 🙂

  4. SanjaKokica јануар 30, 2010 у 10:14 am #

    Jaooooooo, pogodi me sa ovim postom. I ja bih kusu, a nemam ni ženu 😆 Divne fotke divnih stvorenja…..i …nije da nema istine u onom ispod!!!

  5. zelenavrata јануар 30, 2010 у 11:07 am #

    Mislim, moze i obrnuto za zene 😀
    Cakaaaaaaaani suuuuuuuuuuuuuuuuu!

  6. afroditta јануар 30, 2010 у 12:02 pm #

    Ovaj sto se razbaskario na crvenom jastuku je moj ! 🙂

  7. sarah јануар 30, 2010 у 6:27 pm #

    … E pa…lepo si nam objasnila :mrgreen:

  8. IvanB. јануар 30, 2010 у 9:13 pm #

    u kom smislu da muskarac menja zenu za psa¬

    • malabreskva јануар 31, 2010 у 9:39 am #

      Pa ne znam Ivane, valjda u bračnom??
      Nisam ja ovo smislila, šta mene pitaš 🙂

  9. Sanjar u prolazu јануар 30, 2010 у 11:00 pm #

    čuo sam ono za pivo, al za psa prvi put čujem 😉
    ajd da naučim nešto ako me spopadnu promene 😆

  10. dudaelixir јануар 31, 2010 у 8:48 pm #

    Imam malog, belog, rundavog i samo čekam dan kada će progovoriti!

    Nije baš uvek po taman, ali je sve istina ono što piše ispod svake fotke! 🙂

    Pa, sve je jasno, zašto bi muškarci pre psa nego ženu! Jedino ne znam šta bi sa sexom? 🙂

  11. dudaelixir јануар 31, 2010 у 8:49 pm #

    Dodajem: I ko bi mu kuvao, pravo, peglao i sve ono ostalo po kući? 🙂

  12. Archibald57 фебруар 1, 2010 у 8:58 am #

    Koliko istine u ovoliko ironije… Hvala ti što nam daruješ ovakve mudrosti. Nekome će verovatno pomoći da udaru prst u čelo.

  13. als011 фебруар 1, 2010 у 1:08 pm #

    Imam i ženu i psa. Ima li neki savet i za mene? 🙂

  14. veshtichanstvena фебруар 1, 2010 у 2:29 pm #

    Als, ti si bogat covek ))))))))))))))))))))))))))Imas sve )))))))))))))
    Breskvice, ovo je odlicno )))))))))))))))))

    • malabreskva фебруар 1, 2010 у 7:40 pm #

      Ha,ha, to mu i ja rekoh 🙂

      • als011 фебруар 1, 2010 у 9:56 pm #

        Ma daj te cure, nemojte me zezati. 😆 😆 😆
        Šta da kaže moj prijatelj AbdelWahat koji ima tri žene i još gaji nemačke ovčare u Tripoliju? 😛

  15. Exxx фебруар 1, 2010 у 7:57 pm #

    Zato što su mnogi muškarci džukele 😉

  16. Charolija фебруар 7, 2010 у 2:14 pm #

    Znači savršena žena za muškarca bi bila ovakva:

    što više zakasniš, žena ti se više obraduje
    ženini roditelji nikad ne dolaze u posetu
    žena voli kad ostaviš što više stvari na podu
    žena se slaže da moraš podići glas ako hoćeš da te sluša
    žena misli da si predivan kad si pijan
    na ženu ne moraš da čekaš da se spremi, ona je uvek spremna
    ako žena odluči da te napusti, neće odneti polovinu sa sobom
    žena se neće probuditi usred noći da bi te pitala: Hoćeš li nabaviti drugu ženu ako ja umrem?

    😀 😀 😀

    Ne verujem da bi im ovakva žena bila dugo zanimljiva, ko hoće takvu ženu neka ipak kupi psa. 😆

    • malabreskva фебруар 7, 2010 у 7:43 pm #

      Zato su jadni muškarci toliko nesrećni da se teše pivom i gledanjem utakmica 🙂

Оставите одговор

