Sneg :)

14 дец

I utom pašće i zadnji sneg
preko svih prvih snegova
al perce andjela je teg
spram svih zemaljskih tegova…

48 реаговања to “Sneg :)”

  1. wylip децембар 14, 2009 у 9:20 pm #

    Vozdra !
    Ja sam nov ovde. Kako ovo radi?

  2. IvanB. децембар 14, 2009 у 9:31 pm #

    ne volem sneg. :angry:

  3. IvanB. децембар 14, 2009 у 9:32 pm #

    nema „angry“, onda morad besan 😡

  4. dudaelixir децембар 14, 2009 у 11:10 pm #

    Pao bogami i još pada, bar u Novom Sadu. Ne šali se. Nešto mi prija, mada zimu ne volim, al volim da gledam kroz prozor dok pada. 🙂

  5. stevo децембар 15, 2009 у 6:06 am #

    Bolje da pada sneg nego da padaju ćuskije!

  6. veshtichanstvena децембар 15, 2009 у 11:39 am #

    Divni stihovi Balasevicevi…
    Sneg je za radost..))))))))))))))

  7. zelenavrata децембар 15, 2009 у 12:58 pm #

    Ja voliiiiiiiiiiiiiiim sneg 😀

  8. Katarina децембар 15, 2009 у 1:55 pm #

    Ni ja ne volem snijeg 😦 Ali volem kad ga Đole opjeva.
    „…tad i nikad više miriso je sneg na jorgovan…“

    • malabreskva децембар 15, 2009 у 5:52 pm #

      Da, „Lakonoga“, super stih, hvala na podsećanju Katarina…
      Mati joj njena skrila papuče….u ocove čizme… pa do čarde preko verande…

  9. dudaelixir децембар 15, 2009 у 4:22 pm #

    Brdo snega sam morala da sklonim sa prozora, odnosno simsa, da bih mogla malo da „zraknem“ i na ulicu! Pada još uvek i uživaju i deca i psi, a i po koji odrastao. Jedino je vozačima muka! 🙂

    • malabreskva децембар 15, 2009 у 5:54 pm #

      Srećom pa nisam vozač, tj. imam vozačku al ne vozim uopšte 🙂

  10. Sanjar u prolazu децембар 15, 2009 у 11:51 pm #

    počele su zimske čarolije 🙂

  11. Charolija децембар 16, 2009 у 5:09 am #

    Volim sneg na planini i kroz prozor da ga gledam.

  12. Slavko децембар 16, 2009 у 10:46 am #

    „Znam dušo, obeć’o sam
    da te neću pominjati…“

    Slavko je napravio malog Sneška na prozoru. Stavio mu dinare umjesto očiju i plutu kao nos…

    Hahahahahaha, nije ovo čudno, kad neko govori o sebi u trećem licu…

    • malabreskva децембар 16, 2009 у 6:29 pm #

      A jesi li malom snešku dao ime „Slavko“ ??
      Čisto da pitam, već znam odgovor :p

    • Slavko децембар 17, 2009 у 12:58 pm #

      Ne, ima dovoljno drugih koji to rade… 8)
      😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛 😛

      E, a mnogo je mocan, ona pluta crvena od vina, pa izgleda kao da mu je nos pocrvenio. Mnogo mocno… Moram da mu nadjem i neki sal, PODHITNO… Svi mu se dive.

  13. SanjaKokica децембар 16, 2009 у 10:57 am #

    Volem, volem, volem sneg!!!!! Pa još kraj jezera, kod nas, na Paliću, na ženskom štrandu, unutra, uz grejanje i ćebenca i čaj, sa pogledom na klizače….Obožavam belu zimu!!!

    • malabreskva децембар 16, 2009 у 6:28 pm #

      Kokice, mora da je lepo na Paliću, mogla bi neku fotkicu da nam postaviš 🙂

      • SanjaKokica децембар 17, 2009 у 9:36 am #

        😦 ja nisam stigla do njega još ove godine po snegu. Mali dečak je bolestan, mislim da sada prolazi, pa nismo išli nigde…ali, ću da isčupam od 2008. januara!!!

        • malabreskva децембар 17, 2009 у 8:45 pm #

          Ima još vremena, posle praznika možda malo i otopli sad je baš brrrr

  14. magi децембар 16, 2009 у 2:53 pm #

    volim sneg, volim sunce, volim i kišu…a više od toga volim balaševića… 🙂

    • malabreskva децембар 16, 2009 у 6:28 pm #

      Ti si Magi moj čovek, ko voli Balasevica kod mene može sve 🙂 🙂 🙂

      • magi децембар 17, 2009 у 2:32 pm #

        ima ovde još fanova, ali nisu naišli na tvoj blog 🙂 ja ću kod tebe, za sada, da uživam u muzici i tekstovima i ostavljam komentare. kasnije, ako mi se prohtevi povećaju, potegnuću svoje poznavanje opusa 🙂

        • malabreskva децембар 17, 2009 у 8:36 pm #

          Magi, jedva čekam da potegneš, a jedva čekam i da upoznam te druge fanove, sve u vezi Djoleta radujem me !

  15. SanjaKokica децембар 17, 2009 у 11:03 am #

    Breskvice, slike turene 🙂

  16. sarah децембар 17, 2009 у 1:00 pm #

    Kod mene napadao preko noci,mislim lepo to izgleda, ali ja moram sada lopatu u sake i da cistim oko dvorista, a ne mogu da se maknem( zgrabio me virus i ne pusta) …
    Ja sam ipak za sunce 😀

    • malabreskva децембар 17, 2009 у 8:37 pm #

      Sarah, diži imunitet kako znaš, na sreću kod nas se još nije zahuktao grip, ali preti sa svih strana. A lopate, kažu da je nestašica 🙂

  17. dollybel децембар 17, 2009 у 3:10 pm #

    oko mene sve je bijelo
    snježno
    još uvijek pada, nema namjeru prestat
    a Djoleta
    mnogo volem

    • malabreskva децембар 17, 2009 у 8:35 pm #

      Dolli i ovde ne prestaje, biće veselo kad se sve zaledi, ali ako meni je baš lepo ovako belo. Posebno volim bele krošnje drveća, podseća me na bajku o Snežnoj kraljici,

  18. dudaelixir децембар 17, 2009 у 10:08 pm #

    Evo, kod nas ponovo veje li veje! Lepo je malo biti na snegu, ali samo malo! Lepše je iz sobe gledati ga! 🙂

  19. malabreskva децембар 17, 2009 у 8:39 pm #

    Evo dolazim da pogledam! Čekaj, stižem!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Prisećanje – Palić, januar 2008. godine | Blog Subotica.In.Rs - децембар 17, 2009

    […] na Palić da malo i mi uživamo u belinom prekrivenom našem jezeru i parku. Do tad, podseti me naša voćkica na to, evo malo slika od neke prethodne zime, da vam barem pokušam dočarati lepotu našeg jezera u […]

Оставите одговор

