Prvi januar

1 јан

Baš opušten dan… Odmorite  i vi…

20 реаговања to “Prvi januar”

  1. stevo јануар 1, 2010 у 5:37 pm #

    Ni manje ni više, Breskvice! Ajd da se bacimo na odmaranje, a posle u nove radne pobede :mrgreen:

  2. dudaelixir јануар 1, 2010 у 6:27 pm #

    Kao ošinuta sam danas, a popila 1 dcl vina i mlatila se s kučićima! Sve nešto čudno danas a šta, videćeš na postu, drugom danas, za 15 minuta! 🙂

  3. zelenavrata јануар 1, 2010 у 7:11 pm #

    nego, samo blejaz i kuliranje i zdranjeeee 😀

  4. veshtichanstvena јануар 1, 2010 у 8:10 pm #

    …dok svećice na jelki svetlucavo stvaraju magiju….Divno vreme…))))
    Uživaj Breskvice ))))))))))))

  5. Exxx јануар 1, 2010 у 8:39 pm #

    Breskvice bas si dobra cica maca :mrgreen:

  6. afroditta јануар 1, 2010 у 9:46 pm #

    Fotografija br.2 je skroz cool !
    I ja cu ovako ! 🙂

  7. dollybel јануар 2, 2010 у 9:48 am #

    Još se motam u pidžami po kući.
    Opušteno. Ne radi se, ne žurim nigdje…
    Uživancija 😉

  8. SanjaKokica јануар 4, 2010 у 7:37 am #

    Jaoj, ove nas fotke baš oslikavaju kako provedosmo ovih nekoliko dana…kako je sada teško ubaciti se ponovo u kolotečinu…. 🙂

    • malabreskva јануар 4, 2010 у 10:51 pm #

      Potpuno se slažem, ja sam se već ulenjila, gora sam od mačke 🙂

  9. electrasdreams јануар 21, 2010 у 9:07 am #

    Jesi li i ti „mackara“ kao i ja?
    Joj kako su slatki!

    • malabreskva јануар 21, 2010 у 5:03 pm #

      Electradreams, dobrodošla na moj blog 😉
      Ma, nisam uopšte volela mačke dok mi jednog dana nije došao moj Žućko, e onda mi se uvukao pod kožu 🙂
      Kao pravi dasa, da ga vidiš samo kakav je debeli 🙂

Оставите одговор

