Stara poznanica…

27 дец

Štiklice Stare godine udaraju sve tiše po mokrom asfaltu kalendara. Još nekoliko koraka i naša draga će zauvek nestati iz vidokruga. Džepovi joj poderani od vazdušastih snova i oči vlažne od neisplakanih suza. Praćena promuklim šapatom kiše, iskrada se draga poznanica, ne mareći puno za našu nostalgiju. Grabimo pogledom sve ono što smo na njoj voleli, želeći da još jednom osetimo toplinu njenog tela i udahnemo miris njenih grudi… Izmiče naša zavodnica i ostavlja nas da pamtimo najluđu noć po strahu od samoće i  jakom ukusu čežnje na usnama.

Dragi moji, kad zagolica pogled nove godine i zablista u ponoć hiljadu želja… Zažmurite… Pustite korak da prati muziku srca… Makar skitali predgrađima besmisla i izgubili se u maglama snova… Ne odustajte. Srce zna pravi put i odvešće vas pod prozore sreće. Samo odškrinite. Lagano, kao da mazite dete. I ne plašite se. Udahnite svežinu novog jutra okupanog u magiji ljubavi. I nikada se ne okrećite za starim poznanicama.

Ljubim vas…

39 реаговања to “Stara poznanica…”

  1. zelenavrata децембар 27, 2009 у 10:13 pm #

    Hvala Breskvice, takodje 🙂
    Sada idem ja prava, za sve ovo sto si lepo rekla ne mora da bude neka nova godina, neka to bude bilo koji dan, samo da bude!
    E, tako 😀
    Izvini, nisam od onih sto voli da se ljubi, drkava vodolija 🙂

    • malabreskva децембар 28, 2009 у 6:09 pm #

      Ha,ha, Zelena, ti si uvek tako originalna, da ti se naprosto divim!!!

      • zelenavrata децембар 28, 2009 у 10:41 pm #

        A nisam ti rekla da si napisala predivan post, uklopila si svako slovo na pravo mesto i svaku zelju ispisala srcem, ja samo tako reagujem kad ostanem bez teksta 🙂

        • malabreskva децембар 30, 2009 у 10:04 pm #

          Ha,ha, Zelena, ti si meni poput Dude jako zanimljiva, pozitivna i duhovita pa mi je uvek pravo zadovoljstvo čitati tvoje komentare.
          Da ostaneš takva i u novoj godini, a za Deda Mraza ćeš se već pobrinuti 🙂

  2. Sanjar u prolazu децембар 27, 2009 у 10:19 pm #

    Lepo si sročila čestitku da nemam šta ni dodati ni oduzeti :). Svidja mi se zadnja rečenica posebno-bingo! Takodje sve najbolje, a naročito puno osmeha! Kad su osmesi tu, tu je negde i sreća i njena saputnica ljubav i sve ostalo u karavanu koji ide zajedno 🙂

    • malabreskva децембар 28, 2009 у 6:09 pm #

      Sanjar, hvala ti sa osmehom 🙂
      Da ponovim i ovde zadnju rečenicu ?

  3. veshtichanstvena децембар 27, 2009 у 11:25 pm #

    Divan tekst….))))

    Svi koji su pošli….neka idu, a mi ćemo novim, umivenim koracima u Novu godinu, sa novim osmesima i ljubavima ))))
    Živeli ))))))))))

  4. crnaperla децембар 28, 2009 у 3:55 am #

    Divnu si čestittku sročila Breskvice!
    Ona koja ide neka ide, da bi došla ona, neka druga, nedokučena, sa svim tajnama koje će nam otkriti baš kada bude za to vreme-koja mora da dodje… Neka nam svima sreću donese.

    • malabreskva децембар 28, 2009 у 6:07 pm #

      Perlice, drago mi je da te srećem, uživaj u praznicima i zaboravimo stare poznanice 😉

  5. Katarina децембар 28, 2009 у 8:33 am #

    Najljepša čestitka koju sam ikad pročitala, Mala Breskvo 🙂
    Hvala ti!
    I ja tebi želim sve najbolje u novoj godini, kao i još mnogo sjajnih postova 😉

    • malabreskva децембар 28, 2009 у 6:07 pm #

      Katarina, hvala tebi draga moja, da nam što pre izadje „Rani mraz“ i da nam Djole održi još neki koncert, pa da uživamo!

  6. stevo децембар 28, 2009 у 8:59 am #

    Breskvice, lepa čestitka!

    • malabreskva децембар 28, 2009 у 6:05 pm #

      Stevo, hvala ti. Da ste mi srećni i ti i Dodić i da se družite još puno godina

  7. SanjaKokica децембар 28, 2009 у 9:00 am #

    Jaoj breskvice kako ti je ovo lep post!!! Hvala što misliš na nas i što si nam na tako lep način sreću poželela. I mi naravno i tebi želimo sve najlepše…ljubav, mir u duši, sreću i zdravlje i da svaka novootvorena vrata nešto lepo donesu 🙂

    • malabreskva децембар 28, 2009 у 6:04 pm #

      Kokice, hvala, isto sve i tebi i Mangupu i malenim dečacima 🙂

  8. Exxx децембар 28, 2009 у 12:34 pm #

    Sve najbolje, puno uspeha na svim poljima a posebno u ljubavi 😉

    • malabreskva децембар 28, 2009 у 6:03 pm #

      He,he, Exxx praktično si to poželeo, tamo gde je najtanji led 🙂

  9. IvanB. децембар 28, 2009 у 4:49 pm #

    lepo si ovo sve napisala u novogodisnjoj cestitki.
    zelim ti sve najbolje u NG i da se dzepovi od vazdusnih snova joj ne budu poderani, a da suza uopste nema.
    Moracu copy ovaj tvoj tekst da uradim, svidja mi se jako.

    • malabreskva децембар 28, 2009 у 6:02 pm #

      Ivane, hvala ti, kopiraj slobodno šta ti drago. Samo da znaš da i ja kopiram kod tebe poneku rečenicu pa posle ne znam gde sam je sačuvala 🙂

  10. dudaelixir децембар 28, 2009 у 5:45 pm #

    Draga moja, toliko si lepo napisala o staroj godini, da mi prosto dodje da se rasplačem, mada mi nije bila nikakva. No, bila pa prošla, u novu godinu polažem velike nade i dočekaću je s radošću, pa se zato i nadam da će mi pružiti isto tako!
    Hvala ti puno na lepim željama i tebi da se ostvare svi snovi! 🙂

    • malabreskva децембар 28, 2009 у 6:01 pm #

      Dudo, hvala ti za snove, ja ih uvek imam u rezervi 🙂
      A tebi želim samo jednu želju, kad ti se ispuni znaćeš 😉

  11. sarah децембар 28, 2009 у 10:03 pm #

    Hvala breskvice, prelepo napisano. U pravu si ne treba zaliti za proslim vremenom, ne okretati se, uvek kada se to moze i samo dalje ovorenog srca, napred, sa nadom da ce biti bolje…
    Zelim ti puno osmeha i radosti 😀

    • malabreskva децембар 30, 2009 у 10:06 pm #

      Sarah, hvala ti puno i ja tebi želim puno osmeha i godinu koja se čuva u sećanju!!!

  12. afroditta децембар 29, 2009 у 3:53 am #

    Fantasticno sroceno breskvice !
    Mnogo zdravlja i lijepih trenutaka ti zelim u novoj 2010.g

  13. Katarina децембар 29, 2009 у 8:14 am #

    Jooooooj, Rani mraz! Tako ga dugo čekamo, pa najavljuje ga već mjesecima. Na posljednjem koncertu u Zg na kojem sam bila rekao je da je film u postprodukciji i da će na premijeru konačno doći u sakou 🙂
    Izgleda da nikako da nađe odgovarajući sako, pa valjda zato film toliko kasni…

    • malabreskva децембар 30, 2009 у 10:03 pm #

      Ha,ha, baš si me nasmejala draga Katarina! Nikako ne mogu da zamislim Djoleta u sakou!!!
      To je sigurno veliki broj 🙂
      A Rani mraz kažu da je odložen zbog gripa 🙂
      Dočekaćemo ga!!!

  14. magi децембар 29, 2009 у 1:15 pm #

    ja sve radim lagano, kao da mazim dete (osim kad lupam po ovoj tastaturi), ali si ti sve ovo nekako divno formulisala i „upakovala“. hvala ti.

    • malabreskva децембар 30, 2009 у 10:01 pm #

      Magi, hvala tebi i želim ti da ti se ostvare želje koje u ponoć poželiš. Sve najbolje!!!

  15. dollybel децембар 29, 2009 у 5:04 pm #

    divna topla čestitka, ne sjećam se da sam skoro pročitala ljepšu.
    Neka ti Nova godina donese ostvarenje snova.

    • malabreskva децембар 30, 2009 у 10:00 pm #

      Doli, draga moja i ja tebi želim puno ostvarenih snova i da lepo i ugodno provedeš praznike.

  16. milininsvet децембар 29, 2009 у 7:01 pm #

    Radujem se Malabreskvo svim cestitkama a ovako lepe reci daju nadu da carolija ipak postoji.Sretna ti bilo i puno RADOSTI zelim tebi i svima koji ovo procitaju.:-)

    • malabreskva децембар 30, 2009 у 9:58 pm #

      Mila, hvala ti puno i tebi želim srećne i ugodne praznike 🙂

  17. jauprolazu децембар 30, 2009 у 8:06 pm #

    Zelim ti puno zdravlja i srece u Novoj… 🙂

  18. zelenavrata децембар 30, 2009 у 10:59 pm #

    Cuja da ostanem, ja se `vako spicena rodila 😀

  19. zelenavrata децембар 30, 2009 у 10:59 pm #

    pa kako ja iznad tebe 😯

    • malabreskva децембар 31, 2009 у 8:13 am #

      Ha,ha, nešto opet pobrljavio WordPress, počeo da slavi pre vremena 🙂

Оставите одговор

