Stepenice

29 нов

Kako su se Švedjani dosetili da navedu ljude da koriste obične stepenice umesto pokretnih

27 реаговања to “Stepenice”

  1. sarah новембар 29, 2009 у 6:43 pm #

    Odlicna fora! A svedjani nemaju druga posla 😆
    superrrrrrrr….

    ja i na pokretnim stepenicam hodan po njima 😆

    • malabreskva новембар 30, 2009 у 10:15 pm #

      I ja hodam pokretnim, mnogo su spore 🙂
      Svedjani umetničke duše 🙂

  2. dudaelixir новембар 29, 2009 у 7:31 pm #

    I ja sam ovo dobila pre neki dan i oduševila se! 🙂

  3. stevo новембар 30, 2009 у 7:16 am #

    Melodično hodanje, pardon – penjanje 😀

  4. veshtichanstvena новембар 30, 2009 у 9:59 am #

    Mislim da bih se cesto penjala ovim stepenicama)))))))))

    • malabreskva новембар 30, 2009 у 10:12 pm #

      I ja bih Veco draga, dobila sam tvoju poruku i pravo si veliko srce što si se javila :*

  5. SanjaKokica новембар 30, 2009 у 11:25 am #

    Da, ideja im je odlična, ja dobila od Dude pa se čudila čudom šta sve ljudima ne pada na pamet! 🙂

  6. Slavko новембар 30, 2009 у 12:02 pm #

    Nešto razmišljam, zašto jednostavno ne isključe pokretne stepenice? ‘Bem ti budale… Bijesni, pa to ti je.

  7. dudaelixir новембар 30, 2009 у 10:13 pm #

    Breskvice, što si ti neki komedijaš, ha, ha, za deset godina ćemo i mi to imati, ha, ha, ha! Pa mi ne možemo ni stepenice obične da imamo kako valja, a ne ovakve pa još kao klavir, penješ se, silaziš i sviraš! Ma, nema šanse u ovom životu! 🙂

  8. zelenavrata децембар 1, 2009 у 10:58 am #

    Super fora! 😀

  9. magi децембар 1, 2009 у 4:51 pm #

    videla sam ovo. mastovito, nema sta. i ja uvek hodam po stepenicama, od ovih pokretnih mi se vrti u glavi.

  10. afroditta децембар 1, 2009 у 5:19 pm #

    Odlicna ideja !
    🙂

  11. Sanjar u prolazu децембар 2, 2009 у 10:13 am #

    wooooow, fantastična dosetka, svkak čast..

Оставите одговор

