Slike za dobar dan :)

26 нов

Ovo su slike poljske umetnice Joanne Sierko-Filipowske, ja sam potpuno oduševljena njenim radovima! Najviše mi se dopala peta slika. Šta vi mislite ?

18 реаговања на “Slike za dobar dan :)”

  1. zelenavrata новембар 26, 2009 у 12:27 pm #

    Sve su odlicne!!!
    Odmorih oci bas!

  2. stevo новембар 26, 2009 у 12:53 pm #

    Imaš dobar ukus! A ko ne bi voleo da malo odsedi pod ružičnjakom, makar ne bio onolicni k’o što su oni klinci!

    • malabreskva новембар 26, 2009 у 6:34 pm #

      Hvala Stevo, morala sam da vam pokažem, a slike sam sasvim slučajno našla na nekom ruskom sajtu :)

  3. dudaelixir новембар 26, 2009 у 1:06 pm #

    *Jao, Breskvice, ne znam za koju bih se odlučila! Možda ipak, ta, peta, mada mi je i 4. nekako legla! Divne, su, nestvarne! :)

    • malabreskva новембар 26, 2009 у 6:34 pm #

      Dudo, ja sam se oduševila leptirima, njima sam odavno opsednuta :)

  4. SanjaKokica новембар 26, 2009 у 6:21 pm #

    Ja sam ti Breskvice, za one leptire na ogradi. Lepe slike, ali inače mislim da su izjave ovakvih neznalica kao što sam ja ponižavajuće za umetnika, pa se obično bojim izjavljivati tako nešto. Skidam kapu svima koji barem neki talenat imaju i pomalo im zavidim! :)

    • malabreskva новембар 26, 2009 у 6:31 pm #

      Eh, Kokice i ja sam nažalost antitalenat za slikanje, ali se divim ljudima koji to umeju. Slobodno reci šta ti se dopada, svakako nije ponižavajuće da se nekome diviš :)

  5. SanjaKokica новембар 26, 2009 у 8:27 pm #

    E pa ja ću onda da kažem, pa gde pukne ;)

  6. stevo новембар 26, 2009 у 9:14 pm #

    Da ne zaboravim, Veštičanstvena je odletela na desetak dana. Dakle, Veca se odmara!

    • malabreskva новембар 26, 2009 у 9:18 pm #

      E, dobro si mi rekao Stevo, zabrinula bih se. Neka se lepo odmori, pa da nam dodje srećna i zadovoljna

  7. Sanjar u prolazu новембар 26, 2009 у 9:25 pm #

    meni treća, most i leptiri savršeno mi izgleda :-)

  8. veshtichanstvena новембар 30, 2009 у 9:54 am #

    Uleteh da te pozdravim Breskvice))))))))
    Zamolila sam Stevu da vam kaze da me nema neko vreme, da ne brinete))))))))))
    Leptire volim,a slike su prelepe…

  9. TamoiOvde јануар 11, 2012 у 4:10 pm #

    Dopada mi se ruka.
    Ali slike-”sladunjave” su za moj ukus.Ne deluju.
    Cenim da te moja iskrenost neće najediti.

    • malabreskva јануар 11, 2012 у 8:45 pm #

      Neće TamoiOvde, ovakve slike vole “devojčice” a nađe se i po neki “romantični” bloger, ne mogu očekivati da se svima sviđaju :)

Оставите одговор

Прати

Добијте сваки нови чланак достављен у ваше поштанско сандуче.

Придружите се 140 других пратиоца

