Kako to Djole radi :)

21 јан

„…Ušuškao sam je u ćebe sa svih strana, i tek onda odškrinuo vrata terase, složio na naslon kauča stvari u kojima je došla meni, a na naslon stolice koje će joj biti potrebne kad dođe sebi, i na brzinu, pod telefonskim brojem pumpe, našvrljao kratku novelu o bravi i ključu, za slučaj da odluči da zbriše kući pre nego što se ja, ujutru, vratim.
Ali, đavo mi je sedeo na ramenu…
Bio sam već na vratima, kad sam pomislio da će ipak biti bolje ako s nje skinem još nešto što bi joj moglo smetati u snu. Ta crna stvar bila je pomalo komplikovana, nisam imao predstavu kako se demontira i skida, ali kad sam je se jednom dotakao, više nisam mogao da je pustim iz ruku. I uspeo sam…
Gledajući dugu riđu kosu, prosutu po belom damastu, shvatio sam da nisam pogrešio kad sam rešio da idem do kraja, i da sam dobro uradio što sam joj na kraju konačno skinuo i tu veliku crnu šnalu.
Šnalu?
Šnalu. Pa šta?
„Sram bilo onoga ko zlo pomisli“…
To piše na Ordenu Podvezice. Na Ordenu Šnale ne piše ništa, pošto to odličje, zasad, očigledno ne postoji.
Da postoji, ja bih ga već imao na šinjelu…
Ne znam šta bih još morao da uradim da postanem svetac, ali mislim da sam glavni posao već obavio. Sad, ako i treba da ubijem neku aždaju, ili da spasem dva-tri grada od kuge i propasti, to će, posle svega ovoga, biti samo puka formalnost.
Samo polako. Nisam ja lud. Barem ne toliko…
Čula su naelektrisala vrhove prstiju kojim sam joj doticao kožu i pratio besprekornu liniju glatkih ramena, tragajući uzalud za malom, najmanjom greškom. Mirisala je na Indiju, na breskvu, na izvor, biseri su virili iz tek odškrinute školjke njenih usana, osetio sam u bradi laki drhtaj, jeku jedne davne groznice, za koju sam mislio da umire kad te obuzme, i da se više ne može vratiti ako je jednom preboliš.
Da, želeo sam je. Još kako sam je želeo…
Dodirnuo sam joj mali prst na nozi, bezuspešno pokušao da nadlanicom uklonim beleg iz detinjstva sa njenog levog kolena, udubio se u čudni raspored sićušnih mladeža na tilu vitkih leda…
I trgao se. Uplašen…
Koliko to na njoj ima tajnih mesta koja bih želeo da poljubim?
Ali, ne sad. Jednom. Možda…
Ja sam momak staromodan. Prevaziđen. Po mojoj religiji, moja želja je samo pola želje…
Lepo sanjaj, mali mišu nabareni. Ko zna da li ceš mi ikad više biti tako blizu? Možda ću se kajati, možda ću jednom morati da se napijem svaki put kad se setim ove noći…
Neka…
Ako ikad budemo spavali zajedno, to će biti onako kako sam zamislio. I kako Bog zapoveda. I niko neće spavati za vreme tog spavanja…
Laku noć, njene pospane oči…“

Đ. Balasevic

23 реаговања to “Kako to Djole radi :)”

  1. Sanjar u prolazu јануар 21, 2010 у 11:14 pm #

    „Mirisala je na Indiju, na breskvu, na izvor…“ ovo je dovoljno 🙂

  2. zelenavrata јануар 22, 2010 у 1:49 am #

    Ma sta da napisem posle njega..

  3. sarah јануар 22, 2010 у 7:18 am #

    Sad ‘ocu da vidim sta ce Ivan da napise 😆
    ( sala Ivane ne ljuti se…)
    ali to mi je prvo palo napamet hehe 😀

    *prelepo, upotrebio je najlepse reci, a crna snala i ridja kosa….
    Breskvice odabrala si divnu pricu… 😀

  4. milininsvet јануар 22, 2010 у 8:33 am #

    Balasevic i breskva,juhuu bice ovo divan dan 😀

  5. Slavko јануар 22, 2010 у 9:13 am #

    E, super… Eto vama čitav tekst, a meni je dovoljna ova fotografija. Hahahaha….

    Šalim se, ovaj drugi dio sam naučio napamet, od „čula su naelektrisala“… Sjajan, sjajan je…

    • malabreskva јануар 22, 2010 у 8:34 pm #

      Naravno da je sjajan, gde bi smeo nešto drugo reći ovde na mojoj teritoriji 😉

  6. stevo јануар 22, 2010 у 9:53 am #

    Dobri, stari Djole!

  7. SanjaKokica јануар 22, 2010 у 11:50 am #

    ah….Djole to tako lepo radi…šta reći…meni je najlepši deo urednog slaganja stvari 😉

  8. dudaelixir јануар 22, 2010 у 5:33 pm #

    Tačno znam kako mirišeš Breskvice! 🙂

  9. jauprolazu јануар 22, 2010 у 8:47 pm #

    u okviru njeznosti predocena slika rijecima… lijepi pozdrav breskvice :-))

  10. Exxx јануар 23, 2010 у 8:54 pm #

    Laku noć 😉

  11. Gemina јануар 28, 2010 у 10:41 pm #

Оставите одговор

