Kuće u pećinama

27 нов

 

Na severoistoku Irana u podnožju planine Sahand ljudi žive u kućama koje su isklesane u vulkanskim stenama. Starost nekih kuća je više od 700 godina. Zamislite da tu živimo?! Kako se čovek prilagodi svom okruženju… Neverovatno…

21 реаговања to “Kuće u pećinama”

  1. sarah новембар 27, 2009 у 12:06 pm #

    Odlicne slike… zivot pod vedrim nebom…
    al’ da li bi mi mogli bez svih mreze na koje su mnogi bavikli, ne znam… 😆
    ja bih volela da probam, mozda bih nasla to za cim tragam bas u ovakvoj jednoj pustinji od stena 😀

    ove tvoje slike odgovaraju ovom vremenu pred novu godinu i bozic, da sednemo i pogledamo duboko u nas a onda u one sto nasuprot nama sede… hvala ti na ovoj divnoj inspiraciji i navela si me da se pozabavim nekim razmisljanjima
    poz
    😀

    • malabreskva новембар 27, 2009 у 2:07 pm #

      Sarah, nema na čemu, drago mi je da te je post naveo na razmišljanje.

      I ja se nekad pitam da li bi mogli da se naviknemo. I sigurna sam da bi mogli, jer mi smo bića navike.
      Tek ponekad shvatimo da ono što nosimo u sebi ne zavisi puno od našeg okruženja. I naša unutrašnja ispunjenost i osećaj zadovoljstva životom ne zavisi od toga gde živimo, koliko od toga kako mi gledamo na život…

  2. zelenavrata новембар 27, 2009 у 3:36 pm #

    Bilo bi tesko, ali bi mogli, bas kul izgleda 😀

  3. stevo новембар 28, 2009 у 7:59 am #

    I ne samo tamo već i na nekim drugim mestima, recimo u Egiptu. U svakom slučaju – snalažljivost ljudi iz tih krajeva.

    • malabreskva новембар 28, 2009 у 9:25 am #

      Oni su navikli na takav život, nama bi to bilo mučenje… Ali mislim da su zadovoljniji nego mi ovde…

  4. SanjaKokica новембар 28, 2009 у 1:02 pm #

    Vaooo, njima svaka čast i na tome kako se uglaviše u te stene a i na skromnosti. Ja mislim da mi odavde ne bi imali pojma da se naviknemo na takav život, stalno bi nam nešto falilo…..No, svako najbolje zna za sebe – ja evo kažem u svoje ime – nema šanse, da moram…živela bih tako ali bih bila u bedaku, priličnom.

  5. malabreskva новембар 28, 2009 у 1:15 pm #

    Ma ne bi Kokice, čini ti se. Takvi ljudi su manje u bedaku nego mi, veruj mi. Oni su zadovoljni malim stvarima… a mi… Ko zna šta sve nam ne treba za sreću…

    • SanjaKokica новембар 30, 2009 у 11:28 am #

      Možda i jesi u pravu, taj ko ima više, uvek želi još i nikada nije zadovoljan.

  6. dudaelixir новембар 28, 2009 у 8:08 pm #

    Meni se dopadaju ti stanovi uklesani u stene. Pretpostavljam da imaju briga, kao i mi, samo druge vrste. Takvih kuća stanova ima i na Santoriniju. Gledala sam fotke. Ti stanovi su ekstra luxuzni i basnoslovno skupi!
    Bogami, sigurno ih nije bilo lako napraviti! 🙂

    • malabreskva новембар 28, 2009 у 10:48 pm #

      E, Dudo ovi su su uselili u pećine, pa im nije trebalo puno truda da naprave kuće 🙂
      Svako ima svoje muke, i mi i oni 🙂

  7. Sanjar u prolazu новембар 29, 2009 у 8:47 am #

    fenomenalno, sigurno imaju svojih problema kao i svako al mi se cini da zive s manje stresova od nas…

    • malabreskva новембар 29, 2009 у 9:23 am #

      Da, stresova imaju manje, a – zamisli – ne moraju ni da razmišljaju šta da stave na blog svaki dan 🙂

      • Sanjar u prolazu новембар 29, 2009 у 9:32 am #

        na to sam i mislio i još gomilu stvari kao npr: da li su telefoni napunjeni, zašto ti puva veza s net-om, kad počne zvonjava telefona na koji pre da se javiš…itd itd..život bez elektronike barem na kratko uneo bi malo mira u nas, ovo je moje lično mišljenje verovatn ose neki neće složiti 🙂

        • malabreskva новембар 29, 2009 у 10:37 am #

          Slažem se, mada bi verovatno imali drugih problema, recimo petoro dece koje treba nahraniti 🙂

      • sarah новембар 30, 2009 у 6:05 pm #

        Slazem se sa Sanjarom 😆

  8. veshtichanstvena новембар 30, 2009 у 11:10 am #

    Ih…dok ovi ne isklesu petoro dece potrajace 😉
    Dopadaju mi se kucice))))))))))

    • malabreskva новембар 30, 2009 у 10:11 pm #

      Zanimljive su i neobične, mada ko zna kako je živeti u njima 🙂

  9. afroditta децембар 1, 2009 у 5:32 pm #

    Kreativni su, nema sta ! 🙂

    • malabreskva децембар 1, 2009 у 9:35 pm #

      Rekla bih da je kreativna priroda, oni su samo snalažljivi 🙂

Оставите одговор

