Feler

25 јан

Jedan naučnik koji se bavio kloniranjem uspeo je da stvori desetak potpuno vernih kopija sebe. Kada je Anđeo Smrti došao po njega, nije znao koga da vodi. Zato je razradio strategiju. Pojavio se i rekao: »Vi ste zaista genije kada ste uspeli da stvorite tako verne ko­pije sebe. Međutim, otkrio sam mali feler u vašem opu­su«. Naučnik je skočio, povikavši: »Feler!? Nemogu­će! Gde je feler?«

»Upravo ovde«, rekao je anđeo i odneo ga.

(priča sa neta)



28 реаговања to “Feler”

  1. SanjaKokica јануар 26, 2010 у 7:12 am #

    Kako ja ovo razumem…svejedno je koliko se mi trudili….kada dodje vreme, neće nas zaobići….jednostavno, kada dodje, došlo je i pronaći će nas ma gde bili…

  2. stevo јануар 26, 2010 у 9:25 am #

    Baš je SanjaKokica pisala o onima koji su na trenutak pomislili da su bogovi. Ova priča sa neta je donekle nastavak te priče; došao Bog i odneo ne ono što je čovek načinio već njega samog!

  3. milininsvet јануар 26, 2010 у 11:42 am #

    Svidjaju mi se ovakve pricice,pobedice DOBRO.

  4. Sanjar u prolazu јануар 26, 2010 у 12:32 pm #

    ma dzaba mi kao nešto smišljamo, pa kao nešto planiramo, a neko gore meša karte i samo se smeška 🙂

  5. sarah јануар 26, 2010 у 2:36 pm #

    Ma vidi genijalca, na prvom ispitu pao :mrgreen:

  6. dudaelixir јануар 26, 2010 у 3:21 pm #

    E, pa, nije bio baš toliko genijalan, kad se tako lako upecao! 😉
    A i dobar je razlog za odlaženje na onaj svet. Nisam baš za kloniranje, verovatno zato što sam jako „staromodna“!

    • malabreskva јануар 26, 2010 у 8:51 pm #

      Ko zna Dudo, možda ćemo i mi jednog dana videti te klonove u našem obliku 🙂

      • SanjaKokica јануар 27, 2010 у 10:08 am #

        Ne daj bože mojima tu nevolju da od mene klonova bude. Ne bi to izdržali, jedva trpe ovu jednu 🙂 Sve je to dobro ovako kako je, ne bi trebali izazivati tim ruganjima prirodi, tipa kloniranja i ostalog…

        • malabreskva јануар 27, 2010 у 6:21 pm #

          Šta fali Kokice, da te kloniramo pa da ih malo dovedeš u red 🙂 🙂 🙂

          • SanjaKokica јануар 28, 2010 у 7:25 am #

            Haha, to bi bilo sve samo ne red 😆 . Priroda je pogrešila već kad me jednu ovakvu napravila, nemojmo klonovima još više nagrditi okolinu 😆

  7. nektarina јануар 26, 2010 у 4:10 pm #

    Ah, ta sujeta… Uvek nastradamo zbog nje.

  8. dollybel јануар 26, 2010 у 5:59 pm #

    previše samouvjeren brate 🙂

  9. IvanB. јануар 26, 2010 у 8:18 pm #

    brzopletost – primer kad je jezik brzi od mozga

  10. malabreskva јануар 26, 2010 у 9:29 pm #

    He,he, jezik je uvek brži od mozga (bar kod mene 🙂 )

  11. Exxx јануар 27, 2010 у 9:08 pm #

    Sve je laž, osim smrti 😉

  12. Slavko јануар 30, 2010 у 5:48 pm #

    Nije mi jasno… 😐

    • malabreskva јануар 31, 2010 у 9:36 am #

      Kako ti nije jasno? To je zato što ti uvek previše razmišljaš 🙂

  13. Slavko фебруар 3, 2010 у 12:43 pm #

    Previse? Za koga? Hahahahahahahahahahahahaha

    Nego, sta sam ono htio da kazem? 🙄 Da, sad cu opet da odem u SPAM.

    • malabreskva фебруар 3, 2010 у 8:58 pm #

      Pa za običnog smrtnika 🙂
      E, kakve sam sreće i sopstveni SPAM me izneveri kad ne treba 🙂

Оставите одговор

