Legende

27 јан

Čežnja – Legende
Kesteni u tvojoj kosi
Zreli bademi u ocima,
Ranjen golub u tvom pogledu
Slikam te u mislima.

Zguzvan papir na mom stolu
Jos jedna pesma tebi, pisana
Koju nikom necu dati
Za koju neces saznati.

Kad mesec srebrom ponoc zalije
Tuga il’ ne znam sta li je,
Od tame kao svilu ceznju tka
Celog me njome prekriva.

Sad znam da sve je bilo varka
Za tebe samo igra prolazna,
Kao u nekoj lakoj prici
Greska sam bio, samo ja.

Kad mesec srebrom ponoc zalije
Tuga il’ ne znam sta li je,
Od tame kao svilu ceznju tka
Celog me njome prekriva…

Baš bih volela da odem na koncert 6. februara… Kako stvari stoje – neće niko da ide, pa možda i ne odem…

Baš mi nedostaje društvo sa mojim muzičkim ukusom 😦

A Ivana obožavam, mnogo mi je sladak… Skoro kao Đole 🙂

Za sada tešim se pesmama, a ovo mi je jedna od omiljenih 🙂 Da li volite Legende?

15 реаговања to “Legende”

  1. sarah јануар 27, 2010 у 7:16 pm #

    Ja bih isla sa tobom na koncert, al’ vec sam obecala idem na koncert Zeljka Joksimovica 😀

    „zbog tebe sam mnoge noci docekao…“
    obozavam njihove pesme i da znas da sam tamo, isla bih sa tobom…. i djuskale bi ko lude 😆

    • malabreskva јануар 29, 2010 у 5:31 pm #

      He,he, Doli, ja ne volem Željka…
      E, dobra je ta pesma koju si zapevala 🙂

      • sarah јануар 30, 2010 у 6:29 pm #

        Sad postaje ozbiljno :mrgreen: pet si me zamenila 😆

        • malabreskva јануар 31, 2010 у 9:38 am #

          😳 Izvini Sarah!!!
          Ne znam što mi se Doli non stop priviđa!
          Da nisam ja podsvesno opčinjena sa Doli?
          E, Sarah, šta da ti kažem, izgleda da mi je Doli nešto non-stop u glavi 😳
          A i ti me podsećaš na nju 😉

  2. stevo јануар 27, 2010 у 7:50 pm #

    A ja idem Stonse da gledam :mrgreen:

  3. Exxx јануар 27, 2010 у 9:11 pm #

    Hvala na ovim slinim srcima tek sad ih videh 😉

    • malabreskva јануар 29, 2010 у 5:32 pm #

      He,he, nikako da se presaberem, treba tu da dodam još nekima 🙂

  4. sanjar u prolazu јануар 27, 2010 у 10:37 pm #

    a ja ne idem nigde za sad… 😦

  5. SanjaKokica јануар 28, 2010 у 7:23 am #

    Breskvice, kako da ti kažem, imaju divnu muziku, čovek prelep glas, prelepe pesme….al kad meni ne leže 😦 Ali, izuzetno ih poštujem. Znam da ti nije neka uteha, ali moja ih mama jako voli slušati 😀 Stvarno 🙂

  6. milininsvet јануар 28, 2010 у 9:45 am #

    Mogu proci Legende Breskvice,uz takve tekstove u meni zatreperi ona lampica stoneznamkakosezove,jedina im mana sto ne pevaju u ,,mom duru,, pa onda NE MOGU da pevam s njima,a to mi je bitno i po mogucstvu da hitnem casu makar i plasticnu,tako da …

    • malabreskva јануар 29, 2010 у 5:35 pm #

      Oho, Mila je veseljak? Videćemo te kad budemo ovde nešto proslavljali 😉

  7. dollybel јануар 28, 2010 у 7:06 pm #

    obožavam ih
    obožavam
    samo me pjesme sjetnom čine
    na suze tjeraju…
    uh

  8. zelenavrata јануар 29, 2010 у 12:40 pm #

    Obozavam ih, bila sam jedne godine na njihovom koncertu, uzivala sam! Moja pesma je ova sto je Dolika postavila, mada i tvoja i mnoge druge…sjajni su!
    Necu ici na koncert, nemam vremena 😉

Оставите одговор

