Morgan Weistling

7 дец

Ove sličice slučajno sam pronašla i mnogo mi se dopadaju. Šta mislite?

27 реаговања to “Morgan Weistling”

  1. Sanjar u prolazu децембар 7, 2009 у 10:08 pm #

    ako me dioptrija dobro služi :mrgreen: ova zadnja je fotografija i ona mi se najviše dopada, a i prva je je odlična, ona iščekuje nekog ko bi svakog trena trebao doći

    • malabreskva децембар 8, 2009 у 8:41 pm #

      Sve su slike, nijedna nije fotografija 🙂
      Ti i Slavko možete pod ruku da se uhvatite, što se tiče ukusa 🙂

      • Sanjar u prolazu децембар 8, 2009 у 10:27 pm #

        čekaj malo :-), meni se prva dopada a Slavku 4. hahhaha, a ova zadnja je neverovatno realistična učinilo mi se da je fotografija, u svakom slučaju svaka čast autoru 🙂

  2. stevo децембар 7, 2009 у 10:11 pm #

    Mislim da ovo nisu fotke. ne volim hiperrealizam!

  3. Luna Morena децембар 7, 2009 у 11:27 pm #

    Odusevljena sam slikama… Totalno inspirativno deluju, realno a opet tako sanjalacki..

    Uzeh ti dve tri 🙂 i stavih na desktop 😉 i wow su 😉

    • malabreskva децембар 8, 2009 у 8:43 pm #

      Dobra ideja to za desktop, moram i ja da probam. I mene su slike oduševile, baš po mom ukusu 🙂

  4. zelenavrata децембар 8, 2009 у 1:08 am #

    Meni se sve sviDZajuuuuuuu 😀

    • malabreskva децембар 8, 2009 у 8:45 pm #

      Lepo Zelena, ukusi su različiti o njima se ne raspravlja, a lepo je kad se nekad i poklope 🙂

  5. Slavko децембар 8, 2009 у 10:40 am #

    Kako ne volis superealizam? Treba ogromna vjestina da se nesto oslika na taj nacin. Makar ja tako mislim…

    A meni se najvise dopada cetvrta po redu. To jest, najljepsa je… :mrgreen:

    • malabreskva децембар 8, 2009 у 8:46 pm #

      Slavkiću, ti i Sanjar imate isti ukus. Modeli na slikama su slikareve ćerke (mladja i starija) a ova starija nije loša jel????
      🙂

      • Slavko децембар 8, 2009 у 9:03 pm #

        Pa, mogla bi da prodje… Ako ide uz kruske… 😛

  6. SanjaKokica децембар 8, 2009 у 6:19 pm #

    Hehe, vid ti Slavka za koju se sliku upecao ( :mrgreen: izvinjavam se na upadici :mrgreen: )
    Ja mislim da ću se ponoviti svojom izjavom da izuzetno i jako i mnogo zavidim ljudima sa takvim talentom!!! To ne znači da bih sutra pokačila na zidove našeg stana isto te slike jer nije baš po mom ukusu (pitanje je sada da li ga i imam) ali je u svakom slučaju za mene mnogo vrednija takva slika, nego apstraktno mlaćenje četkom u stilu pa šta ispadne i ko šta vidi (mada bih ja tako nešto okačila u sobu…) 🙂

    • malabreskva децембар 8, 2009 у 8:49 pm #

      Pa, dobro, Kokice i ja sam za to ko šta voli nek izvoli… Mene ovakve slike asociraju na neka davna vremena, mir, harmoniju, romantiku, toplinu, prirodnost…
      Nikad ne bih stavila na zid neke oštre linije, drečave boje ili nešto slično jer ne ide uz moj karakter (mada volim da vidim ako se nekom to dopada, može biti super uklopljeno ) 🙂

  7. stevo децембар 8, 2009 у 7:17 pm #

    Osim veštine ne znači puno više, možda amerikancima. 😀 😀 😀

    • malabreskva децембар 8, 2009 у 8:50 pm #

      Stevo, svako ima svoj fazon, ja se raznežim pred ovakvim slikama 🙂

  8. veshtichanstvena децембар 9, 2009 у 11:07 am #

    Divne su…Najvise mi se dopada druga na kojoj se beru travke za elixire koji daju snagu dusi )))))))

    • malabreskva децембар 9, 2009 у 11:36 pm #

      Ko o čemu veštica o eliksirima 🙂 Moraš me naučiti da zbućkam neki 🙂

  9. dudaelixir децембар 9, 2009 у 4:46 pm #

    I meni se jako dopadaju! Mislim da treba veeeeliki umetnik i napraviti ovakve slike! Mislim, ja, amater! Ali mi prijaju! Tako su tople! 🙂

    • malabreskva децембар 9, 2009 у 11:36 pm #

      Dudo, drago mi je da nam se nekad poklope ukusi, podelićemo na ravne časti preostale slike 😉

  10. sarah децембар 10, 2009 у 1:14 pm #

    opet si iskopala predivne slike 😀
    stvarno su tako tople

Оставите одговор

