Šta kažu klinci :)

11 јан
Ovo sam pročitala u jednim dnevnim novinama, morala sam da podelim sa vama. Obožavam ovakve stvari, uvek mi porprave raspoloženje!
Čemu služi novac?

– Da bi mama dobijala platu.
– Novac je prljav, pa sluzi da se posle kupovine peru ruke.

– Meni uopste nije jasno zasto neki ljudi kazu da su pare proklete, a posle kukaju kako je sve skupo.
– Pare sluze da dobijes igracku u radnji kad ih das.

– Ja cu da zaradim mnogo para kad porastem, pa onda necu vise biti dete.
– Kad mi gosti daju pare, ja ih stavljam u kasicu pa sakrijem, al mi brat uvek nadje.

– Novac je kad dobijes puno para na lotou
-Pare sluze za skupocu.

32 реаговања to “Šta kažu klinci :)”

  1. dudaelixir јануар 11, 2010 у 10:48 pm #

    Bože, deca su tako iskrena, neverovatno ali istinito! Nisu najbitnije pare, ali, ništa bez njih! 🙂

  2. stevo јануар 11, 2010 у 11:29 pm #

    Ja bih rado da ponovo budem dete, jer bi mi tada odrasli davali novac a ja kupovao „krompir šećer“ :mrgreen:

    • malabreskva јануар 12, 2010 у 8:33 pm #

      Kako bi onda pio pivo? A šta ti je to „krompir šećer“? Nikad nisam čula! 🙂

      • stevo јануар 14, 2010 у 9:52 am #

        Pivo gasi žedj! Kada dovršim „stotku“, biće jedna priča gde će se govoriti i o „krompir“ šećeru!

  3. Exxx јануар 12, 2010 у 6:09 am #

    Dobro je dok još ne znaju pravu svrhu i značaj novca, dokle god to ne znaju biće deca. Čim život počnu da gledaju kroz novac gotovo je i detinjstvo 😉

    • malabreskva јануар 12, 2010 у 8:32 pm #

      Meni još nije gotovo detinjstvo, iako sam već počela da sedim 🙂 🙂

  4. SanjaKokica јануар 12, 2010 у 10:06 am #

    😀 ne znam da li je ovo iz „Olovka piše srcem“, ali neodoljivo podseća na tu zbirku dečijih bisera. Deca su čudo! U njihovim očima sve dobija neko drugačije svetlo 🙂

  5. IvanB. јануар 12, 2010 у 3:16 pm #

    klincima je sada prva rec koju progovore „pare“… nema vise ni baba, deda, mama, tata, bata… samo pare. hehehe valjda je to najcesce pominjana rec u porodici 😀

    • malabreskva јануар 12, 2010 у 8:30 pm #

      Uticaj „Zapada“, neki bi rekli 😉

      • IvanB. јануар 12, 2010 у 9:43 pm #

        E sad, vazno da nije uticaj nas samih. 😀
        Uvek nadjemo nekog drugog, a ipak smo mi sami krivi jer smo prihvatili sve sto nam zapad servira. Zar ne?

      • malabreskva јануар 12, 2010 у 10:01 pm #

        Ih, ko će još priznati da je sam kriv?
        Sve su to naši „neprijatelji“ krivi 🙂 🙂

  6. veshtichanstvena јануар 12, 2010 у 3:19 pm #

    Klinci su slatki, pa šta god da urade ili kažu, naučili su od nas…To ne treba zaboraviti…

    • malabreskva јануар 12, 2010 у 8:30 pm #

      Pravi mali ljudi, trude se sve da bude „logično“. Slatki su 🙂

    • lecins јануар 13, 2010 у 1:52 pm #

      Tu se potpuno slažem sa tobom,da su sve od nas naučili i svog okruženja.
      Mislimo da smo odrasli i da sve znamo a Bogami mnogo puta bi mogli učiti od dece u njihovoj čistoti , iskrenosti i spontanosti. 🙂

  7. magi21 јануар 12, 2010 у 5:02 pm #

    ovo je „Olovka pise srcem“, predpostavljam da si pronasla u Novostima, oni nedeljom napisu par bisera. i ja ih obozavam! neki su prave, zivotne istine 🙂

    • malabreskva јануар 12, 2010 у 8:29 pm #

      Da Magi, u Novostima 🙂 Nisam htela da ih reklamiram. Uvek kad ih pročitam, pomislim: „ovo moram staviti na blog“, sad sam to i uradila 🙂

  8. Sanjar u prolazu јануар 12, 2010 у 8:38 pm #

    e bas me nasmeja, bravo breskvice 🙂

  9. Archibald57 јануар 13, 2010 у 9:39 am #

    Ovo je verovatno iz knjige „Olovka piše srcem“. Klinci su divni i tako nevini kada govore o ozbiljnim stvarima. Evo mog malog doprinosa toj nevinosti:

    Šta je to krava?
    Ima razne krave, tako ima jedna krava što uvek dođe kad imamo goste da traži nešto od mame.

    Šta je gomilati?
    To je kad se gomilaju ljudi, ili druga stoka, ili krompiri.

    Izobilje?
    To je neko bilje što se nabije u zemlju, pa posle samo izbije i ima neko lišće, i to se bilje jede, ali nije lepo, zato što je spanać…

    • lecins јануар 13, 2010 у 1:55 pm #

      Super su klinci u njima je izobilje iskrenosti.Divne misli.A čuj ovu!!!
      Šta je to lakomost? Lakomost je kad padne puno kiše i odnese most! he he he 🙂

    • malabreskva јануар 14, 2010 у 5:42 pm #

      Ha,ha, ODLIČNO JE!!!
      Bravo Arči, baš si me oduševio!!! Volela bih da nadjem tu knjigu, ja sam to našla u „Nostovima“.

      • Archibald57 јануар 20, 2010 у 10:57 am #

        Knjige dugo nije bilo, li sam u poslednje vreme počeo da je viđam po uličnim štandovima. Postoji i drugi deo i zove se „Kako raste pamet“. Pokušaj, možda je pronađeš

        • malabreskva јануар 20, 2010 у 8:47 pm #

          Ako naletim, obavezno ću da kupim! Da se čovek od srca nasmeje 🙂

  10. sarah јануар 13, 2010 у 5:36 pm #

    Klinci su cudo, svaki dan cujem nesto novo 😉
    genjalni su 😆

Оставите одговор

