Vic dana :)

28 јан

Mali đavolčić sleteo u New York i kaže:

„Ja sam mali đavolčić, imam koferčić i došao sam da kradem.“ Ovi ga
odmah na aerodromu okrenu i kažu:

„Ne možeš ovde da kradeš, idi u Englesku.“

On ode tamo i ista priča: „Ja sam mali đavolčić, imam koferčić i došao
sam da kradem.“

Ovi ga isto vratiše i pošalju u Nemačku: „Idi tamo pa kradi, tamo se
krade.“

I on ode u Nemačku … Sleti na aerodrom i kaže:
„Ja sam mali đavolčić, imam kofečrić i došao sam da kradem.“

Ovi ga odmah u rikverc i kažu: „Ima jedna zemlja dole niže, na Balkanu,
Srbija, tamo se krade nemilice, idi tamo.“

On odmah u Srbiju, sleti na aerodrom u Beogradu i kaže:

„Ja sam mali đavolčić, imam … ma … gde mi je koferčić, je*em vam
mater lopovsku…“

20 реаговања to “Vic dana :)”

  1. Sanjar u prolazu јануар 28, 2010 у 10:10 pm #

    hahahaha, dobar, dobar 😆

  2. jauprolazu јануар 28, 2010 у 10:45 pm #

    odličan 🙂 lijepi pozdrav

  3. stevo јануар 28, 2010 у 11:11 pm #

    Dakle, da ne idem u Beograd :mrgreen:

  4. dedodoflim јануар 28, 2010 у 11:20 pm #

    :mrgreen:

    • malabreskva јануар 29, 2010 у 5:41 pm #

      O, koga ja to vidim Dodiću, lepo si se ti nama osamostalio !!!
      Dobro nam došao tako bez Steve 🙂 :mrgreen:

  5. SanjaKokica јануар 29, 2010 у 7:55 am #

    😆 hehe, dobro jutro breskvice, ovaj je baš simpatičan 😀 mali djavolčić, e al su mu spakovali 😆

  6. zelenavrata јануар 29, 2010 у 12:42 pm #

    Znam ovaj vic, ali ne znam da li da se smejem 🙄

  7. Leci јануар 29, 2010 у 1:35 pm #

    He he he, Zelena pogodi ga u centar, a ja se pridružujem tvome komentaru, super je, kao i vic! he he he 🙂

  8. dudaelixir јануар 29, 2010 у 6:03 pm #

    A čijom je kompanijom leteo, a? Možda su ga olešili u Lufthansi ili tamo nekoj Dojč…. ma, ne dam da su ga pokrali kod nas, ne dam! grrr

    • malabreskva јануар 29, 2010 у 7:31 pm #

      Ha,ha, Dudo, zar te nikad nisu pokrali u zemlji Srbiji? Ti si ondra krajnje oprezna žena ! 🙂

  9. dudaelixir јануар 29, 2010 у 8:45 pm #

    Ma pokrali me, nego šta, al nedam da se u našoj zemlji SAMO KRADE! 🙂

  10. Exxx јануар 30, 2010 у 8:26 am #

    Ko krade taj i laže 😉

  11. malabreskva јануар 30, 2010 у 8:27 am #

    Eh, Dudo, baš voleš svoju zemlju 🙂

Оставите одговор

